Αυτοκίνητο

DS 3 Crossback: Πρώτη οδήγηση του νέου μοντέλου στο Μονακό

DS 3 Crossback: Πρώτη οδήγηση του νέου μοντέλου στο Μονακό
DS 3 Crossback: Tο νέο γαλλικό premium αυτοκίνητο αναπτύσσει γρήγορα υψηλές ταχύτητες λόγω της μεγάλης ποσότητας ενέργειας που παράγει ο μικρός σε χωρητικότητα κινητήρας.

Στο Μονακό πραγματοποιήθηκε η πανευρωπαϊκή παρουσίαση του νέου DS 3 Crossback.

Πρόκειται για ένα νέο μοντέλο, το οποίο κατατάσσεται στη κατηγορία των πολυτελών B SUV. Η γαλλική μάρκα DS, ανήκει τον όμιλο PSA, ξεκίνησε την εμπορική της καριέρα το 2015 και έκτοτε δημιουργεί μια γκάμα μοντέλων που διακρίνονται και για τις σχεδιαστικές καινοτομίες τους.

Το πρώτο της μοντέλο που διατίθεται και στην ελληνική αγορά είναι νέο DS 7 Crossback, το οποίο περιλαμβάνεται στη κατηγορία των μεγάλων σε διαστάσεις SUV.

Το νέο DS 3 Crossback, δανείζεται από το Citroen C3 Aircross, το πάτωμα και τα μηχανικά μέρη. Για να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της πολυτελούς κατηγορίας, οι σχεδιαστές και οι μηχανικοί έκαναν πολλές αλλαγές σε όλους τους τομείς.

Εκτός από τις σημαντικές παρεμβάσεις στην εξωτερική σχεδίαση, υιοθετήθηκαν αλλαγές στα μηχανικά μέρη, στις αναρτήσεις, στα φρένα, στο σύστημα διεύθυνσης, στον εσωτερικό διάκοσμο και στην ηχομόνωση. Το πρόγραμμα αναβάθμισης είναι ευρύ και περιλαμβάνει νέες προτάσεις για την σχεδίαση του εσωτερικού χώρου, για τις προδιαγραφές των καθισμάτων και για τα συστήματα ασφάλειας.

Το νέο DS 3 Crossback, έχει μήκος 4,12 μ. και φέρει μεγάλους τροχούς 18″. Το πλάτος καθορίστηκε στα 1,79 μ. και το ύψος στα 1,53 μ.

Η πρώτη δοκιμή στους δρόμους του πριγκιπάτου έγινε με την ισχυρότερη βενζινοκίνητη έκδοση που ήταν διαθέσιμη στη πανευρωπαϊκή παρουσίαση. Το αυτοκίνητο της δοκιμής φέρει τον βραβευμένο κινητήρα βενζίνης Pure Tech 1.200 κ.εκ. που στη συγκεκριμένη εκδοχή αποδίδει 155 ίππους.

Όπως διαπιστώθηκε, το νέο γαλλικό premium αυτοκίνητο έχει καλές ρεπρίζ και αναπτύσσει γρήγορα υψηλές ταχύτητες λόγω της μεγάλης ποσότητας ενέργειας που παράγει ο μικρός σε χωρητικότητα κινητήρας. Οι εργοστασιακές τιμές για τις επιδόσεις είναι επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 8,2΄΄ και τελική ταχύτητα 208 χλμ./ώρα.

Ο κινητήρας

Ο τρικύλινδρος κινητήρας μετά τις παρεμβάσεις των μηχανικών παράγει μειωμένο θόρυβο στις χαμηλές και υψηλές στροφές. Στη καμπίνα λόγω της νέας ηχομόνωσης το επίπεδο θορύβου από την λειτουργία του κινητήρα δεν είναι ενοχλητικό. Το μοτέρ αποδίδει από χαμηλά και συνεργάζεται με το νέο αυτόματο κιβώτιο ΕΑΤ 8 σχέσεων.

Παρατηρήθηκε ότι έχουν επιλεγεί καλές και αποδοτικές σχέσεις στο λογισμικό του κιβωτίου, με αποτέλεσμα ο οδηγός να έχει την κατάλληλη ποσότητας ενέργειας για να διαχειρισθεί σε ολο σχεδόν το εύρος λειτουργίας του κινητήρα.

