Ο Γ. Ανδρεάτος, στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά
Μετά τις πολύ επιτυχημένες καλοκαιρινές συναυλίες του, στην Αθήνα, τον Πειραιά και την περιφέρεια, ο Γεράσιμος Ανδρεάτος, εμφανίζεται την ερχόμενη Δευτέρα, 3 Οκτωβρίου, στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά, σε μια επετειακή συναυλία για τα 125 χρόνια διαρκούς λειτουργίας, προφοράς και αγάπης του Γηροκομείου Πειραιώς. Μαζί του θα είναι η Σοφία Παπουλάκου, μια εξαιρετική φωνή, με την οποία συνεργάστηκε στις καλοκαιρινές του συναυλίες.
Και οι δυο καλλιτέχνες θα εμφανιστούν αφιλοκερδώς, συμβάλλοντας στην στήριξη της Τρίτης ηλικίας.
Την εκδήλωση θα προλογήσει ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Πειραιώς Κ Σεραφείμ.
info:Ώρα Έναρξης: 20.00Είσοδος Δωρεάν
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ ΠΕΙΡΑΙΑΛ. Ηρώων Πολυτεχνείου 34, Πειραιάς – τηλ: 2104143310 / 320