ΠΑΟΚ: Εξασφάλισε την άδεια για τη Volleyleague
Ανησυχία είχε προσωρινά προκαλέσει η είδηση ότι ο ΠΑΟΚ δεν κατάφερε να εξασφαλίσει το χαρτί της αδειοδότησης για τη συμμετοχή του στη Volleyleague Ανδρών.
Όπως είχε επισημάνει η διοίκηση της ομάδας, το θέμα ήταν καθαρά τυπικό και έως την Παρασκευή θα είχε λυθεί οριστικά, όπερ και εγένετο.
Ο ”δικέφαλος” είχε ζητήσει προθεσμία έως τις 27 Οκτωβρίου προκειμένου να διευθετήσει ένα νομικό ζήτημα που είχε προκύψει με το χρέος της ΚΑΕ, το οποίο είχε περάσει μέσω του κράτους στον ΤΑΠ, ζήτημα που εν τέλει λύθηκε με την παρέμβαση των ιθυνόντων.
Έτσι, η αδειοδότηση ήρθε και τυπικά στα χέρια του ΠΑΟΚ, ο οποίος έλυσε και το τελευταίο ζήτημα που τον απασχολούσε πριν την πρεμιέρα της Volleyleague.