People

Η πρωταγωνίστρια που κατόρθωσε να μη γεράσει ποτέ

Η πρωταγωνίστρια που κατόρθωσε να μη γεράσει ποτέ

Πηγή Φωτογραφίας: Facebook- Μίνα Αδαμάκη

Πάντοτε σικάτη και λεπτεπίλεπτη η μετέπειτα πρωταγωνίστρια, σαν εκείνες τις αέρινες και μετρημένες γαλλοτραφείς, με την κοντή περιποιημένη κόμη και τα λεπτεπίλεπτα δάκτυλα.

Στην επαρχία γεννημένη η Μίνα Αδαμάκη και ευνοημένη από την τύχη, αφού δεν την πρόλαβε ο πόλεμος και όλες οι στερήσεις του. Αυτές τις κάλυψε άλλωστε ο πατέρας της, που είχε πάντα τον τρόπο του ως έμπορος γεωργικών μηχανημάτων και που, κυρίως, την περιέλαβε με μια έγνοια ατόφια. Πάντοτε σικάτη και λεπτεπίλεπτη η μετέπειτα πρωταγωνίστρια, σαν εκείνες τις αέρινες και μετρημένες γαλλοτραφείς, με την κοντή περιποιημένη κόμη και τα λεπτεπίλεπτα δάκτυλα. Σαν να είχε βγει από σελίδες του Σεμπαστιάν Λαπάκ και του Μισέλ Ουελπέκ.

Με τσαγανό όμως και με τη δύναμη που έχουν στα βάθη τους οι μετριοπαθείς. Δηλώνει, χωρίς προετοιμασίες του εδάφους και άλλα παρεμφερή, την απόφασή της να γίνει ηθοποιός. Γεύεται την κάθετη πατρική άνεση:

«Σπουδές και μετά γάμος με ένα καλό παιδί». Η πατρική απόφανση δε σηκώνει πολλά. Καλύτερα, δε σηκώνει λέξη. Στρώνεται στο διάβασμα η μετέπειτα πρωταγωνίστρια. Διηγήματα και μυθιστορήματα διαβάζει περισσότερο παρά τα μαθήματα της τελευταίας τάξης του εξατάξιου γυμνασίου. Τα πάει περίφημα όμως στις εξετάσεις. Ο πατέρας, περήφανος για τις επιδόσεις της Μίνας του, της βρίσκει σπίτι για την Αθήνα. Στο Παγκράτι εγκαθίσταται η 18χρονη Μίνα. Νομική Αθηνών. Παραδόσεις και διάβασμα στο σπίτι.

View this post on Instagram

A post shared by SyneleusiOfficial (@syneleusi)

«Πρώτη φορά ένοιωσα τόσο ηλίθια», εξομολογείται, όταν θυμάται τον εαυτό της να ανοίγει το εγχειρίδιο – τούβλο του Συνταγματικού. Κινεζική γραφή, ακατάληπτη η λογική του κανόνα δικαίου. Γραμμή για τη Σχολή του Καρόλου Κουν. Με έναν ατελείωτο θαυμασμό και με έναν φόβο που παραλύει κάθε επικοινωνία μαζί με τον Δάσκαλο. Η ημιλιποθυμία και μια καρέκλα να συνέλθει κάπως, να αναλάβει. Διαπρέπει η Μίνα, που, σταδιακά, γίνεται γνωστή και με το επίθετό της. Το ταλέντο, η γλυκύτητα και η πραγματικά χαρακτηριστική φωνή συμβάλλουν στην καθιέρωση. Προσεκτική στα καλλιτεχνικά της βήματα. Αλλά και τυχερή. Προλαβαίνει την Ελεύθερη Σκηνή και αποδεικνύεται απολαυστική στην κωμωδία. Ουσιαστική και σε πιο δραματικούς ρόλους.

Στην τηλεόραση το ταλέντο της απογειώνεται. Και εκεί της έκλεισε το μάτι η τύχη. Η Αστροφεγγιά, πρώτα. Και βέβαια, οι Τρεις Χάριτες, όπου υποδύεται υπέροχα την ανύπαντρη κόρη της οικογένειας. Ζητά σαν απλή χάρη, να υποδυθεί τη μικρότερη, την ανύπαντρη, αυτή που υποδέχεται στο σπίτι τις άλλες δύο αδελφές. Ήθελε να είναι πάντα νέα, για όσους έχουν ακούσει. Δεν έγινε ποτέ «γεροντομπεμπέκα». Άλλωστε, οι γαλλοτραφείς των παριζιάνικων café, που λέγαμε, δεν γερνούν ποτέ, ούτε παλιμπαιδίζουν ανοήτως.

Και τα κατάφερε να μη γεράσει ποτέ. Ακόμη και πιο μετά, όταν πρωταγωνίστησε σε σουρεάλ ρόλους, όπως στο safe sex. Δεν παντρεύτηκε ποτέ από επιλογή. Μοναχική και μόνη. Πώς έσπαγε αυτό το άδειο σπίτι; Με χιούμορ και με πλάκες. Γερές φάσεις που σκαρφιζόταν, που έκανε και που της έκαναν φίλες και γνωστοί. Και με προετοιμασία για τη δύσκολη, την υποκριτική τέχνη που υπηρέτησε. Με πλήρη επιτυχία.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments