Οικονομία

ΕΥΔΑΠ: Ενημέρωση καταναλωτών για προσπάθεια εξαπάτησης

ΕΥΔΑΠ: Ενημέρωση καταναλωτών για προσπάθεια εξαπάτησης

Πηγή Φωτογραφίας: ΕΥΔΑΠ -ΚΕΝΤΡΟ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΛΥΜΑΤΩΝ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ (ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ/ EUROKINISSI)

Η εταιρεία εξέδωσε ανακοίνωση με την οποία προειδοποιεί τους πελάτες του για την προσπάθεια επιτήδειων να τους οδηγήσουν σε πληρωμές υποτιθέμενων οφειλών.

Η ΕΥΔΑΠ ενημέρωσε ότι το τελευταίο χρονικό διάστημα παρατηρήθηκε κακόβουλη αποστολή μηνυμάτων μέσω SMS (SMS phishing) με στόχο την παραπλάνηση των καταναλωτών της ΕΥΔΑΠ και την πληρωμή υποτιθέμενων οφειλών.

Χαρακτηριστικά της απόπειρας εξαπάτησης είναι τα παρακάτω βήματα:

  • Αρχικά αποστέλλεται ένα μήνυμα τύπου SMS στο οποίο ο αποστολέας υποδύεται έναν έμπιστο οργανισμό.
  • Το SMS είναι σύντομο και περιέχει ένα σύνδεσμο (link).
  • Κάνοντας κλικ ο χρήστης ανακατευθύνεται σε παραπλανητική ιστοσελίδα, όπου του ζητείται να παραχωρήσει δεδομένα του (π.χ. αριθμός τηλεφώνου, στοιχεία πιστωτικής κάρτας και άλλα).

Η ΕΥΔΑΠ εφιστά την προσοχή των πελατών, καθώς πρόκειται για απόπειρα εξαπάτησης. Συγκεκριμένα, όπως αναφέρει στην ανακοίνωσή της:

  • «Μην εισάγετε τα εμπιστευτικά στοιχεία σας σε link που μπορεί να σας αποσταλεί μέσω sms / viber/ ηλεκτρονικό ταχυδρομείο κ.α.
  • Μην ανοίξετε κανένα συνημμένο αρχείο του μηνύματος
  • Διαγράψτε αμέσως το μήνυμα, καθώς είναι πλαστό και περιέχει κακόβουλο περιεχόμενο.
  • Συνιστούμε να είστε επιφυλακτικοί και να ελέγχετε με πολλή προσοχή παρόμοια παραπλανητικά μηνύματα ή sms που τυχόν λάβετε στο μέλλον».

Υπενθυμίζεται ότι διαδικτυακές πληρωμές λογαριασμών ή οφειλών γίνονται μόνο από τα επίσημα κανάλια της ΕΥΔΑΠ ή διατραπεζικά.

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments