Γεωργιάδης: «Με συνεργασία Δήμου, Περιφέρειας και ΕΚΑΒ, λύνονται τα προβλήματα στη Μεγαλόπολη»
Ο Υπουργός Υγείας απαντά στη Βουλή για την υποστελέχωση ασθενοφόρων, με δεσμεύσεις για άμεσες προσλήψεις και συνεργασία με τοπικούς φορείς.
Ο Υπουργός Υγείας απαντά στη Βουλή για την υποστελέχωση ασθενοφόρων, με δεσμεύσεις για άμεσες προσλήψεις και συνεργασία με τοπικούς φορείς.
Από τις 87.000 αναμονές των 7 ετών στο ρεκόρ χειρουργείων του ΕΣΥ: όταν η πολιτική κρίνεται με δεδομένα και όχι με πρωτοσέλιδα
Μέχρι τέλος Μάρτη αρχές Απρίλη θα κρατήσει η έξαρση της γρίπης σύμφωνα με την Ματίνα Παγώνη.
Η Ελληνική Εταιρεία Λοιμώξεων (ΕΕΛ) προειδοποιεί για κρίσιμες ελλείψεις στη θεραπεία Nocardia, Pneumocystis jirovecii (PCP), εγκεφαλικής τοξοπλάσμωσης, τοξοπλάσμωσης κύησης και λοιμώξεων ουροποιητικού – Η απόσυρση τριμεθοπρίμης/σουλφομεθοξαζόλης (TMP/SMX) δημιουργεί αναντικατάστατο κενό – Εναλλακτικές: χαμηλότερη αποτελεσματικότητα, μεγαλύτερη τοξικότητα, υψηλότερο κόστος
Ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης απηύθυνε έκκληση στους πολίτες μέσω της εκπομπής «Σαββατοκύριακο από τις 5» της ΕΡΤ – «Η γρίπη ήρθε με πολύ ισχυρό κύμα» – Δωρεάν εμβόλια στα φαρμακεία με ΑΜΚΑ – 5.000 μόνιμες προσλήψεις στο ΕΣΥ εντός 2026 – Λύση για τις ταινίες μέτρησης σακχάρου
Με την επίσκεψη του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη και του Υπουργού Υγείας Άδωνι Γεωργιάδη, τα ανακαινισμένα Τμήματα Επειγόντων Περιστατικών του Κοργιαλένειου – Μπενάκειου Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού δίνουν νέα πνοή στο ΕΣΥ. Οι πολίτες βλέπουν πλέον αποτελέσματα από τη στοχευμένη πολιτική μεταρρυθμίσεων, ενώ η κυβέρνηση προβάλλει σταθερότητα και σχέδιο για την υγεία.
Clawback, ελλείψεις πρώτων υλών, νεότερες θεραπείες και οικονομική ασφυξία οδηγούν σε μαζικές αποσυρσεις – Προστίθενται στα 3.500 φάρμακα που έχουν εξαφανιστεί την τελευταία δεκαετία
Μείωση 80% στη λίστα χειρουργείων το 2025 – Ρεκόρ 519.366 επεμβάσεις – +25% σε σχέση με 2024 – Μείωση μέσου χρόνου αναμονής εφημεριών πάνω από 65% – Εμβόλιο γρίπης: «Μην ρισκάρετε, είναι δωρεάν και γρήγορο» – Επαναπρόσληψη απολυμένων ΕΟΔΥ: «Κλείνει ο κύκλος φασισμού Πολάκη» – Αγροτικά: «Είμαι αισιόδοξος ότι αύριο όλα θα πάνε καλά»
Με την Ελλάδα αντιμέτωπη με υπερδιπλασιασμό εισαγωγών λόγω γρίπης, ο Υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης αναλαμβάνει πρωτοβουλίες πρόληψης, εμβολιασμών και στρατηγικής ενίσχυσης του ΕΣΥ, με στόχο να μειώσει την πίεση στα νοσοκομεία και να προστατεύσει ευάλωτες ομάδες.
Ο υφυπουργός Υγείας επιβεβαιώνει την κυβερνητική δέσμευση – Αύξηση κρουσμάτων γρίπης αναμένεται μέχρι τέλη Ιανουαρίου – Το ΕΣΥ έχει το μεγαλύτερο προσωπικό στην ιστορία του
«Μια αύξηση της γρίπης είναι δεδομένο ότι την αναμένουμε και ξέρουμε πότε θα είναι η κορύφωση»
Ο Υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης ανακοίνωσε την επίτευξη και σημαντική υπέρβαση του στόχου απορρόφησης του Μεσοπρόθεσμου Προγράμματος 2025 για τα έργα του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, τονίζοντας ότι για δεύτερη συνεχή χρονιά καταγράφεται ρεκόρ αξιοποίησης πόρων, με επενδύσεις άνω του 1 δισ. ευρώ τα τελευταία δύο χρόνια προς όφελος του Εθνικού Συστήματος Υγείας και των πολιτών.
Παρουσία του Υπουργού Υγείας Άδωνι Γεωργιάδη πραγματοποιήθηκαν σήμερα, Δευτέρα 29 Δεκεμβρίου 2025, τα εγκαίνια του νέου Τμήματος Επειγόντων Περιστατικών (ΤΕΠ) στο Γ.Ν. «Έλενα Βενιζέλου». Παρόντες ήταν, επίσης, ο Υφυπουργός Υγείας Μάριος Θεμιστοκλέους, η Διοικήτρια της 1ης Υγειονομικής Περιφέρειας Όλγα Μπαλαούρα, η Διοικήτρια του Γ.Ν. «Έλενα Βενιζέλου» Νίκη Ταβιανάτου καθώς και εργαζόμενοι από το ιατρικό, νοσηλευτικό και λοιπό προσωπικό.
Από θεωρία στην πράξη – ΕΦΥ, ραντεβού, λιγότερες αναμονές και διαφάνεια στα νοσοκομεία
Η τεχνητή νοημοσύνη μπήκε δυναμικά στα ευρωπαϊκά συστήματα υγείας το 2025, αλλάζοντας διαγνώσεις, πρόληψη και διοίκηση. Μαζί με τα οφέλη, όμως, φέρνει κρίσιμα ερωτήματα πολιτικής, ασφάλειας και δεοντολογίας.
Επένδυση στη βιωσιμότητα και την ποιότητα των δημόσιων υποδομών υγείας
Στον διπλασιασμό του προϋπολογισμού για την Υγεία από το 2019 έως σήμερα, στις παρεμβάσεις για τη βελτίωση της πρόσβασης των πολιτών στο ΕΣΥ, στα κίνητρα για γιατρούς και νοσηλευτές, αλλά και στις μεγάλες αναβαθμίσεις υποδομών, αναφέρθηκε ο Υφυπουργός Υγείας Μάριος Θεμιστοκλέους σε συνέντευξή του στο ACTION 24
Με αιχμή τις νέες νοσοκομειακές υποδομές, τις δωρεές του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος και την αναβάθμιση των υφιστάμενων μονάδων, η κυβέρνηση επενδύει στον μετασχηματισμό του Εθνικού Συστήματος Υγείας, με στόχο την ισότιμη πρόσβαση όλων των πολιτών σε ποιοτικές υπηρεσίες υγείας.
Η Ελλάδα αναλαμβάνει ηγετικό ρόλο σε ευρωπαϊκό επίπεδο για τη θέσπιση κοινών κανόνων στη δωρεά σπέρματος και ωαρίων, με στόχο την ενίσχυση της ασφάλειας, της διαφάνειας και της προστασίας των οικογενειών, όπως ανακοίνωσε ο υφυπουργός Υγείας Μάριος Θεμιστοκλέους.
Η Αναπληρώτρια Υπουργός Υγείας παρουσιάζει το ελληνικό πρόγραμμα «ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ» στις Βρυξέλλες και αναδεικνύει την Ελλάδα ως ηγέτιδα χώρα στην πρόληψη καρδιαγγειακών νοσημάτων.
Ραντεβού-εξπρές, ανακαινισμένα νοσοκομεία, νέος υγειονομικός χάρτης και δημοσιονομική πειθαρχία στο επίκεντρο.