Παναθηναϊκός: Ήττα με 3-0 σετ από την Παναχαϊκή
Με το ”αριστερό” μπήκε στην πρεμιέρα του Λιγκ Καπ ”Νίκος Σαμαράς” η ανδρική ομάδα βόλεϊ του Παναθηναϊκού.
Οι ”πράσινοι” γνώρισαν την ήττα με 3-0 σετ από την Παναχαϊκή, ένα αποτέλεσμα φυσιολογικό τηρουμένων των αναλογιών, καθώς η ομάδα του Ανδρεόπουλου δεν έχει προλάβει καλά καλά να συμπληρώσει το ρόστερ της, πραγματοποιώντας μεταγραφές την τελευταία στιγμή, λόγω καθυστέρησης στη λήψη αδειοδότησης για τη συμμετοχή της στη Volleyleague.