Αθλητισμός

Συμφωνία ΦΙΦΑ – Crypto.com για το Κατάρ

Συμφωνία ΦΙΦΑ – Crypto.com για το Κατάρ

Πηγή Φωτογραφίας: TechBriefly

Συμφωνία της ΦΙΦΑ με την Crypro.com για το παγκόσμιο κύπελλο του Κατάρ αναμένεται ν  ανακοινωθεί σήμερα.

Η ΦΙΦΑ, σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες, ετοιμάζεται  ν΄ ανακοινώνει χορηγική συμφωνία με την Crypto.com!

Η παγκόσμια ομοσπονδία ποδοσφαίρου πρόσφερε δικαιώματα μάρκετινγκ στην ταχέως αναπτυσσόμενη πλατφόρμα κρυπτονομισμάτων που θέλει από την πλευρά της να αξιοποιήσει το έπακρο την παρουσία της στο κορυφαίο ποδοσφαιρικό γεγονός του πλανήτη τη φετινή χρονιά. Η συμφωνία ίσως ανακοινωθεί στη διάρκεια της ημέρας (23/3).

Μεταξύ των χορηγών του Παγκοσμίου κυπέλου είναι η Adidas, η Coca-Cola και η Visa, ενώ το χορηγικό πρόγραμμα της FIFA ανέρχεται σε εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ.  Προς το παρόν δεν υπάρχουν πληροφορίες για το ύψος της χορηγίας της Crypto.com που εδρεύει στη Σιγκαπούρη.

Η συμφωνία υπογραμμίζει τους δεσμούς που αναπτύσσονται μεταξύ του δημοφιλέστερου σπορ στον κόσμο και των κρυπτονομισμάτων. Οι εταιρίες σε αυτόν τον καινοφανή τομέα στρέφονται όλο και περισσότερο  στην χορηγία αθλημάτων για να δώσουν ώθηση στο δεκαετές ταξίδι τους και από τα βάθη του ίντερνετ να μετατραπούν σε κυρίαρχο κερδοσκοπικό περιουσιακό στοιχείο.

Οι φανέλες της Ιντερ σε μια συμφωνία, η αξία της οποίας δεν αναφέρθηκε, θα διαφημίζουν τώρα το ανταλλακτήριο κρυπτονομισμάτων Socios.com. Παράγοντες στους κλάδους αθλημάτων και κρυπτονομισμάτων αποκαλύπτουν ότι τέτοιες συμφωνίες γίνονται όλο και πιο συχνά, με κάποιες να φτάνουν σε 8ψήφια νούμερα ετησίως.

Τον Ιούνιο, η F1 πρόσθεσε την Crypto.com που παρέχει ψηφιακά χαρτοφυλάκια για την αποθήκευση και πληρωμές με ψηφιακά νομίσματα σε μια λίστα που περιλαμβάνει την ελβετική ωρολογοποιία πολυτελείας Rolex, την Pirelli και την πετρελαϊκή Saudi Aramco. Η συμφωνία μπορεί να έχει αξία έως και 30 εκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με πληροφορίες από την F1.

Τα ψηφιακά νομίσματα δίνουν στους οπαδούς πρόσβαση σε προσφορές  ή και επιβραβεύσεις. Ενα άλλο “μεγαθήριο” του ιταλικού ποδοσφαίρου, η Γιουβέντους έχει χρησιμοποιήσει την πλατφόρμα για να επιτρέπει στους κατόχους των νομισμάτων να επιλέξουν ποιο τραγούδι θα παίξει αν σκοράρει η ομάδα.

Οι οπαδοί πρέπει να χρησιμοποιήσουν το νόμισμα της ίδιας της Socios που λέγεται Chiliz για να αγοράσουν νομίσματα της ομάδας. To Chiliz έχει αξία λίγο πάνω από 0,31 δολάρια, έχοντας φτάσει σε υψηλό 0,81 δολάρια, φέτος τον Απρίλιο. Οπως αναφέρει το  Coinmarketcap.com, οι ίδιοι οι οπαδοί μπορεί να βρεθούν στις ασταθείς αγορές των κρυπτονομισμάτων.

Τον Μάιο, το ψηφιακό νόμισμα της Ατλέτικο Μαδρίτης εκτινάχτηκε σε πάνω από 50 δολάρια, με όγκο συναλλαγών 24ώρου στα 300 εκατομμύρια δολάρια, καθώς η ομάδα του Σιμεόνε κατακτούσε το πρωτάθλημα La Liga. Μέσα σε διάστημα λίγων εβδομάδων κατρακύλησε στο 1/5 αυτής της αξίας.

Γράψτε το σχόλιο σας

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments