Αθλητισμός

Έξαλλος ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος

Έξαλλος ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Προσθήκη του pagenews.gr
στο Google Discover
Δείτε γιατί.

ntttttt

Την οργή του για τη διαιτησία στο Βελιγράδι και, γενικά, για τον τρόπο, με τον οποίο αντιμετωπίζεται ο Παναθηναϊκός από τους διαιτητές της Ευρωλίγκας, εξέφρασε ο ιδιοκτήτης της «πράσινης» ΚΑΕ, Δημήτρης Γιαννακόπουλος, με σχόλιό του στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram.nnΠοστάροντας φωτογραφία, λοιπόν, με το σήμα, τα έξι αστέρια του «τριφυλλιού» και το μήνυμα «Παναθηναϊκός, ο βασιλιάς του ευρωπαϊκού μπάσκετ», σχολίασε: «Η καλύτερη ομάδα στην ιστορία της Ευρωλίγκας (παμψηφεί) αντιμετωπίζεται κάθε εβδομάδα από τους διαιτητές της διοργάνωσης σαν να είναι ο μεγαλύτερος εχθρός ή ομάδα μικρού πρωταθλήματος. Ντροπή για το ευρωπαϊκό μπάσκετ. nnΥ.Γ.: Ακόμα και ο σεβασμός στο πλαίσιο του αθλήματος και η υπομονή έχουν τα όριά τους».