Οικονομία

Κορωνοϊός πτήσεις: Τι ισχύει με τις ακυρώσεις και τα εισιτήρια

Κορωνοϊός πτήσεις: Τι ισχύει με τις ακυρώσεις και τα εισιτήρια
Κορωνοϊός πτήσεις: Η Ένωση Εργαζόμενων Καταναλωτών Ελλάδας διευκρινίζει με ανακοίνωσή της τι ισχύει όσον αφορά τις ακυρωμένες πτήσεις και την επιτροφή χρημάτων στους ταξιδιώτες.

Κορωνοϊός πτήσεις: Με ανακοίνωσή της η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας προχώρησε σε διευκρινήσεις σε σχέση με την επιστροφή χρημάτων σε επιβάτες πτήσεων που ακυρώθηκαν εξαιτίας της πανδημίας του νέου κορωνοϊού. Με αφορμή τα ερωτήματα και τις καταγγελίες που έχει δεχτεί η Ένωση για την ακύρωση των πτήσεων λόγω του κορωνοϊού και με τα αντίστοιχα αιτήματα επιστροφής χρημάτων των επιβατών να παραμένουν ανεκπλήρωτα, η Ένωση με ανακοίνωσή της διευκρινίζει τα εξής:

  • Σύμφωνα με διάταξη Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου που έχει εκδώσει η Κυβέρνηση σχετικά με τις οφειλές των αεροπορικών εταιρειών από ματαιώσεις πτήσεων για το χρονικό διάστημα ‪25/2‬ έως και τις ‪30/9/2020‬, ισχύουν συνοπτικά τα εξής:
  • Απαιτήσεις επιστροφής του αντιτίμου αεροπορικών εισιτηρίων προς επιβάτες, εφόσον προβλέπονται από την ενωσιακή ή εθνική νομοθεσία, ικανοποιούνται μέσω της παροχής πιστωτικού σημειώματος (voucher) προς τους δικαιούχους, ίσης αξίας με το αντίτιμο του εισιτηρίου της ματαιωθείσας πτήσης.
  • Το πιστωτικό σημείωμα εκδίδεται από τον αερομεταφορέα και έχει ημερομηνία λήξης δεκαοκτώ μήνες από την έκδοσή του.
  • Κατά τη διάρκεια του δεκαοκτάμηνου, ο δικαιούχος του πιστωτικού σημειώματος μπορεί οποτεδήποτε να κάνει χρήση αυτού σε οποιονδήποτε προορισμό του δικτύου του αερομεταφορέα.
  • Μέχρι τη λήξη του πιστωτικού σημειώματος, η οφειλή δεν καθίσταται ληξιπρόθεσμη και απαιτητή.
  • Η οφειλή καθίσταται ληξιπρόθεσμη και απαιτητή, εφόσον παρέλθουν δεκαοκτώ μήνες από την έκδοση του πιστωτικού σημειώματος και αυτό δεν έχει χρησιμοποιηθεί.

Αντιτίθεται στον Ευρωπαϊκό Κανονισμό

Όμως, σύμφωνα με την Ένωση, η παραπάνω διάταξη έρχεται σε αντίθεση με τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό σχετικά με τα δικαιώματα των επιβατών σε σχέση με την άμεση επιστροφή των χρημάτων τους σε περίπτωση ακύρωσης πτήσης.

Για τον λόγο αυτό, σημαντικό είναι να γνωρίζουν οι καταναλωτές πως είναι σε εξέλιξη διαβουλεύσεις σε ευρωπαϊκό επίπεδο για τη δίκαιη και ενιαία ρύθμιση του ζητήματος σε όλα τα κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Για οποιοδήποτε πρόβλημα οι καταναλωτές μπορούν. Να επικοινωνούν με την Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας, υποβάλλοντας ερωτήματα, αναφορές ή καταγγελίες.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments