
Οι πράσινες μεταφορές, στόχος των τρένων με μπαταρίες
Αρκετές χώρες έχουν επενδύσει στην έρευνα και την ανάπτυξη σε τρένα με μπαταρία, μερικά με μεγαλύτερη επιτυχία από άλλα
Αρκετές χώρες έχουν επενδύσει στην έρευνα και την ανάπτυξη σε τρένα με μπαταρία, μερικά με μεγαλύτερη επιτυχία από άλλα
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή (ΕΕ) ξεκίνησε μια πρόσκληση υποβολής προκαταρκτικών προμηθειών (PCP) στο πλαίσιο του προγράμματος «Ορίζων Ευρώπη» με στόχο τη μείωση των κινδύνων στην ανάπτυξη τεχνολογίας κυματικής ενέργειας.
Παρά τα πλεονεκτήματα αυτά, η ενσωμάτωσή τους σε σύγχρονα συστήματα αποθήκευσης ενέργειας, όπως αυτά που χρησιμοποιούνται για την αποθήκευση ενέργειας στο δίκτυο και τα ηλεκτρικά οχήματα, ήταν περιορισμένη
Η Κομισιόν πρέπει να χαλαρώσει τους στόχους μείωσης των εκπομπών CO2 στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας
Οι τιμές άνθρακα εκτοξεύονται ενόψει της προθεσμίας συμμόρφωσης της 30ής Σεπτεμβρίου, με στήριξη από τη ζήτηση φυσικού αερίου και τις τοποθετήσεις επενδυτικών κεφαλαίων
Η Ελλάδα χρειάζεται €30 δισ. έως το 2030 για να μετατρέψει την «έκρηξη» των ΑΠΕ σε σταθερό και ανταγωνιστικό σύστημα ενέργειας (δίκτυα, αποθήκευση, παραγωγή)
Η Ιερά Κοινότητα Αγίου Όρους προχωρά σε ένα από τα μεγαλύτερα έργα ενεργειακής αναβάθμισης που έχουν ποτέ σχεδιαστεί για την Αθωνική Πολιτεία
Παρότι συχνά επικαλείται αισθητικούς λόγους, η κυβέρνησή του προβάλλει επιχειρήματα περί υψηλού κόστους, αναξιοπιστίας και κινδύνων για την εθνική ασφάλεια
Το έργο συγχρηματοδοτείται από το πρόγραμμα Horizon Europe, έχει διάρκεια τεσσάρων ετών (2024-2028) και συντονίζεται από το Danmarks Tekniske Universitet (Δανία)
Η πυρηνική μπαταρία επιστρέφει στο προσκήνιο μετά από δεκαετίες απουσίας, προκαλώντας νέες συζητήσεις για το μέλλον της ενεργειακής τεχνολογίας και την επιρροή της στην αγορά.
Η Φινλανδία εγκαινιάζει την μεγαλύτερη μπαταρία άμμου στον κόσμο, μια τεχνολογία που υπόσχεται να μειώσει τις εκπομπές άνθρακα έως 70% και να προσφέρει σταθερότητα στην ενεργειακή της υποδομή.
Τι είναι ο Κάθετος Διάδρομος
Από ενεργειακοί πυλώνες του μέλλοντος, σε κομβικά σημεία στρατιωτικής επιτήρησης – τα υπεράκτια αιολικά πάρκα της Βαλτικής αποκτούν διπλό ρόλο ενόψει της αυξανόμενης έντασης με τη Ρωσία. Με αισθητήρες, ραντάρ και στρατιωτικά πρωτόκολλα ασφαλείας, οι ανεμογεννήτριες εντάσσονται σε ένα νέο δίκτυο αντικατασκοπείας και αποτροπής.
Ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Σταύρος Παπασταύρου, ενέκρινε χρηματοδότηση για την έναρξη κατασκευής αγωγού μεταφοράς νερού από τις πηγές των Παραμεριτών στο Αλιβέρι Ευβοίας, συνολικού ύψους 1,75 εκατομμυρίων ευρώ, μετά από σχετικό αίτημα του Δήμου Κύμης-Αλιβερίου. Σύμφωνα με την ενημέρωση του ΥΠΕΝ, το έργο περιλαμβάνει αγωγό μήκους 12,733 χλμ., με δυναμική μεταφοράς έως και 200 κυβικών νερού ανά ώρα, αντλιοστάσιο, […]
Κεντρικό εργαλείο αυτής της πολιτικής αποτελεί το λεγόμενο «μεγάλο, όμορφο νομοσχέδιο», το οποίο περιορίζει δραστικά τις φοροαπαλλαγές για αιολικά και ηλιακά έργα,
Η Ευρώπη χρειάζεται άμεσες επενδύσεις 6,4 δισ. ευρώ σε λιμάνια και πλοία για να πετύχει τους στόχους της στην υπεράκτια αιολική ενέργεια μετά το 2030 – Στο τραπέζι ευρωπαϊκή στρατηγική για λιμενικές και ναυπηγικές υποδομές.
Αθήνα: «Μονομερής, παράνομη και απαράδεκτη πρόκληση» από την Άγκυρα – Αντίμετρα βλέπει η Τουρκία
Το Di-Hydro μετατρέπει τους υδροηλεκτρικούς σταθμούς σε έξυπνες μονάδες ενέργειας με τεχνητή νοημοσύνη, ψηφιακά δίδυμα και προηγμένη πρόγνωση ροών. Πρώτη δοκιμαστική χώρα: η Ελλάδα.
Ο Άγιος Ευστράτιος γίνεται το πρώτο ενεργειακά αυτόνομο νησί στην Ελλάδα - Από την ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή το πρωτοποριακό υβριδικό σύστημα
Το Berwick Bank στη Σκωτία θα μπορούσε να προσδώσει αξία 8,3 δισεκατομμυρίων λιρών στην οικονομία του Ηνωμένου Βασιλείου
Το Εθνικό Κέντρο Έρευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης (ΕΚΕΤΑ), με επικεφαλής τον Δρ. Αλκιβιάδη Τρομαρά, συντονίζει την ελληνική εφαρμογή.