Υγεία

Μικρόβια στα μούσια: Μαζεύουν περισσότερα και από τρίχωμα σκύλου

Τα μικρόβια στα μούσια ενός άντρα είναι περισσότερα από όσα υπάρχουν στο τρίχωμα σκύλου.

Μικρόβια στα μούσια: Τα τελευταία χρόνια έχει γίνει μόδα στους άντρες η μακριά γενειάδα. Μπορεί οι τρίχες στο πρόσωπο να προδίδουν γοητεία στους άντρες, αλλά υπάρχουν και αρνητικά στην υπόθεση. Σύμφωνα με μια μελέτη το μούσι ενός άντρα έχει περισσότερα μικρόβια από όσα έχει το τρίχωμα του σκύλου.

Η Κλινική Hirlsanden στη Ζυρίχη της Ελβετίας προχώρησε σε εξέταση ανθρώπων και σκύλων με τον ίδιο μαγνητικό τομογράφο. Όταν σύγκριναν τα αποτελέσματα έφτασαν στο συμπέρασμα οι άνθρωποι με μούσι  είχαν υψηλότερο αριθμό μικροβίων σε σύγκριση με τους 23 από τους 30 σκύλους που εξετάστηκαν.

Μικρόβια στα μούσια: Ανησυχητικά αποτελέσματα

Κάτι που επίσης προβλημάτισε τους επιστήμονες είναι το γεγονός ότι οι επτά από τους άνδρες που συμμετείχαν στη μελέτη είχαν τόσα μικρόβια στα γένια τους που κινδύνευαν να αρρωστήσουν.

” Η ερευνητική ομάδα βρήκε ένα σημαντικά υψηλότερο μικροβιακό φορτίο στα δείγματα που ελήφθησαν από τη γενειάδα των ανδρών σε σύγκριση με το τρίχωμα των σκύλων. Αν λάβουμε σοβαρά τα ευρήματα αυτά, τα σκυλιά μπορούν να θεωρηθούν πιο καθαρά από τους άνδρες με μούσι”, ήταν τα λόγια της υπεύθυνης της έρευνας.

Η συγκεκριμένη μελέτη έχει ξεσηκώσει αντιδράσεις από τους άνδρες που υποστηρίζουν την προτίμησή τους στα μακριά και πυκνά γένια. Αντίθετα όσοι προτιμούν την “καθαρή” επιδερμίδα έχουν και επιστημονική δικαιολογία για την επιλογή τους.