Οικονομία

Καρπούς αποδίδει η στρατηγική της επιμήκυνσης της τουριστικής περιόδου

Καρπούς αποδίδει η στρατηγική της επιμήκυνσης της τουριστικής περιόδου

Πηγή Φωτογραφίας: Pixabay, Εστιάζοντας στην φετινή τουριστική περίοδο, ο κ. Φραγκάκης ανέφερε, ότι εφέτος έχουμε τα πρώτα απτά αποτελέσματα καθώς η σεζόν ξεκίνησε πολύ νωρίς, στις αρχές Μαρτίου, ενώ ακόμα και μέχρι τα μέσα του Νοεμβρίου αρκετοί προορισμοί φιλοξενούν επισκέπτες.

Καρπούς αποδίδει η στρατηγική της επιμήκυνσης της τουριστικής περιόδου και ήδη εφέτος υπάρχουν απτά αποτελέσματα, όπως επισημαίνει ο ΓΓ του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης σημειώνοντας ότι ο ελληνικός οργανισμός τουρισμού έχει πάντα ως κεντρικό πυλώνα των πρωτοβουλιών του την επέκταση της σεζόν.

Εστιάζοντας στην φετινή τουριστική περίοδο, ο κ. Φραγκάκης ανέφερε, ότι εφέτος έχουμε τα πρώτα απτά αποτελέσματα καθώς η σεζόν ξεκίνησε πολύ νωρίς, στις αρχές Μαρτίου, ενώ ακόμα και μέχρι τα μέσα του Νοεμβρίου αρκετοί προορισμοί φιλοξενούν επισκέπτες.

Την ίδια στιγμή, η ζήτηση για την Αθήνα, εξηγεί ο κ. Φραγκάκης, είναι σε εξαιρετικά υψηλά επίπεδα όλο το χειμώνα με αυξημένες πτήσεις από αρκετές εταιρίες. Μάλιστα ίδια εικόνα δίνουν στον ΕΟΤ οι αεροπορικές και οι tour operators για το 2024 κατά την διάρκεια των επαφών που είχε ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ στη έκθεση WTM στο Λονδίνο.

«Η επιμήκυνση είναι μια συλλογική προσπάθεια η οποία έχει στηριχθεί από όλους: επαγγελματίες της αγοράς, τοπικές κοινωνίες, οργανισμούς τοπικής Αυτοδιοίκησης. Η πρωτοβουλία του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη το 2022 για παροχή κινήτρων στο εξωτερικό με σκοπό την επιμήκυνση της σεζόν, την οποία ανέλαβε να υλοποιήσει ο ΕΟΤ, λειτούργησε εξαιρετικά θετικά. Oι καρποί αυτής της πρωτοβουλίας είναι αυτοί που απολαμβάνει σήμερα ο ελληνικός τουρισμός», αναφέρει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο κ. Φραγκάκης.

Με το βλέμμα στραμμένο στην χρονιά του 2024 ο κ. Φραγκάκης υπογράμμισε ότι στο πλαίσιο της WTM είχε σειρά επαφών με παράγοντες της διεθνούς αγοράς με αιχμή του δόρατος την επιμήκυνση και όλα δείχνουν ότι θα έχουμε εξίσου καλές επιδόσεις κ σε αυτόν το τομέα, όπως τόνισε.

15 Νοεμβρίου κλείνουν και τα τελευταία Resort στην Ελλάδα

Μπορεί το στοίχημα του 12μηνου τουρισμού για όλους τους ελληνικούς προορισμούς να φαντάζει πολύ δύσκολο έως και αδύνατο, ωστόσο πολλές περιοχές της χώρας υποδέχονται επισκέπτες καθ’όλη τη διάρκεια του έτους. Πρώτη θέση στην λίστα με τα ξενοδοχεία που μένουν ανοιχτά όλο το χρόνο είναι αυτά που που βρίσκονται κυρίως σε αστικό περιβάλλον αλλά και σε περιοχές ορεινές που ο τουρισμός αποτελεί μοναδική δραστηριότητα των κατοίκων. Στο μεταξύ το μοντέλο ήλιος και θάλασσα, που εκπροσωπείται κυρίως από τα “Resort”, ανανεώνει το ραντεβού με τους ξένες επισκέπτες την επόμενη χρονιά, καθώς στα μέσα Νοεμβρίου κλείνουν και τα τελευταία ξενοδοχεία στους νησιωτικούς προορισμούς.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments