Οι ΗΠΑ κατέστρεψαν 11 πλοία του Ιράν στον Κόλπο του Ομάν [vid]
Ο διοικητής των Φρουρών της Επανάστασης δήλωσε ότι τα Στενά του Ορμούζ έχουν κλείσει και ότι το Ιράν θα πυρπολήσει οποιοδήποτε πλοίο επιχειρήσει να τα διασχίσει
Ο διοικητής των Φρουρών της Επανάστασης δήλωσε ότι τα Στενά του Ορμούζ έχουν κλείσει και ότι το Ιράν θα πυρπολήσει οποιοδήποτε πλοίο επιχειρήσει να τα διασχίσει
Οι αρχές του Ιράν έθεσαν υπό κράτηση τα 18 μέλη του πληρώματος ενός ξένου πετρελαιοφόρου που συνέλαβαν χθες Παρασκευή στον κόλπο του Ομάν και το οποίο φέρεται να μετέφερε 6 εκατ. λίτρα λαθραίων καυσίμων
Στο αγκυροβόλιο του Μπαντάρ Αμπάς στο Ιράν βρίσκεται από την Πέμπτη το ελληνόκτητο δεξαμενόπλοιο ''St NIKOLAS'', σημαίας Νήσων Μάρσαλ, της εταιρίας Empire Navigation, που κατελήφθη από ομάδα πέντε ενόπλων στα ανοιχτά του Ομάν.
Κόλπος του Ομάν: Το πλήρωμα του νορβηγικού τάνκερ Front Altair έφτασε στο Ντουμπάι και από εκεί θα επιστρέψουν στις πατρίδες τους.
Ο Κόλπος του Ομάν και οι πρόσφατες επιθέσεις, είναι πιθανό να αποτελέσουν τη "σπίθα" για στρατιωτική σύγκρουση μεταξύ των ΗΠΑ και του Ιράν, σύμφωνα με Γερμανό αναλυτή.
Ένα video που υποστηρίζουν πως είναι ντοκουμέντο ενοχής του Ιράν έδωσαν οι ΗΠΑ. Επιμένουν πως η Τεχεράνη βρίσκεται πίσω από τις επιθέσεις στον Κόλπο του Ομάν. Το βίντεο εικονίζει στελέχη του επίλεκτου σώματος των ένοπλων δυνάμεων του Ιράν, καθώς προσεγγίζουν το ένα από τα δύο δεξαμενόπλοια και κατόπιν αφαιρούν μια μαγνητική νάρκη που δεν είχε εκραγεί.
Έντονη είναι η ανησυχία μετά τις εκρήξεις σε δύο τάνκερ στον Κόλπο του Ομάν, με το πλήρωμα του ενός να το εγκαταλείπει μόλις εντόπισε έναν μηχανισμό, που δεν είχε εκραγεί, προσκολλημένο στα πλευρά του.
Παγκόσμια είναι η ανησυχία από τις εκρήξεις σε δύο τάνκερ στον Κόλπο του Ομάν. Σε συναγερμό η Μέση Ανατολή. Από τορπίλες και μαγνητικές νάρκες φέρεται να χτυπήθηκαν τα πλοία.
«Μας ανησυχούν βαθιά πληροφορίες για εκρήξεις και πυρκαγιές σε πλοία στο στενό του Χορμούζ. Είμαστε σε επαφή με τοπικές αρχές και εταίρους στην περιοχή», δήλωσε βρετανίδα κυβερνητική εκπρόσωπος για το επεισόδιο στον Κόλπο του Ομάν.
Κατακόρυφη αύξηση στις τιμές του πετρελαίου μετά το από το επεισόδιο που σημειώθηκε σήμερα στον Κόλπο του Ομάν. Γύρω στις 11:00 (ώρα Ελλάδας), το βαρέλι του Μπρεντ της Βόρειας Θάλασσας για παράδοση τον Αύγουστο κατέγραφε αύξηση κατά 1,70 δολάριο (2,83%) στα 61,67 δολάρια.
Βυθίστηκε σύμφωνα με πληροφορίες το ένα από τα δυο τάνκερ, το Front Altair το οποίο δέχθηκε επίθεση με τορπίλη στον Κόλπο του Ομάν. Σύμφωνα με άλλες πληροφορίες οι Ιρανικές δυνάμεις διέσωσαν και τα 44 μέλη του πληρώματος και από τα δυο δεξαμενόπλοια.
Ιρανικά ΜΜΕ μετέδωσαν το πρωί της Πέμπτης ότι στον Κόλπο του Ομάν σημειώθηκαν εκρήξεις σε δύο τάνκερ. Δεν έχει γίνει ακόμα γνωστό ποιες χώρες εμπλέκονται. Νεότερο τηλεγράφημα του Reuters αναφέρει ότι έχουν εκκενωθεί τα εμπλεκόμενα τάνκερ και το πλήρωμά τους είναι ασφαλές.