Ανατίναξαν δύο ΑΤΜ στα Πατήσια
Στο κέντρο της Αθήνας «χτύπησαν» οι ληστές των ΑΤΜ, ανατινάζοντας δύο μηχανήματα στα Πατήσια.
Συγκεκριμένα στις 04:30 τα ξημερώματα του Σαββάτου, οι δράστες ανατίναξαν τα ΑΤΜ υποκαταστήματος τράπεζας στην Αχαρνών 377, με διοχέτευση αερίου.
Στην συνέχεια έφυγαν, με τις κασετίνες με τα χρήματα από το ένα μόνο μηχάνημα, ενώ προκάλεσαν και πολλές φθορές στην τράπεζα.