Ελλάδα

13033 sms: Πάνω από 100 εκατομμύρια sms στο 13033

13033 sms: Πάνω από 100 εκατομμύρια sms στο 13033
13033 sms: Το μέτρο απαγόρευσης κυκλοφορίας ξεκίνησε στις 23 Μαρτίου και ολοκληρώθηκε στις 4 Μαϊου.

13033 sms: Δεν κρατιόταν ο Έλληνας στην καραντίνα. Οι 42 ημέρες ήταν πάρα πολλές για να μείνει έγκληστος στο σπίτι του και αυτό φάνηκε από τα γραπτά μηνύματα που έστελνε στον πενταψήφιο αριθμό 13033 για κατ’εξαίρεση μετακίνηση. Είναι απίστευτο και όμως ελληνικό το γεγονός οτι περισσότερα από 100 εκατομμύρια γραπτά μηνύματα (sms) εστάλησαν στο 13033 προκειμένου οι χρήστες ναβγουν από το σπίτι.

Τα μηνύματα αυτό αφορούσαν για αγορές σε φαρμακεία, σούπερ μάρκετ κλπ, επισκέψεις σε γιατρούς, επισκέψεις σε άτομα που ανήκαν σε ευπαθή ομάδα, για διεκπαιρεώσεις σε τράπεζες, για μετάβαση σε κάποια τελετή και για σωματική άσκηση ή βόλτα κατοικιδίου.

Το 13033 λειτούργησε από τις 6 το πρωί της 23ης Μαρτίου ως και τις 6 το πρωί της 4ης Μαΐου και γρήγορα εξελίχθηκε στη βασική υπηρεσία δήλωσης των κατ’ εξαίρεση μετακινήσεων. Σύμφωνα με στοιχεία που περιήλθαν σε γνώση της Γενικής Γραμματείας Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων, στις 42 ημέρες λειτουργίας του 13033 διεκπεραιώθηκαν 110 εκατομμύρια γραπτά μηνύματα. Το νούμερο αυτό δεν είναι εξωφρενικό αν κρίνει κανείς ότι μόνο τις τρεις πρώτες ημέρες εφαρμογής του μέτρου είχαν σταλεί τουλάχιστον 4,4 εκατομμύρια γραπτά μηνύματα για κατ’εξαίρεση μετακίνηση.

Όπως φαίνεται και στο infographic του pagenews.gr παρακάτω.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε και το υπουργείο ψηφιακής διακυβέρνησης το μέσο ημερήσιο ποσοστό επιτυχίας, δηλαδή το ποσοστό των μηνυμάτων που είχαν τη σωστή δομή για τη δήλωση της κατ’ εξαίρεση μετακίνησης, διαμορφώθηκε σε 94,2%, ενώ υπήρξαν πολλές ημέρες όπου το ποσοστό ξεπέρασε το 99%.

Κατά μέσο όρο το 13033 εξυπηρετούσε 1.818 μηνύματα το λεπτό, ενώ στην ώρα με τη μεγαλύτερη κίνηση διεκπεραιώθηκαν 7.500 μηνύματα για την κατ’ εξαίρεση μετακίνησης ανά λεπτό. Η υπηρεσία, που σχεδιάστηκε και τέθηκε σε λειτουργία σε λιγότερο από 48 ώρες, απέσπασε θετικά σχόλια, με τον ΟΟΣΑ να τη χαρακτηρίζει ως βέλτιστη πρακτική για τη διαχείριση των κατ’ εξαίρεση μετακινήσεων.

Οπως αναφέρεται και στο δελτίο Τύπου που εξέδωσε το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης “η στενή συνεργασία του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης με τους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους εξασφάλισε την απρόσκοπτη λειτουργία των τηλεπικοινωνιακών υποδομών. Όπως διαπιστώνεται και από μετρήσεις ανεξάρτητων διεθνών φορέων, τόσο τα σταθερά όσο και τα κινητά δίκτυα τηλεπικοινωνιών διαχειρίστηκαν με ικανοποιητικό τρόπο τον επιπλέον φόρτο που προκάλεσαν τα έκτακτα μέτρα για τον περιορισμό του κορωνοϊού.

Είναι, μάλιστα, χαρακτηριστικό ότι στο διάστημα ισχύος των έκτακτων μέτρων δεν υπήρξε καμία ανάγκη να ενεργοποιηθούν εναλλακτικά σενάρια διαχείρισης της δικτυακής κίνησης (traffic management). Ιδιαίτερα σημαντικό είναι το γεγονός ότι στη συγκεκριμένη περίοδο δεν υπήρξε σημαντικό περιστατικό κυβερνοασφάλειας.

Εκτός από τις συστάσεις που είχε εκδώσει η ΓΓΤΤ για την υπεύθυνη χρήση των δικτύων και την ασφαλή χρήση των εφαρμογών τηλεργασίας, υπήρξε διαρκής επικοινωνία της Γενικής Διεύθυνσης Κυβερνοασφάλειας της ΓΓΤΤ με όλα τα εμπλεκόμενα μέρη, συμπεριλαμβανομένου του Ευρωπαϊκού Οργανισμού για την Ασφάλεια Δικτύων και Πληροφοριών (ENISA), για την ανταλλαγή πληροφοριών”.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments