Παπασταύρου: "Η πρώτη ερευνητική γεώτρηση μετά από 40 χρόνια, ξεκινά τον Φεβρουάριο του 2027 στο Ιόνιο"
Ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Σταύρος Παπασταύρου, ανέφερε ότι η αξιολόγηση των αποτελεσμάτων της γεώτρησης θα διαρκέσει περίπου δύο μήνες μετά την ολοκλήρωσή της, ενώ εξέφρασε αισιοδοξία για τις προοπτικές του στόχου "Ασωπός"