Ελλάδα

Προαστιακός σιδηρόδρομος: Τέλος η κίνηση στη Λεωφόρο Αθηνών

Προαστιακός σιδηρόδρομος: Τέλος η κίνηση στη Λεωφόρο Αθηνών

Πηγή Φωτογραφίας: Eurokinissi

Προαστιακός σιδηρόδρομος: «Τόσο η Δυτική Αττική όσο και η Δυτική Αθήνα χρειάζονται ενίσχυση ως προς τις συγκοινωνιακές υποδομές τους», τόνισε ο κ. Καραγιάννης

“Μέσα στους επόμενους μήνες αναμένεται να υπάρξει η δημοπράτηση του Προαστιακού Σιδηροδρόμου Δυτικής Αττικής”. Αυτό ανέφερε ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις υποδομές, Γιώργος Καραγιάννης, ο οποίος σε συνέντευξη που έδωσε στην ΕΡΤ, τονίζοντας πως θα έρθει το κέντρο της Αθήνας πιο κοντά στους κατοίκους της συγκεκριμένης περιοχής.

«Ο Προαστιακός Δυτικής Αττικής αναμένεται να φέρει πιο κοντά στο κέντρο της Αθήνας τους κατοίκους των περιοχών από τα Λιόσια έως τα Μέγαρα», τόνισε ο Υφυπουργός Υποδομών και πρόσθεσε ότι «θα εξασφαλίσει τη διασύνδεση περιοχών της Δυτικής Αττικής μεταξύ τους και ταυτόχρονα θα τις συνδέει με το αεροδρόμιο, τον Πειραιά και το υπόλοιπο σιδηροδρομικό δίκτυο».

«Τόσο η Δυτική Αττική όσο και η Δυτική Αθήνα χρειάζονται ενίσχυση ως προς τις συγκοινωνιακές υποδομές τους», τόνισε ο κ. Καραγιάννης και σε αυτή την κατεύθυνση αναμένεται να συμβάλλει και η επέκταση της Γραμμής 2 προς Ίλιον, με τρεις νέους σταθμούς σε Παλατιανή, Ίλιον και Άγιο Νικόλαο. Η συγκεκριμένη επέκταση θα είναι το επόμενο έργο Μετρό που θα προκηρυχθεί έως το τέλος του έτους, ενώ εκτιμάται ότι η επιβατική κίνηση των τριών νέων σταθμών θα ανέρχεται συνολικά σε 51.000 επιβάτες ημερησίως.

Μένοντας στα έργα Μετρό, ο Υφυπουργός Υποδομών σημείωσε ότι στις αρχές του Σεπτεμβρίου θα δοθεί στο επιβατικό κοινό η επέκταση της Γραμμής 3 προς Πειραιά.

«Θα καταφέρουμε έτσι να συνδέσουμε το μεγαλύτερο λιμάνι με το μεγαλύτερο αεροδρόμιο της χώρας» ανέφερε, προσθέτοντας ότι «ο Πειραιάς θα αναδειχθεί σε συγκοινωνιακό κόμβο καθώς θα εξυπηρετείται από Τραμ, Μετρό, ενώ γίνεται αναμόρφωση και των λεωφορειακών γραμμών».

Ο κ. Καραγιάννης αναφέρθηκε και στο «ζωτικής σημασίας για τη Δυτική Αττική» έργο της σύνδεσης της Δυτικής Περιφερειακής Λεωφόρου Αιγάλεω με την Εθνική Οδό Αθηνών – Κορίνθου και ολοκλήρωσης του Κόμβου Σκαραμαγκά καθώς θα αποσυμφορήσει την κίνηση των οχημάτων στη Λεωφόρο Σχιστού και την Λεωφόρο Αθηνών.

Γραμμή 4 του Μετρό: Ανοίγουν όλα τα εργοτάξια και στους 15 σταθμούς

Στη συνέχεια, ο κ. Καραγιάννης μίλησε για το μεγαλύτερο έργο συγκοινωνιακής υποδομής που υλοποιείται και αφορά τη νέα Γραμμή του Μετρό. «Στη Γραμμή 4 ανοίγουν όλα τα εργοτάξια, και στους 15 σταθμούς, στην Αθήνα και τους όμορους Δήμους. Πρόκειται για μία νέα γραμμή που θα αλλάξει όλες τις μετακινήσεις» εξήγησε. Είναι χαρακτηριστικό ότι η διαδρομή από το Άλσος Βεΐκου έως το Γουδή θα καλύπτεται σε 17,5 λεπτά.

Η νέα γραμμή θα εξυπηρετεί μεγάλο αριθμό υποδομών: Δικαστήρια, Νοσοκομεία, Εκπαιδευτικά Ιδρύματα, Οργανισμούς, Υπουργεία, Μουσεία. Ενδεικτικά ως προς τις αποστάσεις, 14 λεπτά θα διαρκεί η διαδρομή Άλσος Βεΐκου – Πανεπιστημιούπολη, 5 λεπτά θα διαρκεί η διαδρομή Άλσος Βεΐκου – Δικαστήρια.

Απαντώντας στην ανησυχία για την ταλαιπωρία από τις εργασίες ειδικά στις πιο πυκνοκατοικημένες περιοχές, ο κ. Καραγιάννης ανέφερε ότι «έχει υπάρξει χωροθέτηση για τα σημεία που θα σκάψουμε, η όχληση θα είναι η μικρότερη δυνατή». Πρόσθεσε δε ότι, «ειδικά οι πυκνοκατοικημένες περιοχές έχουν περισσότερο ανάγκη το Μετρό».

Σχετικά με το ενδεχόμενο καθυστερήσεων από την εύρεση αρχαίων κατά τις εργασίες ο Υφυπουργός Υποδομών αφού τόνισε ότι υπάρχει στενή συνεργασία με το Υπουργείο Πολιτισμού, υπογράμμισε πως «πρέπει να μαθαίνουμε από τα λάθη μας». Έκανε γνωστό ότι «έχουν γίνει πρώιμες ανασκαφές και δεν θα υπάρξει σοβαρό πρόβλημα».

Για τον σταθμό στα Εξάρχεια

Σχολιάζοντας τις αντιδράσεις για τον επικείμενο σταθμό του Μετρό στην πλατεία Εξαρχείων ο κ. Καραγιάννης έστειλε ξεκάθαρο μήνυμα: «Δεν θα αφήσουμε καμία περιοχή στο σκοτάδι, κανένα άβατο, όπως έχουν πει άλλωστε ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης και ο Υπουργός Κώστας Καραμανλής».

Υπενθύμισε, μάλιστα, ότι η χωροθέτηση έγινε από την προηγούμενη κυβέρνηση και σημείωσε πως «όσες περιοχές, όπως η Αγία Παρασκευή δεν άφησαν να γίνει σταθμός Μετρό εξαιτίας μικροσυμφερόντων, σήμερα παρακαλούν. Δεν μπορούν να ταλαιπωρούνται 4,5 εκατομμύρια κάτοικοι εξαιτίας κάποιων συλλογικοτήτων» ανέφερε.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments