Ελλάδα

ΔΕΗ: «Έσπασε» το τηλεφωνικό κέντρο για τους νέους διακανονισμούς

ΔΕΗ: «Έσπασε» το τηλεφωνικό κέντρο για τους νέους διακανονισμούς
Το ύψος της προκαταβολής και οι δόσεις κλιμακώνονται ανάλογα με το ύψος της οφειλής.

Δεν προλάβαιναν να σηκώνουν τα ακουστικά στο τηλεφωνικό κέντρο της ΔΕΗ από τη στιγμή που μπήκε η εφαρμογή της δυνατότητας ρύθμισης χρεών τηλεφωνικά. Αφού οι πελάτες δεν ήταν υποχρεωμένοι να μεταβούν σε κάποιο κατάστημα. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα περίπου 1000 άτομα να τηλεφωνήσουν στο πενταψήφιο αριθμό 11770 για να ρυθμίσουν τις οφειλές τους.

Σύμφωνα με πληροφορίες από αρμόδια στελέχη της επιχείρησης μόνο χθες έγιναν 993 τηλεφωνικές ρυθμίσεις, έναντι μόλις 280 (αιτήσεων για ρύθμιση) ανά ημέρα τον Σεπτέμβριο. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα η ΔΕΗ να ενισχύσει το τηλεφωνικό κέντρο για να μειωθεί ο χρόνος αναμονής.

Υπενθυμίζεται ότι το νέο πρόγραμμα διακανονισμών που τέθηκε σε εφαρμογή την προηγούμενη εβδομάδα προβλέπει χαμηλότερη προκαταβολή και έως 24 δόσεις για την εξόφληση των ληξιπρόθεσμων οφειλών.

Το ύψος της προκαταβολής και οι δόσεις κλιμακώνονται ανάλογα με το ύψος της οφειλής, ως εξής:

  • Για χρέος έως 500 ευρώ, προκαταβολή 10 % και 5 μηνιαίες δόσεις.
  • Από 500 ως 1000 ευρώ, προκαταβολή 10 % και 8 μηνιαίες δόσεις.
  • Από 1000 ως 2000 ευρώ, προκαταβολή 15 % και 12 μηνιαίες δόσεις.
  • Από 2000 ως 3000 ευρώ, προκαταβολή 20 % και 18 μηνιαίες δόσεις.
  • Από 3000 ευρώ και πάνω υπάρχουν δύο εναλλακτικές: προκαταβολή 20 % και 18 μηνιαίες δόσεις ή προκαταβολή 30 % και 24 μηνιαίες δόσεις.

Η διαδικασία έγκρισης είναι αυτοματοποιημένη και θα γίνεται άμεσα στα καταστήματα της ΔΕΗ με την υποβολή της αίτησης. Ο πελάτης θα χρειάζεται να προσκομίσει μόνο τον τελευταίο λογαριασμό του, την αστυνομική του ταυτότητα και τον ΑΦΜ του, στοιχεία που πρέπει να διαθέτει και κατά την τηλεφωνική διαδικασία ρύθμισης.

Μετά την τηλεφωνική έγκριση της ρύθμισης, ο πελάτης λαμβάνει στο κινητό του τηλέφωνο μήνυμα με το οποίο ενημερώνεται πότε θα πρέπει να καταθέσει την προκαταβολή ώστε να ενεργοποιηθεί ο διακανονισμός. Απαραίτητη προϋπόθεση για τη διατήρηση της ρύθμισης είναι η εμπρόθεσμη εξόφληση των δόσεων και των νέων λογαριασμών που θα εκδοθούν στη συνέχεια.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments