Ελλάδα

AstraZeneca: Η οικογένεια του 60χρονου από τη Σύρο μηνύει την εταιρεία

AstraZeneca: Η οικογένεια του 60χρονου από τη Σύρο μηνύει την εταιρεία
AstraZeneca: Μήνυση εναντίον της εταιρείας θα υποβάλει η οικογένεια του 60χρονου άνδρα, ο οποίος υπέστη εγκεφαλικό μετά τον εμβολιασμό του.

Μήνυση στην AstraZeneca πρόκειται να υποβάλλει η οικογένεια του 60χρονου από τη Σύρο, ο οποίος κατέρρευσε λίγες ώρες μετά από τον εμβολιασμό του. Σύμφωνα με το οικογενειακό περιβάλλον του 60χρονου, ο άνδρας υπέστη εγκεφαλικό και πλέον βρίσκεται παράλυτος σε κέντρο αποκατάστασης. Η υπόθεση αυτή έρχεται να επιβαρύνει κι άλλο την AstraZeneca, καθώς έχουν καταγγελθεί δεκάδες περιστατικά θρομβώσεων, ενώ πολλές χώρες η μία μετά την άλλη προχωρούν στην αναστολή του εμβολίου, μεταξύ αυτών η Βρετανία και η Εσθονία.

«Παρέλυσε η αριστερή του πλευρά του 60χρονου. Χθες, ο ΕΜΑ, δήλωσε ότι το εμβόλιο της AstraZeneca μπορεί να προκαλέσει συγκεκριμένα προβλήματα υγείας. Υπάρχουν πολλές ενδείξεις ότι το συγκεκριμένο εμβόλιο της AstraZeneca προκάλεσε πολύ σημαντικές σωματικές βλάβες στον 60χρονο» δήλωσε στην «Κοινωνία Ώρα ΜEGA» ο δικηγόρος του, επικαλούμενος μάλιστα ιατρικά έγγραφα.

Η οικογένεια του 60χρονου θα υποβάλει μήνυση εναντίον της AstraZeneca

Η πλευρά του 60χρονου θα καταθέσει μήνυση τόσο εναντίον της AstraZeneca όσο και κατά παντός υπευθύνου, ενώ όπως είπε ο δικηγόρος της οικογένειας, θα ζητήσουν την ένορκη εξέταση του κ. Βλαχογιαννόπουλου, ο οποίος ήταν μέλος της επιτροπής φαρμακοεπαγρύπνησης και παραιτήθηκε πρόσφατα.

«Για να δούμε τι γίνεται με την καταγραφή των περιστατικών. Τα περιστατικά στην Ελλάδα δεν είναι ένα. Μόνο εγώ στο γραφείο μου έχω δεχθεί πολλά τηλέφωνα στην Ελλάδα από ανθρώπους που αντιμετώπισαν προβλήματα μετά τον εμβολιασμό από AstraZeneca» πρόσθεσε ο κ. Σακαρούδης.

Το περιβάλλον του άτυχου άνδρα επιβεβαιώνει ότι ο 60χρονος ήταν καλά στην υγεία του. Μετά τον εμβολιασμό του υπέστη εγκεφαλικό επεισόδιο, το οποίο σύμφωνα με τους γιατρούς προήλθε από θρόμβωση, και πλέον βρίσκεται σε κέντρο αποκατάστασης.

«Σε κέντρο αποκατάστασης βρίσκεται ο αδερφός μου. Είναι παράλυτος, έχει επαφή με το περιβάλλον, αλλά η κατάσταση της υγείας του είναι πολύ σοβαρή» δήλωσε ο κ. Αλέξανδρος, αδελφός του 60χρονου.

«Δύο ώρες μετά το εμβόλιο, ο αδερφός μου έπαθε ισχαιμικό εγκεφαλικό που προήλθε από θρόμβωση. Οι γιατροί δεν έχουν αποφανθεί ακόμα αν σχετίζεται το εμβόλιο. Είπαν απλώς ότι προήλθε από θρόμβωση. Ήταν πολύ καλά στην υγεία του. Δεν είχε πρόβλημα» τόνισε χαρακτηριστικά.

Γράψτε το σχόλιο σας

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments