Global News

NWT: Το μυστικό πίσω από τις χειμερινές φράουλες της Ιαπωνίας

NWT: Το μυστικό πίσω από τις χειμερινές φράουλες της Ιαπωνίας

Πηγή Φωτογραφίας: Terroir Seeds

Μπορεί να ακούγονται σαν καλοκαιρινές απολαύσεις. Αλλά στην Ιαπωνία, η σοδειά της φράουλας κορυφώνεται το χειμώνα - μια ψυχρή εποχή με τέλεια μούρα, τα πιο άψογα μούρα που πωλούνται για εκατοντάδες δολάρια το ένα για να δοθούν ως ειδικά δώρα. Το αφιέρωμα από τους New York Times.

Οι φράουλες της Ιαπωνίας έχουν περιβαλλοντική επιβάρυνση. Για να δημιουργήσουν ξανά μια τεχνητή άνοιξη τους χειμερινούς μήνες, οι αγρότες καλλιεργούν τις λιχουδιές τους εκτός εποχής σε τεράστια θερμοκήπια που θερμαίνονται με γιγάντιες θερμάστρες που καταβροχθίζουν αέριο. «Φτάσαμε σε ένα σημείο όπου πολλοί άνθρωποι πιστεύουν ότι είναι φυσικό να έχουμε φράουλες το χειμώνα», είπε ο Satoko Yoshimura, αγρότης φράουλας στο Minoh της Ιαπωνίας, λίγο έξω από την Οσάκα, που μέχρι την περασμένη σεζόν έκαιγε κηροζίνη για να ζεστάνει το θερμοκήπιό της όλο τον χειμώνα. , όταν οι θερμοκρασίες μπορούν να πέσει κάτω από το μηδέν. Αλλά καθώς γέμιζε συνεχώς τη δεξαμενή της θερμάστρας της με καύσιμα, είπε, άρχισε να σκέφτεται: «Τι κάνουμε;»

Τα φρούτα και τα λαχανικά καλλιεργούνται σε θερμοκήπια σε όλο τον κόσμο, φυσικά. Ωστόσο, η βιομηχανία φράουλας της Ιαπωνίας έχει φτάσει σε τέτοιο άκρο που οι περισσότεροι αγρότες σταμάτησαν να καλλιεργούν φράουλες κατά τους πολύ λιγότερο επικερδείς θερμότερους μήνες, την πραγματική καλλιεργητική περίοδο. Αντίθετα, το καλοκαίρι, η Ιαπωνία εισάγει μεγάλο μέρος της προσίναι ένα παράδειγμα του πώς οι σύγχρονες προσδοκίες για φρέσκα προϊόντα όλο το χρόνο μπορεί να απαιτούν εκπληκτικά ποσά ενέργειας, συμβάλλοντας σε ένα θερμαινόμενο κλίμα σε αντάλλαγμα για την κατανάλωση φράουλες (ή ντομάτες ή αγγούρια) ακόμα και όταν οι θερμοκρασίες πέφτουν.

Μέχρι πριν από αρκετές δεκαετίες, η εποχή της φράουλας στην Ιαπωνία ξεκινούσε την άνοιξη και έφτανε στις αρχές του καλοκαιριού. Αλλά η ιαπωνική αγορά παραδοσιακά αποδίδει υψηλή αξία στα προϊόντα πρώτης εποχής ή «χατσουμόνο», από τον τόνο μέχρι το ρύζι και το τσάι. Μια καλλιέργεια που διεκδικεί τον μανδύα hatsumono μπορεί να φέρει πολλές φορές κανονικές τιμές και ακόμη και να εμποδίσει την πυρετώδη κάλυψη των μέσων ενημέρωσης.

Καθώς η καταναλωτική οικονομία της χώρας απογειώθηκε, η κούρσα του hatsumono μεταδόθηκε στις φράουλες. Τα αγροκτήματα άρχισαν να ανταγωνίζονται για να φέρουν τις φράουλες τους στην αγορά νωρίτερα και νωρίτερα μέσα στο έτος. «Η κορυφαία περίοδος της φράουλας έφτασε από τον Απρίλιο έως τον Μάρτιο έως τον Φεβρουάριο έως τον Ιανουάριο και τελικά έφτασε τα Χριστούγεννα», δήλωσε ο Daisuke Miyazaki, Διευθύνων Σύμβουλος της Ichigo Tech, μιας συμβουλευτικής εταιρείας φράουλας με έδρα το Τόκιο.

Τώρα, οι φράουλες είναι ένα σημαντικό χριστουγεννιάτικο προϊόν στην Ιαπωνία, καθώς κοσμούν τα χριστουγεννιάτικα κέικ που πωλούνται σε όλη τη χώρα όλο τον Δεκέμβριο. Ορισμένοι αγρότες άρχισαν να στέλνουν φράουλες πρώτης εποχής τον Νοέμβριο, είπε ο Miyazaki. (Πρόσφατα, μια τέλεια φράουλα με ιαπωνική επωνυμία, η Oishii (που σημαίνει «νόστιμη»), έγινε διάσημη στο TikTok, αλλά καλλιεργείται από μια αμερικανική εταιρεία στο Νιου Τζέρσεϊ.)

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments