Nέα της αγοράς

Cosco: Ο «κολοσσός» αναστέλλει τη διέλευση των πλοίων του προς το Ισραήλ μέσω της Ερυθράς Θάλασσας

Cosco: Ο «κολοσσός» αναστέλλει τη διέλευση των πλοίων του προς το Ισραήλ μέσω της Ερυθράς Θάλασσας

Πηγή Φωτογραφίας: A mans walks near a China Ocean Shipping Company (COSCO) container ship at the Valparaiso port, Chile November 24, 2022. REUTERS/Rodrigo Garrido

Οι λεπτομέρειες της απόφασης της Cosco παραμένουν αδιευκρίνιστες, σύμφωνα με το ισραηλινό ειδησεογραφικό πρακτορείο Globes.

Ο κινεζικός ναυτιλιακός «κολοσσός» Cosco ανέστειλε τη διέλευση των πλοίων του προς το Ισραήλ μέσω της Ερυθράς Θάλασσας, καθώς η ένταση στην περιοχή κλιμακώνεται, αναφέρουν ισραηλινά μέσα ενημέρωσης, με τις περισσότερες ναυτιλιακές να αποφεύγουν τη διαδρομή του Σουέζ έπειτα από τις συνεχιζόμενες επιθέσεις των Χούθι της Υεμένης.

Οι λεπτομέρειες της απόφασης της Cosco παραμένουν αδιευκρίνιστες, σύμφωνα με το ισραηλινό ειδησεογραφικό πρακτορείο Globes.

Οι επιθέσεις σε πλοία που διασχίζουν την Ερυθρά Θάλασσα από τους υποστηριζόμενους από το Ιράν παραστρατιωτικούς Χούθι έχουν αυξήσει το κόστος των ναύλων, με τις ναυτιλιακές να επιλέγουν τη διαδρομή γύρω από το Ακρωτήριο της Καλής Ελπίδας, το νότιο άκρο της Αφρικής.

Οι εισηγμένες στο Χονγκ Κονγκ μετοχές της Cosco, της μεγαλύτερης ναυτιλιακής εταιρείας της Κίνας, σημείωσαν πτώση 3% τη Δευτέρα, αναφέρει το CNBC.

Υπενθυμίζεται ότι η Orient Overseas Container Line (OOCL), η οποία αποτελεί μέρος του ομίλου Cosco, έχει επίσης αναστείλει τα δρομολόγια προς την Ερυθρά Θάλασσα και έχει σταματήσει να δέχεται φορτία με προορισμό το Ισραήλ από τον Δεκέμβριο, επικαλούμενη λειτουργικά προβλήματα.

Για να αποφύγουν τα χτυπήματα των Χούθι, οι ναυτιλιακές έχουν ήδη «εκτρέψει» πάνω από 200 δισεκατομμύρια δολάρια σε εμπορικές συναλλαγές τις τελευταίες εβδομάδες, ενώ «γίγαντες» όπως η Maersk και η Hapag-Lloyd έχουν διακόψει τον διάπλου των πλοίων τους από την Ερυθρά Θάλασσα μέχρι νεωτέρας.

«Η απόφαση της COSCO είναι σημαντική επειδή συνεργάζεται με την ισραηλινή ναυτιλιακή εταιρεία ZIM, η οποία θα πρέπει να δρομολογήσει περισσότερα πλοία στις γραμμές της Άπω Ανατολής», ανέφερε η Globes.

Τα γραφεία της COSCO στο Ισραήλ αρνήθηκαν να σχολιάσουν, σύμφωνα με το Reuters.

Πηγή: Reuters, CNBC

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments