Πολιτική

Καραμανλής: Με συγκεκριμένα και τεκμηριωμένα επιχειρήματα

Καραμανλής: Με συγκεκριμένα και τεκμηριωμένα επιχειρήματα

Πηγή Φωτογραφίας: Αρχείου

Με βαθύ σεβασμό στη μνήμη των θυμάτων και στις οικογένειές τους, ο Κώστας Αχ. Καραμανλής προσήλθε σήμερα στην Βουλή για να υποστηρίξει τις θέσεις του αναφορικά με την σύμβαση 717.

Με βαθύ σεβασμό στη μνήμη των θυμάτων και στις οικογένειές τους, ο Κώστας Αχ. Καραμανλής προσήλθε σήμερα στην Βουλή για να υποστηρίξει τις θέσεις του αναφορικά με την σύμβαση 717.

Παραμένοντας πιστός στην σχολή σκέψης που υπηρετεί εδώ και δεκαετίες στην πολιτική σκηνή της χώρας, ο Κώστας Καραμανλής προτίμησε να αναφερθεί στην περιλάλητη Σύμβαση μέσα από τον θεσμικά ενδεδειγμένο χώρο του Κοινοβουλίου, αποφεύγοντας ηθελημένα, όλες τις προηγούμενες ημέρες, να περιφέρεται από κανάλι σε κανάλι και να παρακολουθήσει έτσι την αγωνιώδη προσπάθεια έκπτωσης της πολιτικής μας ζωής που επέλεξαν ορισμένοι από τους πολιτικούς του αντιπάλους.

Ο βουλευτής Σερρών της Νέας Δημοκρατίας έλαβε τον λόγο και τοποθετήθηκε εντός του λεπτού θέματος, μακριά από ανούσιους βερμπαλισμούς και ατέλειωτες ρητορικές ασάφειες, που παραπέμπουν σε πολιτικούς παλαιοτέρων χρόνων και εποχών.

Μιλώντας στη γλώσσα των αντικειμενικών και αδιάψευστων δεδομένων, ο Κ. Καραμανλής αποψίλωσε μεθοδικά τα πιο μεγάλα, τα πιο ηχηρά ψεύδη, που ένας ανερμάτιστος και δηλητηριώδης αντιπολιτευτικός λόγος προσπάθησε να του επιρρίψει.

Στην οπτική αυτή, ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας ανέλυσε προσεκτικά και κατέρριψε με απτές αποδείξεις τα πέντε μεγαλύτερα μυθεύματα της αντιπολίτευσης σχετικά με την σιδηροδρομική τραγωδία στην περιοχή των Τεμπών.

Ο Κώστας Καραμανλής κατέρριψε, συγκεκριμένα, τους ψευδείς ισχυρισμό ότι στον σταθμό της Λάρισας δεν υπήρχε τηλεδιοίκηση, ότι το μοιραίο δυστύχημα δεν απετράπη γιατί δεν λειτουργούσε το σύστημα ETCS, ότι δήθεν δεν λειτουργούσε το σύστημα ραδιοκάλυψης GSMR, ότι, τάχα, υπήρχε κέντρο ελέγχου έως το 2019 που θα απέτρεπε την τραγωδία, ότι η ΝΔ κατήργησε, το 2019, τον δεύτερο σταθμάρχη.

Πέρα από την αναγκαία κατάρριψη των ψευδών και συκοφαντικών αυτών ισχυρισμών, ο Κ. Καραμανλής τόνισε ότι ψευδώς προβάλλεται ότι δεν υπήρχαν δικλείδες ασφαλείας το μοιραίο βράδι, στην περιοχή των Τεμπών. Όχι μία, αλλά πέντε δικλείδες ασφαλείας αγνοήθηκαν το βράδι του δυστυχήματος.

«Δικλείδα ασφαλείας ήταν το τοπικό σύστημα τηλεδιοίκησης που υπήρχε και έπρεπε να χρησιμοποιηθεί. Όμως δεν χρησιμοποιήθηκε.

Δικλείδα ασφαλείας ήταν ο δεύτερος σταθμάρχης και ο τρίτος σταθμάρχης που έπρεπε να είναι στη θέση τους. Όμως δεν ήταν.

Δικλείδα ασφαλείας ήταν ο γενικός κανονισμός κινήσεως του ΟΣΕ που αγνοήθηκε.

Δικλείδα ασφαλείας ήταν τα πρωτόκολλα για το πώς ακριβώς έπρεπε να γίνουν οι αναγγελίες για το δρομολόγιο. Όμως δεν ακολουθήθηκαν.

Δικλείδα ασφαλείας ήταν ότι επί 12 λεπτά περίπου, υπήρχε η δυνατότητα να δει κανείς στον πίνακα ότι το τραίνο βρίσκεται σε λανθασμένη πορεία. Δυστυχώς, όμως, αυτοί που έπρεπε, δεν το είδαν».

Και όλα ετούτα τα δυσάρεστα μα τόσο απαραίτητα για την αποκατάσταση της αλήθειας και των πραγματικών μεριδίων ευθύνης ειπώθηκαν με φωνή ήρεμη και σταθερή, από τον βουλευτή που εκπροσωπεί επάξια τον Νομό Σερρών και ο οποίος είναι ένας από τους ελάχιστους υπουργούς της τρίτης ελληνικής δημοκρατίας που βρήκε το ψυχικό σθένος να υποβάλει σε πρώτο χρόνο την παραίτησή του, επωμιζόμενος ένα δυσανάλογα ευρύ μερίδιο ευθυνών.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments