Focus

Τα Όσκαρ σε αριθμούς: Το κόστος της τελετής, του χρυσού αγαλματιδίου και των φορεμάτων των σταρ

Τα Όσκαρ σε αριθμούς: Το κόστος της τελετής, του χρυσού αγαλματιδίου και των φορεμάτων των σταρ

Πηγή Φωτογραφίας: BEVERLY HILLS, CALIFORNIA - FEBRUARY 24: Lady Gaga attends 2019 Vanity Fair Oscar Party Hosted By Radhika Jones at Wallis Annenberg Center for the Performing Arts on February 24, 2019 in Beverly Hills, California. (Photo by Daniele Venturelli/WireImage

«Χορός» εκατομμυρίων στην λαμπερή βραδιά του Χόλιγουντ

Τα Όσκαρ δεν είναι ποτέ «απλά» μια απονομή βραβείων. Το μεγάλο φινάλε της χρονιάς, με τα υψηλότερα έσοδα στον κινηματογράφο μετά την πανδημία, είναι προ των πυλών και συνοδεύεται από ένα βαρύ τίμημα.

View this post on Instagram

A post shared by oscars awards 2024 (@oscars_awards.2.0.2.4)

Η τελετή απονομής των βραβείων Όσκαρ την Κυριακή έχει συνολικό κόστος 56,9 εκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της εταιρείας προσωπικών οικονομικών WalletHub που βασίζεται σε δικές της προβλέψεις, ειδησεογραφικές αναφορές και στοιχεία από την Ακαδημία.

Ενώ τα ίδια τα βραβεία τείνουν να είναι ένα παιχνίδι μαντείας, το εξωφρενικό κόστος της τελετής είναι δεδομένο, σημειώνει το Fortune. Από τις ακριβές τσάντες με τα καλούδια για τον Cillian Murphy και τη Lily Gladstone μέχρι την (σχετικά) μικρή αμοιβή του οικοδεσπότη Jimmy Kimmel, ιδού η ανάλυση του κόστους της μεγαλύτερης βραδιάς στον κινηματογράφο.

Τιμές «πρώτης λίστας»

Το εκτιμώμενο συνολικό κόστος της εμφάνισης μιας πρωτης τάξεως ηθοποιού για τα Όσκαρ είναι 10 εκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με το WalletHub, αλλά αρκετοί σταρ ξεπέρασαν αυτό το ποσό. Η Lady Gaga φόρεσε ένα κολιέ Tiffany & Co. αξίας άνω των 30 εκατομμυρίων δολαρίων στα Όσκαρ το 2019, όπως αναφέρει το Harper’s Bazaar.

Λίγα χρόνια νωρίτερα, το 2014, η Cate Blanchett φόρεσε ένα φόρεμα Armani αξίας 100.000 δολαρίων και κοσμήματα Chopard αξίας 18 εκατομμυρίων δολαρίων, ενώ η Charlize Theron στόλισε το φόρεμά της Dior αξίας 90.000 δολαρίων με κοσμήματα Harry Winston αξίας 15,8 εκατομμυρίων δολαρίων.

Το κόστος μιας εμφάνισης για τα Όσκαρ είναι πιο ταπεινό 1,5 εκατομμύριο δολάρια για τον μέσο παρευρισκόμενο και 266.000 δολάρια για έναν πρωτοεμφανιζόμενο, εκτιμά το WalletHub.

Δεν είναι μόνο τα σύνολα των διασημοτήτων ακριβά – έτσι είναι και το ίδιο το έδαφος στο οποίο περπατούν. Το κόκκινο χαλί 50.000 τετραγωνικών μέτρων κάτω από τα πόδια τους κοστίζει 24.700 δολάρια, σύμφωνα με το WalletHub. Και αυτό δεν περιλαμβάνει καν τους μισθούς για το συνεργείο των 18 εργατών που απαιτούνται για την τοποθέτηση του χαλιού κατά τη διάρκεια δύο ημερών.

Δεν υπάρχει χρηματικό έπαθλο για τη βράβευση με Όσκαρ – και το επίχρυσο αγαλματίδιο 24 καρατίων που παίρνουν οι νικητές στο σπίτι τους έχει αξία μόνο περίπου 400 δολάρια, σύμφωνα με το WalletHub.

Αλλά οι τυχεροί νικητές των βραβείων καλύτερου ηθοποιού ή καλύτερης ηθοποιού μπορούν να διεκδικήσουν μια αύξηση της αμοιβής τους κατά 20% στο επόμενο έργο τους. Ορισμένοι “χαμένοι” των Όσκαρ εξακολουθούν να παίρνουν ένα βραβείο παρηγοριάς με τη μορφή της περιβόητης τσάντας με τα καλούδια.

Οι 25 υποψήφιοι στις κατηγορίες υποκριτικής και σκηνοθεσίας, καθώς και ο οικοδεσπότης Τζίμι Κίμελ, θα πάρουν στο σπίτι τους μια τσάντα δώρου “Everybody Wins” αξίας άνω των 180.000 δολαρίων, ανέφερε το CNBC. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τσάντες δεν συνδέονται με την Ακαδημία -αντίθετα, θα διανεμηθούν από την εταιρεία μάρκετινγκ Distinctive Assets με έδρα το Λος Άντζελες για 22η συνεχή χρονιά.

Το πιο πλούσιο δώρο στη φετινή τσάντα δώρων είναι μια διαμονή τριών διανυκτερεύσεων στο Chalet Zermatt Peak, ένα χιονοδρομικό κέντρο στις ελβετικές Άλπεις, αξίας 50.000 δολαρίων. Οι υποψήφιοι μπορούν να προσκαλέσουν έως και εννέα καλεσμένους για ιδιωτική χρήση του σαλέ.

Άλλες ακριβές εμπειρίες που περιλαμβάνονται στην τσάντα είναι μια διαμονή επτά διανυκτερεύσεων στο σπα Golden Door στην Καλιφόρνια, αξίας 24.000 δολαρίων, μια ζωντανή παράσταση 25.000 δολαρίων από τον mentalist Carl Christman και μια θεραπεία microneedling 10.000 δολαρίων από την Cynosure.

Τα μικρότερης αξίας δώρα, περιλαμβάνουν μια φορητή σχάρα Schwank Grill αξίας 1.350 δολαρίων, ένα σετ περιποίησης δέρματος από την Miage αξίας 515 δολαρίων, μια συσκευή θεραπείας ύπνου με κόκκινο φως αξίας 139 δολαρίων από την Helight και, τέλος, έναν κύβο του Ρούμπικ με ρετρό θέμα αξίας 15 δολαρίων.

«Δεν είναι πολλά, αλλά είναι τίμια δουλειά» Το 2022, ο Κίμελ αποκάλυψε στην βραδινή εκπομπή του ότι πληρώθηκε 15.000 δολάρια την πρώτη φορά που παρουσίασε τα Όσκαρ το 2017. “Ακούγονται πολλά για μια βραδιά, αλλά είναι μήνες δουλειάς που προηγούνται”, πρόσθεσε ο Kimmel.

Αυτό είναι λιγότερο από την “κλίμακα” -ή το ελάχιστο που πληρώνονται τα μέλη του συνδικάτου SAG-AFTRA- είπε ο Κίμελ. Αλλά το 2024 θα είναι η τέταρτη φορά που ο Κίμελ θα φιλοξενήσει τα Όσκαρ και αν η Ακαδημία συνυπολογίσει και τον πληθωρισμό, θα μπορούσε κάλλιστα να ζητήσει αύξηση.

Ο Alec Baldwin, ο οποίος φιλοξένησε τα Όσκαρ το 2010, παραπονέθηκε ομοίως για την «άχαρη δουλειά». «Τα Όσκαρ σε πληρώνουν σαν τροφή για κοτόπουλα», δήλωσε στο The Hollywood Reporter το 2013.

Oscarnomics – Τα οικονομικά των Oscar s Η διοργάνωση των Όσκαρ κοστίζει μια περιουσία αλλά φέρνουν ακόμα περισσότερα έσοδα. Οι διαφημιστές δίνουν 1,85 εκατομμύρια δολάρια για μια διαφήμιση 30 δευτερολέπτων κατά τη διάρκεια της τελετής απονομής.

Αυτό είναι πολύ λιγότερο από τα 7 εκατομμύρια δολάρια που χρέωσε το CBS για το Super Bowl φέτος, αλλά τα Όσκαρ αποφέρουν στο ABC την Κυριακή των Όσκαρ αξιοσέβαστα έσοδα 120 εκατομμυρίων δολαρίων από διαφημίσεις.

Και υπάρχει μια πιθανότητα οι διαφημιστές να πάρουν το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα για το χρήμα τους. Κατά τη διάρκεια της τηλεοπτικής εκπομπής του 2022, το κοινό των Όσκαρ αυξήθηκε κατά 555.000 άτομα μετά το χαστούκι του Γουίλ Σμιθ στον Κρις Ροκ, σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen που έδωσε στη δημοσιότητα το NBC, βοηθώντας το να προσελκύσει 16,6 εκατομμύρια τηλεθεατές συνολικά εκείνη τη χρονιά.

Το WalletHub εκτιμά ότι η ετήσια τελετή ενισχύει την οικονομία του Λος Άντζελες κατά περίπου 170 εκατομμύρια δολάρια, ενώ οι ταινίες που κερδίζουν το βραβείο καλύτερης ταινίας έχουν κατά μέσο όρο 7,8 εκατομμύρια δολάρια αύξηση στις εγχώριες πωλήσεις. Ο οικονομικός αντίκτυπος των Όσκαρ μπορεί να μην είναι εφάμιλλος της ενίσχυσης δισεκατομμυρίων δολαρίων της Taylor Swift ή του Super Bowl, αλλά το σόου είναι εξίσου αξιόλογο για ποπ κορν.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments