Τεχνολογία

Υποβρύχιος τουρισμός απαράμιλλης θέας – Δύο εντυπωσιακά νέα βαθυσκάφη

Υποβρύχιος τουρισμός απαράμιλλης θέας – Δύο εντυπωσιακά νέα βαθυσκάφη

Πηγή Φωτογραφίας: Pixabay, Εξοπλισμένα με συνολικά έξι ισχυρούς προωθητήρες, τα υποβρύχια Aurora είναι ικανά να καταδύονται σε βάθη μεταξύ 100 και 1,000 μέτρων.

Η αμερικανική εταιρεία Seamagine παρουσίασε δύο νέα βαθυσκάφη που έχουν σχεδιαστεί για να προσφέρουν στους επιβάτες απαράμιλλη θέα στον υποβρύχιο κόσμο.

Μπορεί το τραγικό ατύχημα με το βαθυσκάφος Titan που κόστισε τη ζωή στους πέντε επιβάτες του να είναι ακόμη νωπό αλλά η βιομηχανία των τουριστικών επισκέψεων στους υποθαλάσσιους κόσμους του πλανήτη αναπτύσσεται και εξελίσσεται συνεχώς.

Η αμερικανική εταιρεία Seamagine παρουσίασε δύο νέα βαθυσκάφη που έχουν σχεδιαστεί για να προσφέρουν στους επιβάτες απαράμιλλη θέα στον υποβρύχιο κόσμο. Το Aurora 90 και το Aurora 100 μπορούν να φιλοξενήσουν πέντε και επτά επισκέπτες, αντίστοιχα. Τα καθίσματα έχουν τοποθετηθεί έξυπνα κάτω από ένα εντυπωσιακό ακρυλικό παράθυρο για να εξασφαλίσουν ότι οι επιβάτες απολαμβάνουν σαρωτικές κινηματογραφικές όψεις που εκτείνονται σχεδόν 360 μοίρες.

Εξοπλισμένα με συνολικά έξι ισχυρούς προωθητήρες, τα υποβρύχια Aurora είναι ικανά να καταδύονται σε βάθη μεταξύ 100 και 1,000 μέτρων. Μπορούν εύκολα να ελιχθούν προς όλες τις κατευθύνσεις με ταχύτητες έως και τρεις κόμβους, επιτρέποντας την εξερεύνηση κοραλλιογενών υφάλων, αρχαίων ναυαγίων και πολλών άλλων υποβρύχιων αξιοθέατων. Τα Aurora 90 και 100 προσφέρουν και τα δύο έως και 14 ώρες αυτονομίας, με μπαταρίες ιόντων λιθίου ισορροπημένης πίεσης που μπορούν να επαναφορτιστούν σε μόλις δύο ώρες.

Διαθέτοντας στιβαρό μεταλλικές κύτος τα δύο υποβρύχια μπορούν να χρησιμοποιηθούν είτε για επιστημονικές έρευνες είτε για τουριστικές βόλτες. Και στα δύο μοντέλα μπορεί να τοποθετηθεί μια ευρεία γκάμα εξοπλισμού, από κάμερες και σόναρ έως ρομποτικούς βραχίονες και εργαλεία απεικόνισης. Το πίσω τμήμα του σκάφους προσφέρει επίσης αρκετό χώρο για επιστημονικό εξοπλισμό.

Ο χώρος της καμπίνας μπορεί να εξοπλιστεί με καναπέ, τραπεζάκι ή άλλα έπιπλα. Το μπροστινό τμήμα είναι αφιερωμένο στους επιβάτες, ενώ το πίσω λειτουργεί ως κέντρο διοίκησης για τον πιλότο. Η Seamagine λέει ότι τα ανεξάρτητα χειροκίνητα χειριστήρια εξασφαλίζουν ελάχιστες πιθανότητες συστημικών βλαβών, αλλά υπάρχουν επίσης συστήματα διπλής παρακολούθησης για την ασφάλεια των επισκεπτών.

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments