Τεχνολογία

Αν μοιράζεσαι κωδικούς Netflix και με άλλους σύντομα δεν θα μπορείς

Αν μοιράζεσαι κωδικούς Netflix και με άλλους σύντομα δεν θα μπορείς
Τα μέτρα που εξετάζουν οι εταιρείες συνδρομητικών πλατφορμών για να εξαλείψουν το φαινόμενο της κοινής χρήσης των κωδικών.

Οι μεγάλες εταιρείες συνδρομητικής τηλεόρασης φαίνεται πως έχουν συμφωνήσει σε κάτι. Στο να μπορέσουν να εξαλείψουν το φαινόμενο της κοινής χρήσης των κωδικών ανάμεσα στις πλατφόρμες τους. Μια τάση που κοστίζει πολύ καθώς τα κέρδη που χάνονται μετριούνται σε δισεκατομμύρια κάθε χρόνο. Στη συμμαχία συμπεριλαμβάνονται δύο κολοσσοί του χώρου, το Netflix και το HBO αλλά και άλλες εταιρείες. Όλοι τους στον «αγώνα» για να κλείσουν ένα από τα κενά που καλούνται καθημερινά να διαχειριστούν.

Τα μέτρα που εξετάζουν

Οι εταιρείες αυτές εξετάζουν μια σειρά από μέτρα και τακτικές, προκειμένου να αποκόψουν τους καταναλωτές οι οποίοι χωρίς να είναι χρήστες επί πληρωμή, δανείζονται τους κωδικούς πρόσβασης από φίλους και συγγενείς για να βλέπουν τα αντίστοιχα προγράμματα χωρίς να πληρώνουν γι ‘αυτό. Τα πιθανά μέτρα περιλαμβάνουν την απαίτηση από τους πελάτες να αλλάζουν περιοδικά τους κωδικούς πρόσβασης τους ή να πρέπει, για να συνδεθούν και να παρακολουθήσουν το πρόγραμμα, να βάζουν κωδικούς κειμένου που στέλνουν οι εταιρείες, σύμφωνα με πηγές που είναι εξοικειωμένες με το θέμα.

Ορισμένα στελέχη της τηλεόρασης θέλουν να δημιουργήσουν κανόνες που να αφορούν στον αριθμό και την ταυτοποίηση των συσκευών που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για πρόσβαση σε συνδρομή καλωδιακής τηλεόρασης εκτός του σπιτιού του συνδρομητή. Αν κάποιος συνδεθεί από ένα smartphone ή ένα tablet δεν θα υπήρχε πρόβλημα. Ωστόσο κάποιος που χρησιμοποιεί μια συσκευή Roku (που χρησιμοποιείται για live streaming και για παρακολούθηση προγραμμάτων από smaty tv) σε μια δεύτερη φάση θα μπορούσε να θεωρηθεί πιθανός χρήστης που εισέρχεται χωρίς να έχει πληρώσει συνδρομή, όπως εξομολογήθηκε ένα άτομο με γνώση του θέματος.

«Νιώθω σαν να xτυπάω το κεφάλι μου πάνω στον τοίχο»

Αν δεν λειτουργήσει καμία από αυτές τις πρακτικές, οι χρήστες συνδρομητικής τηλεόρασης θα μπορούσαν κάποια στιγμή να υποχρεωθούν να συνδεθούν στους λογαριασμούς τους χρησιμοποιώντας τα αποτυπώματα τους. «Νιώθω σαν να xτυπάω το κεφάλι μου πάνω στον τοίχο», δήλωσε ο Τομ Ρούτλετζ, διευθύνων σύμβουλος της Charter Communications Inc. τον περασμένο μήνα. «Σήμερα είναι πολύ εύκολο να φτάσετε στο συνδρομητικό προϊόν χωρίς να το πληρώσετε».

Ωστόσο, η λήψη πιο επιθετικών μέτρων ενέχει κινδύνους. Οι άνθρωποι που χρησιμοποιούν υπηρεσίες δωρεάν – ειδικά οι νεότεροι καταναλωτές – δεν μπορούν ποτέ να συμφωνήσουν να εγγραφούν με συνδρομή, ενώ συνυπολογίζουν και το πόσα προβλήματα πρέπει να αντιμετωπίσουν. Αυτό σημαίνει ότι οι εταιρείες θα αποστασιοποιούνται ως επί το πλείστον από πελάτες που πληρώνουν, οι οποίοι θα μπορούσαν να απογοητευτούν και να σταματήσουν να χρησιμοποιούν μια εφαρμογή ή να ακυρώσουν τη συνδρομή τους. Με άλλα λόγια, υπάρχουν αρκετά προβλήματα ακόμα στο θέμα αυτό.

«Αν ζητήσετε από οποιαδήποτε ομάδα νέων ανθρώπων να πληρώσουν ποτέ για συνδρομή στο Netflix ή σε υπηρεσίες βίντεο, η απάντηση θα είναι αναμφίβολα όχι», δήλωσε ο Mike McCormack, αναλυτής της Guggenheim Securities. Έτσι, η βιομηχανία συνδρομητικής τηλεόρασης αναμένεται να χάσει έσοδα ύψους 6,6 δισεκατομμυρίων δολαρίων από την κοινή χρήση κωδικών πρόσβασης και την πειρατεία φέτος, σύμφωνα με την Parks Associates. Μέχρι το 2024, ο αριθμός θα μπορούσε να αυξηθεί στα 9 δισεκατομμύρια δολάρια, δήλωσε η ερευνητική εταιρεία.

Γράψτε το σχόλιο σας

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments