Άσχημα τα νέα για τον Άρη
Πολύ δύσκολα θα καταφέρει να ανατρέψει ο Άρης την υπάρχουσα κατάσταση, η οποία τον οδηγεί εκτός συνέχειας στις ευρωπαϊκές του υποχρεώσεις στο Basketball Champions League.
Η ομάδα του Παναγιώτη Γιαννάκη δεν κατάφερε να κάνει -αγωνιστικά- αισθητή την παρουσία της στη Βόννη, γνωρίζοντας εν τέλει την ήττα με 76-59 από την Τέλεκομ Μπον.
Οι προσπάθειες του Μποχωρίδη και του Τσαϊρέλη (10 πόντους αμφότεροι) δεν στάθηκε αρκετή για να ανακόψει την ορμή των γηπεδούχων που έτρεξαν σερί 14-0 στην αρχή, γεγονός που απλοποίησε τα πράγματα για εκείνους.
Η ουσία είναι πως ο Άρης ουσιαστικά αποχαιρετά τις ελπίδες που είχε για πρόκριση στην επόμενη φάση του θεσμού, γνωρίζοντας μια ήττα με ”κάτω τα χέρια”.