Άδωνις Γεωργιάδης: Μαραθώνιος περιοδείας στη Βόρεια Ελλάδα με έργα, εγκαίνια και μήνυμα για το νέο ΕΣΥ
Από τη Θεσσαλονίκη και το Κιλκίς έως την Καβάλα και την Αλεξανδρούπολη, ο υπουργός Υγείας επιθεώρησε ανακαινισμένες δομές, εγκαινίασε νέα ΤΕΠ και κλινικές, συνομίλησε με υγειονομικούς και έστειλε το μήνυμα ότι το Εθνικό Σύστημα Υγείας βρίσκεται σε τροχιά εκσυγχρονισμού.