Lifestyle

Το supermodel Helena Christensen φέρνει πίσω τη δεκαετία του 1990

Το supermodel Helena Christensen φέρνει πίσω τη δεκαετία του 1990

Πηγή Φωτογραφίας: EVOKE

Η δεκαετία του ’90 κατακλύζεται από τις πασαρέλες – και ποιος είναι καλύτερος από το θρυλικό supermodel Helena Christensen για να επιδείξει τα bodycon και τα biker jackets εκείνης της εποχής;

Το σούπερ μόντελ Helena Christensen, είναι μισή Δανή, μισή Περουβιανή της οποίας το πρόσωπο κυκλοφόρησε σε χιλιάδες περιοδικά της δεκαετίας του ’90. Παραχώρησε συνέντευξη στο gracia και μίλησε από τη Νέα Υόρκη,με το κατοικίδιο κουνέλι της (Bono).

Είναι μέρος των πιο πετυχημένων μοντέλων – συμπεριλαμβανομένων των Cindy (Crawford), Naomi (Campbell), Christy (Turlington), Linda (Evangelista), Kate (Moss) – των οποίων τα πρώτα ονόματα έχουν γίνει σχεδόν πολιτιστικές λέξεις για εκείνη τη μυθική εποχή.

View this post on Instagram

A post shared by Helena (@helenachristensen)

Ο Karl Lagerfeld είπε ειρωνικά ότι «κανείς δεν φαίνεται τόσο καλός όσο εκείνη». Ο Gianni Versace είπε ότι είχε «το πιο όμορφο σώμα στον κόσμο». Ήταν ένας άγγελος της OG Victoria’s Secret, το πρώτο κορίτσι της καμπάνιας της Prada, μπήκε στην εμβληματική συλλογή ‘bondage’ του Versace το 1992 (σκεφτείτε το φόρεμα με ακίδες ασφαλείας της Liz Hurley, πριν το πάρει στα χέρια της η Liz) και έχει εμφανιστεί σε ατελείωτες πασαρέλες Chanel, καμπάνιες Revlon και στα εξώφυλλα της Vogue.

View this post on Instagram

A post shared by Helena (@helenachristensen)

«Όλοι είχαμε αυτή τη μοναδική τροχιά να βαδίσουμε, περάσαμε την ίδια κατάσταση, ζώντας μια πολύ έντονη, διαφορετική ζωή. Το να αφήνεις τους φίλους σου στο σπίτι και να πηγαίνεις σε αυτό το παράξενο ταξίδι… ήταν κάτι το αλλόκοτο αλλά  θα μας δένει πάντα όλες μαζί. Δηλαδή, δεν μπορώ ακόμα να το πιστέψω. Ξυπνάω και λέω «Θεέ μου, τι;» Ποτέ δεν θα καταλάβω πραγματικά τι συνέβη, ήταν τόσο γρήγορο αλλά ακόμα μου έρχεται στο νου.» Το ότι αυτές οι γυναίκες είναι επίσης πολύ περιζήτητες είναι απόδειξη της ικανότητάς τους στο μόντελινγκ. Είναι και καλές φίλες.

«Βλέπω τη Σίντι αρκετά. Κάθε φορά που έρχεται στη Νέα Υόρκη, κάνουμε παρέα και όταν πάω στο Λος Άντζελες κάνουμε παρέα. Έχω δει την Κάρεν [Έλσον] λίγο, την Κρίστι λίγο.» Παρακολούθησε με χαρά τη Ναόμι Κάμπελ να γίνεται μητέρα. «Είναι κάτι που πάντα ήθελε, να γίνει μητέρα. Μου είπε στα παρασκήνια στο σόου του Michael Kors πριν από περίπου δύο χρόνια [ότι έκανε μωρό]. Το γεγονός ότι πήρε την απόφαση και το πέρασε, και τώρα έχει το υπέροχο κοριτσάκι της. Είμαι πολύ χαρούμενη για εκείνη.»

View this post on Instagram

A post shared by Helena (@helenachristensen)

Τον Φεβρουάριο, η Helena, ετών 53, επέστρεψε στην πασαρέλα: περπατούσε σε μια συναισθηματική παράσταση Off-White στο Παρίσι που απέτισε φόρο τιμής στον εκλιπόντα δημιουργικό διευθυντή της δισκογραφικής, Virgil Abloh. Πρωταγωνίστησε μαζί με τους συναδέλφους της Naomi, Cindy και Amber Valletta (καθώς και την κόρη της Serena Williams και της Cindy, Kaia Gerber). «Ήταν όμορφο να είμαι μέρος του», λέει. «Είμαι πραγματικά χαρούμενη που μπόρεσα να αποτίσω αυτόν τον τελευταίο σεβασμό. Ήταν μια ιδιαίτερη στιγμή στο σόου, τόσοι πολλοί από εμάς ήμασταν φίλοι και έπρεπε να κάνουμε παρέα ξανά, να αγκαλιάσουμε, να μιλήσουμε και να γελάσουμε.»

