Η Ρωσία χαρακτηρίζει «πράξη τρομοκρατίας» την επίθεση στη Χερσώνα – 27 νεκροί
Εντάσεις στο μέτωπο του πολέμου Ουκρανίας–Ρωσίας και διπλωματικό ρίσκο σε φόντο ρητορικής κλιμάκωσης
Εντάσεις στο μέτωπο του πολέμου Ουκρανίας–Ρωσίας και διπλωματικό ρίσκο σε φόντο ρητορικής κλιμάκωσης
Σύμφωνα με αποκλειστικό δημοσίευμα των Financial Times το οποίο επικαλείται 4 διαφορετικές πηγές
Σύμφωνα με το πρακτορείο Reuters, ο κυβερνήτης της Χερσώνας Ολεξάντερ Προκούντιν ανέφερε το Σάββατο ότι ένας άνδρας σκοτώθηκε στην πόλη Στανισλάφ, νοτιοανατολικά της Χερσώνας, από επίθεση drone.
Κίεβο και Μόσχα αλληλοκατηγορούνται για την καταστροφή της κρίσιμης υποδομής
Περίπου 20.000 άνθρωποι έχουν ήδη εγκαταλείψει τα σπίτια τους - Εντολή για εκκένωση περιμένουν άλλες 25.000 πολίτες - Φόβοι για μεγάλη οικολογική καταστροφή
Ρωσία και Ουκρανία επιρρίπτουν η μία στην άλλη την ευθύνη για την καταστροφή, που συντελέστηκε ωστόσο σε περιοχή που έχουν καταλάβει οι ρωσικές δυνάμεις.
Βίντεο που κυκλοφορούν σε ιστότοπους κοινωνικής δικτύωσης –δεν είναι δυνατό να επαληθευτούν προς το παρόν– εικονίζουν πολύ ισχυρές εκρήξεις στο φράγμα στη Νόβα Καχόβκα, πάνω στον Δνείπερο ποταμό. Άλλα βίντεο δείχνουν τεράστιες ποσότητες νερού να βγαίνουν από τα συντρίμμια του φράγματος και σοκαρισμένους διερχόμενους.
Οι σημερινοί ρωσικοί βομβαρδισμοί στην Χερσώνα, νότια της Ουκρανίας, είχαν σαν αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους τρεις άμαχοι.
Δεκάδες επιθέσεις από ρωσικά πυραυλικά συστήματα καταγγέλλουν τα ουκρανικά, κρατικά μέσα ενημέρωσης, με τον φόβο μιας γενικευμένης επίθεσης να επανέρχεται στο προσκήνιο.
Εκρήξεις αναφέρονται από ουκρανικά μέσα ενημέρωσης στην Χερσώνα, αλλά και στο Οτσάκιβ. Οι εκρήξεις έχουν ξεσπάσει εδώ και λίγη ώρα.
Ο Ρώσος πρόεδρος Βλαντίμιρ Πούτιν παραδέχθηκε σήμερα ότι η κατάσταση στις τέσσερις περιοχές της νότιας και της Ανατολικής Ουκρανίας που έχει προσαρτήσει η Μόσχα είναι «εξαιρετικά δύσκολη».
Παρόλα αυτά δεν είναι λίγοι εκείνοι που παίρνουν το ρίσκο και προτιμούν να μείνουν πίσω
Τρεις εκρήξεις σημειώθηκαν κοντά σε έναν σταθμό τρένου στην Μελιτόπολη η οποία βρίσκεται υπό ρωσική κατοχή, ανακοίνωσε ο δήμαρχος της πόλης.
Για μήνες, ο ρωσικός στρατός γνώριζε μόνο μία κατεύθυνση: προς τα πίσω
Ο αναπληρωτής υπουργός Άμυνας της Ουκρανίας διαμηνύει ότι οι διαπραγματεύσεις θα ξεκινήσουν μόνο όταν η Ρωσία φύγει από «κάθε ίντσα ουκρανικού εδάφους»
Τρεις ημέρες αφότου το Κρεμλίνο διέταξε τις πεινασμένες και ταλαιπωρημένες δυνάμεις του να υποχωρήσουν από τη δεξιά όχθη του ποταμού Δνείπερου στην περιφέρεια της Χερσώνας, τα ουκρανικά στρατεύματα απελευθέρωσαν το διεθνές αεροδρόμιο της ομώνυμης πόλης.
Παράλληλα ανέφερε ότι οι μάχες στην επαρχία Ντονέτσκ στην ανατολική Ουκρανία συνεχίζονται με αμείωτη ένταση, χωρίς να έχουν μειωθεί οι ρωσικές επιθέσεις.
Για το Κίεβο, η Δύση βρίσκεται στο δρόμο προς μια μεγάλη κοινή νίκη επί της Ρωσίας, μετά την ανακατάληψη και, σύμφωνα με όσα μεταδίδονται, με τον ουκρανικό εθνικό ύμνο να ηχεί
Ο ρωσικός στρατός φαίνεται ότι υποχώρησε άτακτα από τη Χερσώνα, παρά τις περί του αντιθέτου αναφορές της Μόσχας.
"Δορυφορικές εικόνες σήμερα το πρωί... αποκαλύπτουν σημαντικές νέες ζημιές σε αρκετές γέφυρες και το φράγμα Nova Kakhovka μετά τη ρωσική υποχώρηση από τη Χερσώνα πέρα από τον ποταμό Ντνίπρο", δήλωσε η η αμερικανική εταιρεία δορυφορικών εικόνων
Τα ρωσικά στρατεύματα αποχώρησαν πλήρως από τη Χερσώνα, όπου ήδη έχουν υψωθεί οι σημαίες της Ουκρανίας αλλά και της Ευρωπαϊκής Ένωσης - Το μήνυμα του Ουκρανού προέδρου για την απελευθέρωση της πόλης