Τεχνολογία

Instagram Shop: Επεκτείνονται οι εμπορικές δραστηριότητες της εφαρμογής με το νέο shopping hub

Instagram Shop: Επεκτείνονται οι εμπορικές δραστηριότητες της εφαρμογής με το νέο shopping hub
Instagram Shop: Η αρχή γίνεται όπως πάντα από τις ΗΠΑ, αλλά μέσα στις επόμενες εβδομάδες θα επεκταθεί και σε άλλες χώρες.

Η γνωστή εφαρμογή Instagram παρουσιάζει το Instagram Shop, μία νέα δυνατότητα που σχετίζεται με τις εμπορικές δραστηριότητες brands και χρηστών.

Αφορά σε ένα μέρος με συλλογές προϊόντων από διάφορα brands

Μετά το λανσάρισμα του Facebook Shops τον περασμένο Μάιο, η Facebook, σύμφωνα με το techgear, επεκτείνει τις εμπορικές δραστηριότητές της και στο Instagram, μια πλατφόρμα που ενδείκνυται για χρήση ως marketplace από μεγάλα καταστήματα και μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Έτσι, η εταιρεία ανακοίνωσε το Instagram Shop.

Πρόκειται για ένα μικρό κουμπί που θα εμφανιστεί στην καρτέλα «Explore» και θα περιλαμβάνει συγκεντρωμένα σε ένα μέρος συλλογές προϊόντων από διάφορα brands, αλλά και κατηγορία με προσωποποιημένες προτάσεις για τον κάθε χρήστη. Μελλοντικά, η ομάδα ανάπτυξης σκοπεύει να δημιουργήσει ξεχωριστή καρτέλα στη μπάρα πλοήγησης όπου και θα στηθεί ένα κανονικό marketplace για να πραγματοποιείς αγορές χωρίς να φεύγεις από την εφαρμογή.

Και αξίζει να σημειωθεί πως υποστηρίζεται η πληρωμή μέσω του Facebook Pay με χρήση PIN ή δακτυλικού αποτυπώματος ή αναγνώρισης προσώπου για επιπλέον ασφάλεια. Όμως, όπως συνηθίζεται η αρχή του Instagram Shop γίνεται από τις ΗΠΑ, αλλά μέσα στις επόμενες εβδομάδες θα επεκταθεί και σε άλλες χώρες.

Πλατφόρμα αγορών μέσα από μίνι βίντεο και από τη Google

Το νέο πείραμα της ομάδας Area 120 της Google ονομάζεται «Shoploop» και αποτελεί ουσιαστικά μία πλατφόρμα αγορών που προβάλει τα προς πώληση προϊόντα μέσα από μικρής διάρκειας videos, σύμφωνα με το techgear. Σε αντίθεση με τις άλλες πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου, οι πωλητές θα δημοσιεύουν μίνι βίντεο όπου θα παρουσιάζουν τα προϊόντα που διαθέτουν, έτσι ώστε ο χρήστης να παίρνει μια εικόνα για αυτό που ενδεχομένως επιθυμεί να αγοράσει χωρίς να επισκεφθεί κάποιο φυσικό κατάστημα.

Να τονισθεί πως η διάρκεια αυτών των βίντεο δεν θα μπορεί να ξεπερνά τα 90 δευτερόλεπτα ενώ ένας ακόμα περιορισμός αφορά στο γεγονός ότι σε πρώτη φάση, το Shoploop θα περιλαμβάνει προϊόντα makeup, περιποίησης δέρματος, μαλλιών και νυχιών, αν και αναμένεται να επεκταθεί και σε περισσότερες κατηγορίες αν κριθεί από τα δεδομένα που θα συλλεχθούν επιτυχημένη η λειτουργία του.

Γράψτε το σχόλιο σας

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments