Υγεία

Γι αυτό οι αρχαίοι δεν νοσούσαν από καρκίνο

Γι αυτό οι αρχαίοι δεν νοσούσαν από καρκίνο

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Προσθήκη του pagenews.gr
στο Google Discover
Σε μούμιες 3000 χρόνων σπάνια βρίσκονται ίχνη καρκίνου και μάλιστα πρόκειται για καλoήθεις όγκους.

Οι αρχαίοι ‘Ελληνες δεν νοσούσαν από καρκίνο. Υπάρχει όμως συγκεκριμένη εξήγηση γι αυτό;

H απάντηση είναι πως ναι.

Συγκεκριμένα στην αρχαιότητα δεν υπήρχε καμία γενεσιουργός αιτία για τον καρκίνο.

Η νόσος οφείλεται στη διατροφή, στις συνήθειες και στο περιβάλλον.

Σε μούμιες 3000 χρόνων σπάνια βρίσκονται ίχνη όγκων και μάλιστα πρόκειται για καλoήθεις όγκους.

Το επιχείρημα ότι το προσδόκιμο της ζωής των αρχαίων ήταν μικρότερο, αποκρούστηκε από το γεγονός ότι το διάστημα από 25 μέχρι 50 χρόνων είναι αρκετό για να εμφανιστεί καρκίνος.

Ερευνώντας το θέμα ανακαλύπτουμε ότι οι πρώτες μορφές π.χ του καρκίνου του μαστού εμφανίζονται μετά τον 17ο αιώνα.

Η στατιστική βέβαια λέει ότι το 90% των ανθρώπων που πεθαίνουν από καρκίνο είναι πάνω από 50 χρονών, οπότε εξετάζοντας τους κανείς πριν από τα 50 δε θα έβρισκε ίχνη της νόσου.

Ας μην ξεχνάμε ωστόσο πως οι παράγοντες της κληρονομικότητας, της ηλιακής ακτινοβολίας ή της ραδιενέργειας.