«Κάτω από 3 ώρες αναμονή»: Ο Ερυθρός Σταυρός που δεν θυμίζει το παλιό ΕΣΥ
Νέα ΤΕΠ, προσλήψεις, δωρεά 1 εκατ. ευρώ και ιστορικά χαμηλοί χρόνοι αναμονής συνθέτουν τη νέα εικόνα του νοσοκομείου
Νέα ΤΕΠ, προσλήψεις, δωρεά 1 εκατ. ευρώ και ιστορικά χαμηλοί χρόνοι αναμονής συνθέτουν τη νέα εικόνα του νοσοκομείου
Από την Αθήνα έως την Καστοριά, ο Υπουργός Υγείας εγκαινιάζει νέες δομές, ΤΕΠ και ιατρικό εξοπλισμό, παρουσιάζοντας το μεγαλύτερο πρόγραμμα αναβάθμισης δημόσιων νοσοκομείων των τελευταίων δεκαετιών.
Τριήμερη περιοδεία με έργα, νέα ΤΕΠ, ανακαινισμένα Κέντρα Υγείας και το μήνυμα ότι η Υγεία αλλάζει στην πράξη
Σε συνεργασία με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας και τους Δήμους, το Υπουργείο Υγείας ενισχύει τις υπηρεσίες ψυχικής υγείας για παιδιά και οικογένειες
Η επίσκεψη του υπουργού Υγείας στην Αλεξανδρούπολη συνοδεύτηκε από τα εγκαίνια ενός από τα μεγαλύτερα έργα αναβάθμισης νοσοκομείου στην περιφέρεια, με νέες υποδομές, σύγχρονα ΤΕΠ και αναβαθμισμένες ΜΕΘ.
Με επενδύσεις δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ, νέα ΤΕΠ και πλήρως ανακαινισμένα Κέντρα Υγείας, ο Υπουργός Υγείας παρουσιάζει το πιο φιλόδοξο πρόγραμμα αναγέννησης του ΕΣΥ των τελευταίων δεκαετιών
Αιφνιδιαστική επίσκεψη στο Νοσοκομείο Ξάνθης μετά τα σχόλια τηλεοπτικής εκπομπής – Παρουσίασε την πρόοδο των έργων, ανακοίνωσε προσλήψεις για τη ΜΕΘ και έστειλε μήνυμα ότι τα νέα ΤΕΠ θα παραδοθούν μέσα στο καλοκαίρι.
Νέα υγειονομική διάταξη στο πλαίσιο της Εθνικής Δράσης κατά της Παιδικής Παχυσαρκίας
Άδωνις Γεωργιάδης: Το «Βραχιολάκι» αλλάζει το ΕΣΥ – 63% λιγότερη αναμονή στα ΤΕΠ
Από τη Θεσσαλονίκη και το Κιλκίς έως την Καβάλα και την Αλεξανδρούπολη, ο υπουργός Υγείας επιθεώρησε ανακαινισμένες δομές, εγκαινίασε νέα ΤΕΠ και κλινικές, συνομίλησε με υγειονομικούς και έστειλε το μήνυμα ότι το Εθνικό Σύστημα Υγείας βρίσκεται σε τροχιά εκσυγχρονισμού.
Εγκαίνια νέας Πνευμονολογικής Κλινικής 20 κλινών στη Θεσσαλονίκη – Σταθερή αναβάθμιση υποδομών και προσωπικού 2019–2025, με το Υπουργείο Υγείας να μιλά για «κομβικό νοσοκομείο του ΕΣΥ στη Βόρεια Ελλάδα».
Ο υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης, τόνισε πως η τεχνητή νοημοσύνη αλλάζει ραγδαία την ιατρική έρευνα και τις θεραπείες, με τον EMA πλέον να εγκρίνει τέσσερα νέα φάρμακα τον μήνα, έναντι τεσσάρων τον χρόνο στο παρελθόν.
Με νέα ΤΕΠ, ανακαινισμένες κλινικές και ισχυρό επενδυτικό αποτύπωμα στην Υγεία, ο Υπουργός Υγείας στέλνει μήνυμα ότι το ΕΣΥ του 2026 δεν θυμίζει σε τίποτα εκείνο που παρέλαβε.
Στις νέες ελπίδες που δημιουργούν οι έρευνες για την αμιβανταμάμπη, σε ό,τι αφορά τη θεραπεία του καρκίνου, αλλά και στην ανάγκη να τηρηθούν όλες οι θεσμικές και επιστημονικές διαδικασίες πριν μια καινοτόμος θεραπεία περάσει από το ερευνητικό στάδιο στην πλήρη έγκριση, αναφέρθηκε η αναπληρώτρια υπουργός Υγείας, Ειρήνη Αγαπηδάκη.
Η συνεργασία Υπουργείου Υγείας, Ψηφιακής Διακυβέρνησης, λιανικής αγοράς και Imperial Brands Hellas διαμορφώνει ένα νέο μοντέλο πρόληψης, ελέγχου και ψηφιακής επιβεβαίωσης ηλικίας, με στόχο τον δραστικό περιορισμό της πρόσβασης ανηλίκων σε καπνικά προϊόντα και αλκοόλ.
Ο υπουργός Υγείας δηλώνει πόλεμο στη βλαβερότερη συνήθεια των Ελλήνων και στέλνει μήνυμα για μια νέα γενιά με καλύτερη υγεία
Μια ημέρα αφιερωμένη στα παιδιά
Η ψηφιακή απειλή και οι νέες δράσεις Υγείας για την ελληνική οικογένεια
Ο Υπουργός Υγείας μίλησε στο 7ο Συνέδριο Υγείας για το clawback, τις μεταρρυθμίσεις στο φάρμακο, τις κλινικές μελέτες, τις καινοτόμες θεραπείες και τις επενδύσεις στην Ελλάδα, υποστηρίζοντας ότι το σύστημα υγείας βρίσκεται σε φάση βαθιάς μετάβασης.
«Οι ασθενείς αξιολογούν θετικά τα νοσοκομεία»
Ο Γεωργιάδης ύψωσε τους τόνους, μίλησε για “όραμα 100 ετών” και κατηγόρησε την αντιπολίτευση για πολιτική μιζέρια