Οικονομία

Nutricia: Ενενήντα χρόνια δίπλα στην Ελληνίδα μητέρα και το μωρό της

Nutricia: Ενενήντα χρόνια δίπλα στην Ελληνίδα μητέρα και το μωρό της
Nutricia: Η εταιρεία εδώ και σχεδόν έναν αιώνα στηρίζει τις μητέρες με βρεφικά προϊόντα έχοντας μάλιστα το τελευταίο διάστημα στραφεί και σε προϊόντα ειδικής και κλινικής διατροφής για ενήλικες.

Όλα ξεκίνησαν το 1896, όταν ο καθηγητής Backhaus, στο Göttingen της Γερμανίας, παρασκεύασε για πρώτη φορά γάλα με σύνθεση εμπνευσμένη από το μητρικό γάλα. Το πρώτο αυτό «βρεφικό» γάλα έγινε διαθέσιμο σε όλες τις οικογένειες μέσω της Nutricia. Ξεκινώντας από το πρώτο εκείνο εργοστάσιο το 1896 η Nutricia έχει διαγράψει μία εντυπωσιακή πορεία ανάπτυξης προϊόντων, και, βρίσκεται πάντα ένα βήμα μπροστά φροντίζοντας μέχρι σήμερα τα παιδιά σε κάθε γωνιά του κόσμου.

Αποστολή της να είναι δίπλα στις μητέρες που γαλουχούν μια νέα ζωή:

Οι πρώτες 1.000 ημέρες στη ζωή ενός μωρού, από τη σύλληψη μέχρι και τα δεύτερα γενέθλια του μωρού, είναι μια θαυμαστή και μοναδική περίοδος. Μια περίοδος που συνοδεύεται από σημαντική σωματική και διανοητική ανάπτυξη και θέτει τα θεμέλια για τη μελλοντική υγεία του μωρού. Αποστολή της εταιρείας είναι να στέκεται στο πλευρό της εγκύου και της νέας μαμάς, να της προσφέρει επιστημονική πληροφόρηση και να τη βοηθά να υιοθετήσει υγιεινές διατροφικές συνήθειες.

Αυτή η αποστολή είναι η κινητήριος δύναμη για όλους τους εργαζόμενους και επηρεάζει κάθε απόφαση που λαμβάνεται. Στόχος όλων να επισημαίνεται η σπουδαιότητα που έχει η σωστή διατροφή και υγεία κατά τις πρώτες ημέρες της ζωής ενός ανθρώπου. Πώς το κάνουν αυτό;

  • Προωθώντας την υγιεινή διατροφή στο ξεκίνημα της ζωής μέσω εκπαιδευτικών προγραμμάτων και υπηρεσιών τόσο για τους γονείς όσο και για τους επαγγελματίες υγείας.
  • Ενθαρρύνοντας και προωθώντας ενεργά τον θηλασμό και τα οφέλη του τόσο για τη μητέρα όσο και για το παιδί.
  • Θέτοντας κοινούς στόχους για να μπορούννα εκτιμήσουμε τη βελτίωση στις διατροφικές συνήθειες και την υγεία του μωρού στο μέλλον.
  • Επενδύοντας σε επιστημονική έρευνα στο πεδίο της βρεφικής και νηπιακής διατροφής και συνεργαζόμενοι με επαγγελματίες υγείας για την ανάπτυξη καινοτόμων λύσεων που θα βοηθήσουν τη βελτίωση της υγείας της σημερινής και της επόμενης γενιάς.

Βασικά στοιχεία της αποστολής της Nutricia είναι πως επικεντρώνεται στην έρευνα, την εκπαίδευση και την ανάπτυξη προϊόντων και προσπαθεί με όλες της τις δυνάμεις να καινοτομήσει στο πεδίο της διατροφής στο ξεκίνημα της ζωής. Αυτός είναι ο δικός της τρόπος για να νιώθει σίγουρη πως βελτιώνεται μακροπρόθεσμα την υγεία όσο το δυνατόν περισσότερων ανθρώπων. Αξίζει να σημειωθεί πως το 1994 η ομάδα του Ερευνητικού Κέντρου της Nutricia ήταν η πρώτη που ανίχνευσε τους ολιγοσακχαρίτες μακράς και βραχείας αλύσου στο μητρικό γάλα, οι οποίοι έχει αποδειχτεί πως προάγουν την ανάπτυξη της ωφέλιμης μικροχλωρίδας του εντέρου και την ανάπτυξη του ανοσοποιητικού συστήματος.

Στην Ελλάδα φέτος συμπληρώνονται 90 χρόνια από τότε που τα προϊόντα με το σήμα της -τότε- ολλανδικής εταιρείας και νυν θυγατρικής του γαλλικού πολυεθνικού ομίλου Danone άρχισαν να πωλούνται.

Τον Μεσοπόλεμο διαδέχθηκαν τα πέτρινα χρόνια της Κατοχής και του Εμφυλίου, για να βρουν τελικά τον δρόμο τους στη μεταπολεμική Ελλάδα, με αιχμή τότε κυρίως τις κρέμες Nutricia Farin Lactee. Και μαζί με τα βρεφικά προϊόντα στην πάροδο των δεκαετιών ήρθαν και τα προϊόντα ειδικής και κλινικής διατροφής, που ιδιαίτερα στα τελευταία δύσκολα χρόνια για τη χώρα μας κατέγραψαν μία σημαντική ανάπτυξη.

Μιλώντας στο newmoney και τον Στέλιο Μορφίδη ο διευθύνων σύμβουλος της Numil Hellas, Σίμος Λουλουμάρης, αναφέρθηκε στα προϊόντα ειδικής και κλινικής διατροφής της εταιρείας σημειώνοντας πως είναι το σκέλος εκείνο που έχει μεγάλες προοπτικές και στο οποίο στρέφεται περισσότερο η Nutricia, με δεδομένο ότι το κομμάτι των βρεφικών ειδών παραμένει μεγάλο και ισχυρό, αλλά λόγω της υπογεννητικότητας στη χώρα την τελευταία δεκαετία εξαιτίας της κρίσης βαίνει μειούμενο.

«Τους μήνες προ του κορωνοϊού είχε καταγραφεί κάτι που δεν είχαμε δει όλη την προηγούμενη δεκαετία: είχαν ξεκινήσει να αυξάνονται οι γεννήσεις, κάτι που έδειχνε και τη μεταστροφή της ψυχολογίας του κόσμου. Φοβάμαι ότι η πορεία θα είναι και πάλι πτωτική λόγω της οικονομικής αβεβαιότητας που προκάλεσε η πανδημία του κορωνοϊού», είπε ο κ. Λουλουμάρης.

Σήμερα το χαρτοφυλάκιο των προϊόντων της Numil Hellas περιλαμβάνει διεθνείς ετικέτες, συμπεριλαμβανομένων των Nutricia, Almiron, Milupa, Fortimel, Souvenaid και Nutrison. Στην κατηγορία των βρεφικών ειδών η εταιρεία κατέχει τη δεύτερη θέση στην ελληνική αγορά με ένα μερίδιο 15%, ενώ στο κομμάτι της ειδικής-κλινικής διατροφής το μερίδιο φτάνει το 80%.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments