Μπάιντεν: Λήξη καραντίνας μετά από νέο αρνητικό τεστ για την Covid-19

Πηγή Φωτογραφίας: Αρχείου

Μπάιντεν: Ο Τζο Μπάιντεν διαγνώστηκε σήμερα [7/8] για δεύτερη συνεχόμενη ημέρα αρνητικός στην Covid-19

Ο Τζο Μπάιντεν διαγνώστηκε σήμερα [7/8] για δεύτερη συνεχόμενη ημέρα αρνητικός στην Covid-19 και θα εκτελεί ξανά με φυσική παρουσία τα καθήκοντά του και να πραγματοποιεί προεδρικά ταξίδια, δήλωσε ο γιατρός του Λευκού Οίκου.

Στις 21 Ιουλίου ο 79χρονος πρόεδρος των ΗΠΑ είχε διαγνωστεί θετικός στην Covid-19 και λίγο αφότου ανέρρωσε και βγήκε από την καραντίνα, βρέθηκε ξανά θετικός.

Ο γιατρός του προέδρου των ΗΠΑ έκανε λόγο για σπάνια περίπτωση «επιστροφής» της νόσου, η οποία παρατηρείται σε ένα μικρό ποσοστό ασθενών που λαμβάνουν το αντιικό φάρμακο Paxlovid.

Wall Street Journal: Ποιος ο αντίκτυπος των δυτικών κυρώσεων στη Ρωσία;

Αμερικανοί ερευνητές ερεύνησαν τον αντίκτυπο των οικονομικών κυρώσεων που επιβλήθηκαν στη Ρωσία και την αποχώρηση διεθνών εταιρειών από τη χώρα μετά την εισβολή στην Ουκρανία. Σύμφωνα με την ερευνητική ομάδα, τα στοιχεία αυτά δείχνουν ότι η ρωσική οικονομία «παραλύει» και «καταρρέει».

«Οι αποχωρήσεις εταιρειών και οι κυρώσεις ακρωτηριάζουν τη ρωσική οικονομία». Αυτό είναι το συμπέρασμα ερευνητών από το Πανεπιστήμιο Yale, οι οποίοι δημοσίευσαν  μελέτη 118 σελίδων, αφιερωμένη στις επιπτώσεις των οικονομικών μέτρων που ελήφθησαν μετά τη στρατιωτική εισβολή στην Ουκρανία.  Αυτή η εργασία δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά στις 20 Ιουλίου 2022 στο «Social Science Research Network» και, σύμφωνα με τους συντάκτες της μελέτης, «στην πραγματικότητα, η ρωσική οικονομία καταρρέει», όπως γράφουν σε άρθρο που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό «Foreign Policy», συνοψίζοντας την έρευνά τους.

russian-embassy-1

Για να μελετήσουν τον αντίκτυπο αυτών των κυρώσεων στη ρωσική οικονομία, οι ερευνητές του Yale βασίστηκαν σε διάφορες πηγές: στοιχεία κατανάλωσης ή θαλάσσιων μεταφορών, στοιχεία που δημοσιεύθηκαν από τους εμπορικούς εταίρους της Ρωσίας κ.λπ.

Οι Αμερικανοί ερευνητές επιστρέφουν επίσης στην υπόθεση, που θα ήθελε η ρωσική οικονομία να είναι «ανθεκτική» και μερικές φορές ακόμη και «ευημερούσα» παρά τις κυρώσεις και την αποχώρηση «1.000 διεθνών εταιρειών». «Αυτό απλά δεν είναι αλήθεια», σημειώνουν οι συγγραφείς της μελέτης.

Σύμφωνα με αυτούς, «η στρατηγική θέση της Ρωσίας ως εξαγωγέα εμπορευμάτων έχει επιδεινωθεί βαρύτατα», αν και εξαγωγές φυσικού αερίου στην Ευρώπη συνεχίζονται προς το παρόν.