Ο κατασκευαστής ανακοίνωσε ότι η μέση κατανάλωση είναι 5,5 λίτρα/100χλμ. και οι εκπομπές CO2 126 γραμ./χλμ. Στη δοκιμή η μέση κατανάλωση σε μια διαδρομή που περιλάμβανε οδήγηση στον αυτοκινητόδρομο, στην πόλη και σε ανηφορικές διαδρομές ήταν 7 λίτρα/100χλμ.

Οδική συμπεριφορά

Η οδική συμπεριφορά είναι ένα ακόμη σημαντικό θετικό στοιχείο του πολυτελούς γαλλικού SUV βάρους 1.205 κιλών. Οι νέες ρυθμίσεις εξασφαλίζουν ασφαλή κίνηση του αυτοκινήτου σε όλες τις συνθήκες οδήγησης. Είναι σταθερό ακόμη και σε απαγορευμένες ταχύτητες ενώ διαπιστώθηκε ότι παρά το αυξημένο ύψος από το έδαφος δεν παρουσιάζει έντονες κλίσεις στις στροφές.

Το τιμόνι έχει την κατάλληλη υποβοήθηση είναι στιβαρό και παρέχει άμεση πληροφόρηση στον οδηγό. Το πολυτελές γαλλικό αυτοκίνητο είναι ευχάριστο στην οδήγηση, ευέλικτο και καλύπτει τα στάνταρ της κατηγορία του.

Επειδή προορίζεται και για χρήση στην πόλη, οι μηχανικοί ρύθμισαν την δυνατότητα για να πραγματοποιεί ένα πλήρη κύκλο στροφής. Καθορίστηκε στα 10,7 μέτρα από πεζοδρόμιο σε πεζοδρόμιο. Το τιμόνι έχει τρεις πλήρεις κύκλους, διευκολύνοντας τον οδηγό στη κίνηση στην πόλη και στους ελιγμούς.

Ασφάλεια

Το πακέτο των πιο σύγχρονων συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης του οδηγού περιλαμβάνεται στη λίστα του εξοπλισμού. Ο υποψήφιος αγοραστής έχει αρκετές επιλογές ανάλογα με την έκδοση που θα επιλέξει.

Ανακοινώθηκε ότι το Active Safety Brake στην αναβαθμισμένη έκδοση είναι πιο αποτελεσματικό. Ειδικότερα, φρενάρει αυτόματα έχοντας τη δυνατότητα να αναγνωρίσει δίκυκλα αλλά ακόμα και πεζούς.

Το Active Safety Brake λειτουργεί σε ένα εύρος ταχυτήτων από τα 5 χλμ./ώρα έως και τα 140 χλμ./ώρα.

Εσωτερικό

Μεγάλη έμφαση δόθηκε στη διαμόρφωση του εσωτερικού χώρου. Οι στιλίστες δημιούργησαν νέους συνδυασμούς χρωμάτων και υλικών, οι οποίοι αναβαθμίζουν την θέση του γαλλικού μοντέλου στη κατηγορία των πολυτελών προτάσεων.

Το εσωτερικό περιβάλλον είναι ξεχωριστό και διακρίνεται για την φινέτσα και την πολυτέλεια. Ένας ακόμη τομέας που αξίζει να τονισθεί είναι η παρεχόμενη άνεση. Οι Γάλλοι έχουν παράδοση στην άνεση και στο συγκεκριμένο μοντέλο φρόντισαν να προσδώσουν υψηλά χαρακτηριστικά.

Τα νέα καθίσματα συγκρατούν το σώμα των επιβατών και μειώνουν τις παρενέργειες από την κίνηση του αυτοκινήτου. Ο αποθηκευτικός χώρος έχει χωρητικότητά 350 λίτρα και αυξάνεται στα 1.050 λίτρα όταν αναδιπλωθούν τα πίσω καθίσματα.

Το νέο DS 3 Crossback, αναμένεται στην Ελλάδα στα μέσα Μαΐου. Δεν ανακοινώθηκαν οι τιμές για την ελληνική αγορά. Στη Γαλλία η τιμή της βασικής έκδοσης καθορίστηκε στα 23.500 ευρώ.

Φωτογραφίες άρθρου και εξωφύλλου: twitter.com

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments