Ελλάδα

Δήμος Αθήνας πιστοποιητικά: Αυτά τα 10 θα εκδίδονται ηλεκτρονικά

Δήμος Αθήνας πιστοποιητικά: Αυτά τα 10 θα εκδίδονται ηλεκτρονικά
Δήμος Αθήνας πιστοποιητικά: Αυτά τα 10 θα εκδίδονται ηλεκτρονικά από τις δημοτικές υπηρεσίες.

Συνεχίζεται ο ψηφιακός μετασχηματισμός των υπηρεσιών του δήμου Αθηναίων με στόχο να μειωθεί δραστικά η γραφειοκρατία και η ταλαιπωρία των πολιτών μπροστά στα γκισέ, ιδιαίτερα στην περίοδο της πανδημίας του κορωνοϊού. Στο πλαίσιο αυτό, ο δήμος Αθηναίων παρέχει από σήμερα, Πέμπτη, 6 Αυγούστου, 10 επιπλέον ηλεκτρονικές υπηρεσίες διευκολύνοντας ακόμα περισσότερο την καθημερινότητα τόσο των πολιτών όσο και των επιχειρήσεων.

Οι δέκα νέες υπηρεσίες που παρέχονται πλέον είναι οι εξής:

  • Πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης για μειωμένη θητεία
  • Πιστοποιητικό διπλοεγγεγραμμένου
  • Χορήγηση βεβαίωσης δημοτικής ενημερότητας
  • Χορήγηση κατάστασης ανεξόφλητων οφειλών
  • Χορήγηση αντιγράφου άδειας λειτουργίας καταστήματος λόγω απώλειας
  • Δήλωση μη ηλεκτροδοτούμενου ακινήτου
  • Αίτηση για νέα παροχή ρεύματος
  • Αίτηση για επανασύνδεση ηλεκτρικού ρεύματος
  • Αίτηση τροποποίησης συντελεστή χρέωσης (επαγγελματικός – οικιακός)
  • Αίτηση εποχικής χρέωσης (βάσει ν.429/76, άρθρο 5, παρ.2)

Με χρήση των κωδικών Taxisnet και με λίγα μόλις «κλικ» στον υπολογιστή τους οι ενδιαφερόμενοι έχουν την δυνατότητα να υποβάλουν την αίτηση που επιθυμούν και να ενημερωθούν με ηλεκτρονικό τρόπο μέσω του ψηφιακού τους αποθετηρίου όταν το αίτημά τους επεξεργαστεί και ολοκληρωθεί από την αρμόδια Διεύθυνση του δήμου. Αξίζει να σημειωθεί ότι περισσότεροι από 40.000 πολίτες και επιχειρήσεις έχουν συνδεθεί και εξυπηρετηθεί από τη νέα πλατφόρμα ψηφιακών υπηρεσιών του δήμου (https://eservices.cityofathens.gr) χωρίς να χρειαστεί να επισκεφθούν τις αρμόδιες Υπηρεσίες του.

Επίσης, ο δήμος Αθήνας στο πλαίσιο των προσπαθειών για την προστασία της δημόσιας υγείας και τον περιορισμό της διάδοσης της πανδημίας του COVID-19, κατόπιν επαναφοράς των υπηρεσιών του σε πλήρη λειτουργία από την Τρίτη 9/6/2020, εξακολουθεί να παρέχει τη δυνατότητα ηλεκτρονικής επικοινωνίας και εξυπηρέτησης των οφειλετών με το Τμήμα Εσόδων της Διεύθυνσης Οικονομικών, ως κάτωθι:

Επίσης, στους πολίτες και τους δημότες του δήμου Αθηναίων παρέχεται η δυνατότητα εξυπηρέτησής τους στο Ληξιαρχείο και το Δημοτολόγιο του Δήμου Αθηναίων μόνο με ραντεβού, για αιτήματα που δε δύνανται να ικανοποιηθούν στην πλατφόρμα ηλεκτρονικών υπηρεσιών eservices (Με τους κωδικούς TAXIS NET).

ΔΗΜΟΤΟΛΟΓΙΟ

Εγγραφές – Μεταβολές στο Δημοτολόγιο

Τηλ. : ● 210-3722160 ● 210-3722108 ● 210-3722146

e-mail : [email protected]

Εγγραφή Πολιτογραφημένων στο Δημοτολόγιο

Τηλ. : ● 210-3722146 ● 210-3722071

e-mail : [email protected]

Αλλαγή Επωνύμου στο Δημοτολόγιο

Τηλ. : ● 210-3722113

e-mail : [email protected]

Αίτηση – Δήλωση για απόκτηση Ελληνικής Ιθαγένειας

Τηλ. : ● 210-3722112

e-mail : [email protected]

Πιστοποιητικά Γέννησης – Οικογενειακής Κατάστασης

Τηλ. : ● 210-3722085 ● 210-3722122

e-mail : [email protected]

Πιστοποιητικά Εγγυτέρων Συγγενών

Τηλ. : ● 210-3722069 ● 210-3722145 ● 210-3722065

e-mail : [email protected]

Μητρώο Αρρένων

Τηλ. : ● 210-3722116 – 119 ● 210- 3722126

e-mail : [email protected]

ΛΗΞΙΑΡΧΕΙΟ

Ληξιαρχικές Πράξεις Γέννησης

(Μεταβολές, Διορθώσεις, Έκδοση)

Τηλ. : ● 210-5277934

e-mail : [email protected]

Ληξιαρχικές Πράξεις Γάμων – Συμφώνων Συμβίωσης

(Καταχώριση – Έκδοση – Μεταβολές – Διορθώσεις – Διαζύγιο)

Τηλ. : ● 210-5277971 ● 210-5277964  ● 210-5277965

e-mail : [email protected]

ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΓΑΜΟΙ

Έκδοση άδειας γάμου & τέλεση γάμου

Τηλ. : ● 210-3722167 ● 210-3722095

e-mail : [email protected]

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments