Focus

Michael Cecchi-Azzolina: Περιγράφει ιστορίες με διάσημους αγενείς πελάτες στο εστιατόριο

Michael Cecchi-Azzolina: Περιγράφει ιστορίες με διάσημους αγενείς πελάτες στο εστιατόριο

Πηγή Φωτογραφίας: Vanity Fair

Michael Cecchi-Azzolina: Η απρόσιτη Meghan Markle, η αγενής Naomi Campbell και άλλοι διάσημοι πελάτες

Οι ιστορίες που καταγράφουν τη συμπεριφορά των celebrities μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας ήταν πάντα οι αγαπημένες του κοινού. Και δεν θα μπορούσε να ισχύει διαφορετικά, αφού αποκαλύπτουν πτυχές της προσωπικότητάς τους που δεν θα ήταν εύκολο να φανερωθούν σε καταστάσεις που οι διάσημοι ξέρουν ότι τους παρακολουθούν και φροντίζουν να είναι διακριτικοί. Ο Michael Cecchi-Azzolina, λοιπόν, ο οποίος εργάστηκε ως maître σε βραβευμένα εστιατόρια της Νέας Υόρκης, κυκλοφορεί τη βιογραφία του Your Table is Ready: Tales of a New York City Maitre D., στην οποία διηγείται ιστορίες από τη συνδιαλλαγή του με διάσημους πελάτες.

Ένα απόσπασμα του βιβλίου αναφέρεται στη συνάντησή του με τη Meghan Markle, στο βραβευμένο με Michelin εστιατόριο Le Coucou, το 2017.

Ο Michael Cecchi-Azzolina,που εργαζόταν ήδη τρία χρόνια στο εστιατόριο, θυμάται τη manager που τη συνόδευε να απαιτεί τραπέζι “για την κυρία που βγαίνει ραντεβού μ’ ένα πρίγκιπα” και περιγράφει: “Τους εξήγησα ότι δεν διαθέτω ιδιωτικό τραπέζι αυτή τη στιγμή, είχαν φτάσει 20 λεπτά νωρίτερα από την κράτησή τους, και η manager μου απάντησε “γνωρίζετε ότι η πελάτισσά μου βγαίνει ραντεβού με τον Πρίγκιπα Harry και πρόκειται να γίνει δούκισσα; Δεν έχετε κάποιον πιο ιδιωτικό χώρο να περιμένουμε;”.

View this post on Instagram

A post shared by Meghan Markle (@meghan_markle_page)

“Ήθελα να γελάσω. Ποιος νοιάζεται αν βγαίνει με τον Πρίγκιπα Harry και αν κρίνω και από την αντίδραση των πελατών που περίμεναν στο μπαρ την προσοχή των οποίων προσπάθησε να τραβήξει η συνοδός, κανείς δεν ενδιαφερόταν”, θα πει ο Cecchi-Azzolina, ο οποίος θυμάται ότι η Meghan Markle “δεν έβγαλε λέξη” όλο αυτό το διάστημα ενώ την περιγράφει ως “απρόσιτη”.

Ο maître, όμως, θυμάται και την εμπειρία του με δυο άλλες διάσημες, από την εποχή που δούλευε στο εστιατόριο Raoul’s του Soho: την εκδότρια της Vogue Anna Wintour και το supermodel Naomi Campbell. Τις αποκαλεί και τις δυο “αγενείς”.

“Η Naomi εμφανιζόταν συχνά χωρίς κράτηση, φερόταν με αγένεια και κάθε φορά διαμαρτυρόταν για το φαγητό της”, γράφει ο Cecchi-Azzolina. “Ήταν κάποια που τρέμαμε όταν εμφανιζόταν. Ήθελε όλη την προσοχή. Έστελνε συνέχεια πίσω το φαγητό της”.

Παρόμοια ήταν και η συμπεριφορά της Anna Wintour, η οποία όπως θα πει ο συγγραφέας, “εμφανιζόταν χωρίς να έχει κάνει κράτηση και απαιτούσε τραπέζι”. Η εκδότρια έτρωγε τη μπριζόλα της ελάχιστα ψημένη και απαιτούσε να τη σερβίρουν αμέσως.

View this post on Instagram

A post shared by Page Six (@pagesix)

“Ποιος την άκουγε αν ήταν λίγο παραπάνω ψημένη! Κοιτούσε τον σερβιτόρο σαν να της είχε μόλις σερβίρει αρουραίο και έστελνε αμέσως πίσω το πιάτο ζητώντας νέο”, γράφει ο Cecchi-Azzolina και θυμάται ένα ακόμα περιστατικό: “Μία φορά εμφανίστηκε ενώ κλείναμε τον πίσω χώρο του εστιατορίου και επέμενε να κάτσει εκεί. Χρειάστηκε να κρατήσουμε ένα σερβιτόρο στον χώρο και να της φέρουμε και τον δικό της σερβιτόρο. Πόσο είχε εκνευριστεί ο σερβιτόρος! Δεν μιλάει στο προσωπικό, απλά λέει “θα πάρω αυτό” και αυτό είναι”.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments