Πρόεδρος της Δημοκρατίας: Νίκη του ΕΣΥ και των προσώπων που το αποτελούν η πανδημία του κορωνοϊού
Πρόεδρος της Δημοκρατίας: «Είστε οι μαχητές της πρώτης γραμμής, χαίρομαι που σας συναντώ προσωπικά», είπε μεταξύ άλλων η κ. Σακελλαροπούλου στο νοσηλευτικό προσωπικό, με αφορμή μάλιστα, και της σημερινής Παγκόσμιας Ημέρας Νοσηλευτών και Νοσηλευτριών.