ΤΡΑΙΝΟΣΕ: “Σε μόλις 3,5 ώρες η διαδρομή Αθήνα – Θεσσαλονίκη το 2023”
Πηγή Φωτογραφίας: Eurokinissi
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι έτοιμη για μεγάλες καινοτομίες στο χώρο των ελληνικών σιδηροδρόμων, καθώς ο νέος στόλος της των βαγονιών θα έχουν την τελευταία λέξη της τεχνολογίας και οι ταξιδιώτες θα έχουν μία αίσθηση πολυτέλειας στο ταξίδι τους. Πιο συγκεκριμένα θα υπάρξουν αίθουσες αναμονής, με καταστήματα, εστιατόρια, καφέ και πολιτιστικές εκδηλώσεις
Τρένα που θα «τρέχουν» με 200 χιλιόμετρα την ώρα
Ο στόχος του προέδρου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Dario Lo Bosco και του διευθύνοντα συμβούλου Maurizio Capotorto είναι η πλήρη αναβάθμιση των ελληνικών τρένων, με διάφορες καινοτόμες υπηρεσίες, όπως αυτή του «πόρτα- πόρτα» που θα παραλαμβάνουν τον επιβάτη από το κατώφλι του σπιτιού του και θα τον συνοδεύουν έως τον τελικό προορισμό.
Όπως ανέφεραν στο newmoney.gr, οι δυνατότητες που υπάρχουν είναι απεριόριστες αρκεί να μην «χαθούν» στην ελληνική πραγματικότητα, ενώ επετέυχθη και η γρήγορη μετάβαση Αθήνας – Θεσσαλονίκης σε πολύ λίγες ώρες.
Επίσης, για να αποτρέπονται οι καθυστερήσεις, ο πρόεδρος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Dario Lo Bosco, δεσμεύτηκε ότι θα εισαχθούν στους συρμούς συστήματα τεχνητής νοημοσύνης και “αυτοδιαγνωστικών” διαδικασιών, ώστε να εντοπίζονται και να αντιμετωπίζονται εγκαίρως τα όποια προβλήματα και απρόοπτα. «Είναι δέσμευση μας να εισάγουμε το 5G και νέες τεχνολογίες για βιώσιμες μεταφορές».
Μία «ολιστική» εμπειρία μεταφοράς είναι ο επόμενος στόχος. Αγοράζοντας ένα εισιτήριο συνδυασμένης μεταφοράς, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα αναλαμβάνει τη μεταφορά του επιβάτη από την ώρα που θα βγαίνει από το σπίτι του έως την άφιξή του στο τελικό του προορισμό. Αυτό συμβαίνει ήδη με παροχή υπηρεσιών ταξί, σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
Στόχος είναι σε αυτό το δίκτυο να προστεθούν λεωφορεία, μετρό και εναλλακτικά μέσα, όπως ηλεκτρικά ποδήλατα. Το πρόβλημα είναι ότι στην Ελλάδα τα δρομολόγια των λεωφορείων εξυπηρετούν ελάχιστα και μόνο τις μεγάλες πόλεις. Οι περισσότερες πόλεις της επικράτειας είναι αποκλεισμένες από τέτοιες υπηρεσίες.
«Ο όμιλός μας, Ferrovie dello Stato Italiane, είναι ηγέτης του κλάδου, σε ευρωπαϊκό και παγκόσμιο επίπεδο» μας είπε ο πρόεδρος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Ντ. Λο Μπόσκο. «Στο επιχειρηματικό πλάνο 2022-2031 περιλαμβάνει αυτό που ονομάζουμε “πόλο επιβατών”, που σημαίνει ότι η ταξιδιωτική εμπειρία θα είναι μια ολοκληρωμένη υπηρεσία. Το έχουμε συζητήσει με τον αρμόδιο υπουργό, κ. Κώστα Καραμανλή, και είπαμε ότι εμείς ότι λέμε το κάνουμε στην πράξη.
Στην Ιταλία, έχουμε δική μας εταιρεία, ενταγμένη στον όμιλο, την Busitalia, που συνδέει τη μεταφορά με λεωφορείο και το τρένο. Το ίδιο θα πράξει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ και εδώ στην Ελλάδα. Θα παρέχει ένα “link” που θα συνδέει αυτούς τους κόμβους (λιμάνια, αεροδρόμια, σιδηροδρομικούς σταθμούς) με τον στόλο των λεωφορείων. Ή μπορούμε να συνεργαστούμε με τα αστικά και υπεραστικά λεωφορεία που κινούνται ήδη στους ελληνικούς δρόμους, αρκεί να είναι ποιοτικά, πράσινα και ασφαλή».
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Το σχόλιο σας