Αυτοδιοίκηση

Γιώργος Καραμέρος: Ο υποψήφιος Δήμαρχος Αμαρουσίου για τη γραμμή 4 του Μετρό (vid)

Γιώργος Καραμέρος: Ο υποψήφιος Δήμαρχος Αμαρουσίου για τη γραμμή 4 του Μετρό (vid)
Ο Υποψήφιος Δήμαρχος Αμαρουσίου Γιώργος Καραμέρος ενημερώθηκε για την πορεία εξέλιξης του δεύτερου τμήματος της γραμμής 4 του Μετρό προς το Μαρούσι και παρουσίασε τις προτάσεις του για το κυκλοφοριακό πρόβλημα.

Ανοίγοντας τον κύκλο μιας σειράς πρωτοβουλιών και προτάσεων για την αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού προβλήματος της πόλης ο επικεφαλής του συνδυασμού #Ενωμένο Μαρούσι, Γιώργος Καραμέρος συναντήθηκε με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Αττικό Μετρό κ. Θεόδωρο Παπαδόπουλο με θέμα την πορεία εξέλιξης του δεύτερου τμήματος της γραμμής 4 του Μετρό προς το Μαρούσι και τους 3 επικείμενους σταθμούς στα όρια του Δήμου.

Πρόκειται για τον κλάδο από το Γουδί μέχρι το Μαρούσι, μια διαδρομή 9,6χλμ με οκτώ σταθμούς, τρεις εκ των οποίων θα είναι στο Μαρούσι: στο Ολυμπιακό Στάδιο, στον Παράδεισο και στο σταθμό ΗΣΑΠ του Αμαρουσίου στην Πλατεία Ευτέρπης.

Ο κ. Γιώργος Καραμέρος αφού ενημερώθηκε από τον κ. Θ. Παπαδόπουλο για τις τελευταίες εξελίξεις επικεντρώθηκε στα ζητήματα χρηματοδότησης και στην ανάγκη ταχείας έναρξης του έργου καθώς ο ίδιος εκτιμά ότι αποτελεί μείζον ζήτημα για την κυκλοφοριακή αποσυμφόρηση της πόλης. Ζήτησε μάλιστα να εξεταστεί η δυνατότητα της χρηματοδότησης πέραν από το πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων με σύμπραξη Δημόσιου και Ιδιωτικού τομέα.

Σε δηλώσεις του με το τέλος της συνάντησης και αφού ευχαρίστησε τον Διευθύνοντας Σύμβουλο της Αττικό Μετρό για την συνεργασία που θα ακολουθήσει, επισήμανε:

«Εμείς σαν # Ενωμένο Μαρούσι και σαν επόμενη διοίκηση του Δήμου Αμαρουσίου θα παρακολουθούμε, θα συμμετέχουμε σε όλη τη διαδικασία, θα συμβάλλουμε και θα πιέζουμε για την γρήγορη υλοποίηση του δεύτερου τμήματος της γραμμής 4 του μετρό.

Οι τρεις σταθμοί στο Μαρούσι μπορούν να δώσουν ανάσα στο μείζον πρόβλημα της πόλης που είναι το κυκλοφοριακό.

Όχι μόνο με τις υπερτοπικές χρήσεις αλλά και με την επανεκκίνηση της οικονομίας, όπου το κυκλοφοριακό γίνεται ξανά πραγματικά ασφυκτικό.

Θα έχουμε διαρκή επικοινωνία με την Αττικό Μετρό και τους θεσμικούς παράγοντες.

Θα εξαντλήσουμε με κάθε τρόπο τη δυνατότητα να προχωρήσουν γρήγορα οι διαδικασίες για να φτάσουμε στην υλοποίηση.

Στο πλαίσιο αυτό, υποστηρίζουμε και τη σύμπραξη Δημόσιου και Ιδιωτικού τομέα εφόσον το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων εξαντλήθηκε στο πρώτο τμήμα της Γραμμής 4 προς Γαλάτσι, καθώς πρόκειται για ένα ιδιαίτερα σημαντικό έργο που θα έχει ωφέλεια για τις Μαρουσιώτισσες και τους Μαρουσιώτες αλλά και για όλους τους κατοίκους των βορείων προαστίων.

Το ΜΕΤΡΟ, ένα ολοκληρωμένο σχέδιο βιώσιμης αστικής κινητικότητας (αντί για αποσπασματικές μελέτες), η διάνοιξη της Λεωφόρου Κύμης, και η τοποθέτηση έξυπνων φαναριών σε γειτονιές που έχουν συγκεκριμένα προβλήματα μπορούν δημιουργήσουν ένα πλαίσιο αποκλιμάκωσης του κυκλοφοριακού προβλήματος.

Το # Ενωμένο Μαρούσι, αρχίζει και ανοίγει θέματα με προτάσεις, λύσεις και ενεργή συμμετοχή».

Τέλος ο Γιώργος Καραμέρος αναφέρθηκε στις πρωτοβουλίες του ως αντιπεριφερειάρχης Βόρειου Τομέα Αθηνών με το cluster Discover North Athens για την ενίσχυση της συνεργατικής επιχειρηματικότητας, επισημαίνοντας ότι κάθε δράση προσέλκυσης επενδύσεων μπορεί να συμβάλλει στην επανεκκίνηση της πόλης.

Και το Μαρούσι έχει ανάγκη και από επενδύσεις σε σοβαρές υποδομές που θα κάνουν τη ζωή των κατοίκων του Αμαρουσίου καλύτερη!

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments