Οικονομία

Ενδιάμεσες εκπτώσεις 2019: Ξεκίνησε η αντίστροφη μέτρηση για την έναρξή τους

Ενδιάμεσες εκπτώσεις 2019: Ξεκίνησε η αντίστροφη μέτρηση για την έναρξή τους
Λίγες ημέρες έμειναν προκειμένου να κάνουν "ντεμπούτο" οι ενδιάμεσες εκπτώσεις 2019.

Ξεκινούν σε λίγες ημέρες οι ενδιάμεσες εκπτώσεις 2019. Όπως έκανε γνωστό ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών η εκπτωτική περίοδος θα αρχίσει την Πέμπτη 2 Μαΐου και θα διαρκέσει μέχρι τις 15 Μαΐου. Τα εμπορικά καταστήματα προαιρετικά θα μπορούν να λειτουργήσουν και την Κυριακή 5 Μαΐου. Σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών (ΕΣΑ), αυτό που θα πρέπει να προσέχουν οι καταναλωτές, είναι πως σε αυτό το διάστημα των 13 ημερών επιβάλλεται η αναγραφή της παλαιάς και της νέας μειωμένης τιμής των αγαθών και υπηρεσιών, που πωλούνται με έκπτωση κι επιτρέπεται η αναγραφή και η εμπορική επικοινωνία του ποσοστού έκπτωσης.

Στη Θεσσαλονίκη οι ενδιάμεσες εκπτώσεις θα ξεκινήσουν την ίδια ημέρα, αλλά θα διαρκέσουν έως την Παρασκευή 10 Μαΐου. Όπως στην Αττική, έτσι και στην Περιφερειακή Ενότητα Θεσσαλονίκης, τα καταστήματα μπορούν να λειτουργήσουν προαιρετικά την Κυριακή 5 Μαΐου με προτεινόμενο ωράριο από τις 11:00 έως τις 18:00.

Ενδιάμεσες χειμερινές εκπτώσεις: Τι πρέπει να γνωρίζουν οι καταναλωτές

Φωτογραφία αρχείου


Κατά την πραγματοποίηση αγορών στο διάστημα των εκπτώσεων είναι σημαντικό να γνωρίζουμε τα εξής:

  • Κατά την περίοδο των εκπτώσεων θα πρέπει να υπάρχουν στα καταστήματα,  αναρτημένες σχετικές αναγγελίες.
  • Θα πρέπει να εμφανίζεται η παλαιά και η νέα μειωμένη τιμή του προϊόντος, προκειμένου η σύγκριση τους να είναι εύκολη και γρήγορη.
  • Η αναγραφή ποσοστού έκπτωσης δεν είναι υποχρεωτική και ανήκει στην διακριτική ευχέρεια της επιχείρησης.
  • Ο τρόπος με τον οποίο υπολογίζεται και προβάλλεται η μειωμένη τιμή, πρέπει να είναι ακριβής και να ανταποκρίνεται στην αλήθεια.
  • Εφόσον παρέχεται μειωμένη τιμή σε περισσότερα από το 60% του συνόλου των πωλούμενων ειδών, θα πρέπει να αναγράφεται στην προθήκη του καταστήματος και να γνωστοποιείται σε οποιαδήποτε άλλη εμπορική επικοινωνία, το παρεχόμενο ποσοστό έκπτωσης και στην περίπτωση που υπάρχουν διαφορετικά ποσοστά έκπτωσης ανά κατηγορίες προϊόντων, θα πρέπει να αναγράφεται το εύρος του παρεχόμενου ποσοστού («από …. % έως …. %»). Σε κάθε άλλη περίπτωση, θα αναγράφεται ότι οι εκπτώσεις αφορούν επιλεγμένα είδη με αναφορά στο αντίστοιχο ποσοστό.

Φωτογραφία αρχείου


  • Εάν η μειωμένη τιμή ισχύει για συγκεκριμένο τύπο προϊόντος ως προς το μέγεθος ή το χρώμα κ.λπ., θα πρέπει να υπάρχει σαφής αναφορά ότι «είναι διαθέσιμο σε άλλα χρώματα χωρίς έκπτωση», «είναι διαθέσιμο σε αυξημένη τιμή» κ.λπ.
  • Εάν διαφημίζεται ότι όλα τα αγαθά είναι σε έκπτωση (π.χ. στην μισή τιμή), αλλά μεμονωμένα αντικείμενα που παρατίθενται σε πώληση για ειδικό σκοπό φέρουν διαφορετικές τιμές, τότε τα αντικείμενα αυτά πρέπει να εξαιρούνται σαφώς στην διαφήμιση.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments