Άδωνις: «Το "Σωτηρία" δεν απεντάχθηκε–σε λίγους μήνες εγκαινιάζουμε το μεγαλύτερο ογκολογικό έργο του ΕΣΥ»
Απάντηση στις αιτιάσεις του ΠΑΣΟΚ για το Ταμείο Ανάκαμψης – «Το δυσκολότερο αλλά και σπουδαιότερο έργο μας στην Υγεία γίνεται πραγματικότητα», τονίζει ο υπουργός.