Και τώρα, με μια έξυπνη κίνηση, βρίσκεται μπροστά στη νέα καμπάνια Icons της Karen Millen

Η επιστροφή της δεκαετίας του ’90 και η διάθεση του Y2K δεν ξεθωριάζει ούτε με το χρόνο. Στο Depop, το όπλο της επιλογής για ψώνια της Gen Z, τα μοντέρνα είδη αναζήτησης περιλαμβάνουν φούστες cargo (αύξηση κατά 828% από πέρυσι), cargo παντελόνια και κορσέδες. Έχει παρατηρηθεί αύξηση 38% στις αναζητήσεις για τη δεκαετία του ’90 από τον Δεκέμβριο. Δεν είναι μόνο η αισθητική με την οποία ασχολείται η Gen Z. “Βλέπουμε ακόμη και πωλητές να προσθέτουν μια “πολιτιστική αφήγηση” σε αντικείμενα, όπως “πράσινο άλμα της δεκαετίας του ’90 παρόμοιο με αυτό που φορούσε η Rachel Green [friends]” δίνοντας προστιθέμενη αξία σε αυτό που θα μπορούσε να θεωρηθεί απλώς “πράσινο άλμα”. λέει ο Peter Semple, chief brand officer.

Όσοι είναι αρκετά μεγάλοι για να έχουν δει το Clueless για πρώτη φορά θα γοητευτούν (ή ίσως τρομοκρατηθούν) που ο Depop αναφέρει επίσης 10K καταχωρίσεις για το «vintage Jane Norman», 10.8K για το «vintage Morgan de Toi» και 2.8K για το «vintage Kookai».

View this post on Instagram

A post shared by Helena (@helenachristensen)

Στην επιστροφή της νιότης της για τη νεολαία αυτής της γενιάς, η Helena στοχάζεται. «Υπήρχε πάντα μεγάλο ενδιαφέρον για αυτό γιατί η δεκαετία του ’90 ήταν απλά φοβερή. Θέλω να πω, πόσο συχνά κάθεσαι και σερφάρεις για ταινίες και λες, “Θέλω απλώς να δω μια υπέροχη ταινία δράσης της δεκαετίας του ’90;” Δημοσιεύει τακτικά τις δικές της αναδρομικές εικόνες στο Instagram. «Σχεδόν ποτέ δεν τις αναζητώ. Σε κάνουν tag και μετά έχεις όλες αυτές τις μικρές όμορφες εκπλήξεις. Είναι τρελό, υπάρχει ένα ολόκληρο αρχείο της ζωής σου εκεί».

Είναι μια δύσκολη στιγμή να είσαι κολλημένος στις τάσεις της μόδας, αλλά η Helena βρίσκεται σε καλύτερη θέση από τους περισσότερους για να έχει έγκυρη γνώμη για τα τρέχοντα γεγονότα. Είναι πρέσβειρα της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες, της Υπηρεσίας Προσφύγων του ΟΗΕ, και έχει ξεκινήσει αποστολές με την οργάνωση για χρόνια, συμπεριλαμβανομένης της Ουκρανίας το 2017. «Για να τεκμηριώσει τη ζημιά που προκλήθηκε από την προηγούμενη κρίση και να βοηθήσει στη μετάδοση ιστοριών ηλικιωμένων στην Ουκρανία που ζούσαν ακόμα σε καταφύγια χωρίς σπίτια», εξηγεί. «Είναι αυτοί που σκέφτομαι πολύ γιατί δεν έχουν αναρρώσει καν από την τελευταία κρίση και τώρα, ό,τι λίγο είχαν αποκτήσει από το 2017, το έχασαν ξανά».

View this post on Instagram

A post shared by Helena (@helenachristensen)

Η τελευταία της αποστολή πριν από την πανδημία ήταν στην Ιορδανία και σε έναν από τους μεγαλύτερους καταυλισμούς προσφύγων στον κόσμο. «Από τη στιγμή που έχεις πάει σε έναν καταυλισμό προσφύγων με 600.000 ανθρώπους, δεν μπορείς καν να φανταστείς… Είναι μια ολόκληρη πόλη, υπάρχουν ένα εκατομμύριο άνθρωποι στην Κοπεγχάγη, και τώρα είναι πιθανώς περισσότεροι από 700.000 στον καταυλισμό στον οποίο πήγα. Απλώς δεν έχει νόημα. Αυτή η κατάσταση στην Ουκρανία έχει ρίξει  φως σε τόσες άλλες καταστάσεις που συνεχίζονται εδώ και χρόνια».

Βρισκόμαστε επίσης σε μια στιγμή όπου, κυρίως λόγω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, οι εταιρείες μόδας αναμένεται να έχουν θέση για τις πολιτικές καταστάσεις – κάτι που η Helena βλέπει ως θετικό. «Η βιομηχανία της μόδας έχει πολύ μεγάλη φωνή σε αυτή την κατάσταση και τους βλέπω να ενισχύονται. Είναι δύσκολο γιατί όταν συμβαίνει κάτι τόσο φρικιαστικό, ποιος σκέφτεται τη μόδα, ξέρεις; Υπάρχει όμως η δυνατότητα για τον κλάδο να κάνει τεράστια διαφορά. Επομένως, δεν νομίζω ότι πρόκειται για το κλείσιμο σε τέτοιες στιγμές.

View this post on Instagram

A post shared by Helena (@helenachristensen)

Πρόκειται για τη χρήση των εργαλείων για την ευαισθητοποίηση, τη συγκέντρωση χρημάτων, τη συγκέντρωση σε ό,τι είναι δυνατό».

Καθώς η Helena έχει μια στοχαστική διάθεση,απαντάει τι της επιφυλάσσει το μέλλον «Με εξοργίζει που θα πεθάνω μια μέρα και δεν θα ζήσω το μέλλον. Αν περνούσε ένας βρικόλακας από δίπλα μου τη νύχτα, θα έδινα τον λαιμό μου. Είμαι τόσο έτοιμος να ζήσω για πάντα».

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments