SPOTLIGHTS

Ντελίβερι σε μαρίνες και αεροδρόμια – Ενισχύονται οι συνεργασίες σούπερ μάρκετ και πλατφορμών

Ντελίβερι σε μαρίνες και αεροδρόμια – Ενισχύονται οι συνεργασίες σούπερ μάρκετ και πλατφορμών

Πηγή Φωτογραφίας: Pixabay

Τις πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου (aggregators και marketplaces) χρησιμοποιούν ολοένα και περισσότερο οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ για να ενισχύσουν τις ηλεκτρονικές τους πωλήσεις. Την ίδια ώρα, οι υπηρεσίες μικρής λιανικής, παραγγελιοληψίας και διανομής που οι ίδιες οι πλατφόρμες έχουν, να διευρύνουν την εμβέλειά τους

Τις πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου χρησιμοποιούν ολοένα και περισσότερο οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ για να ενισχύσουν τις ηλεκτρονικές πωλήσεις τους. Την ίδια ώρα, οι υπηρεσίες μικρής λιανικής, παραγγελιοληψίας και διανομής που οι ίδιες οι πλατφόρμες έχουν, διευρύνουν την εμβέλειά τους, εξυπηρετώντας πλέον τους πελάτες τους ακόμη και αν βρίσκονται στο αεροδρόμιο ή στο σκάφος τους σε μια μαρίνα.

Τις πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου (aggregators και marketplaces) χρησιμοποιούν ολοένα και περισσότερο οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ για να ενισχύσουν τις ηλεκτρονικές τους πωλήσεις. Την ίδια ώρα, οι υπηρεσίες μικρής λιανικής, παραγγελιοληψίας και διανομής που οι ίδιες οι πλατφόρμες έχουν, διευρύνουν την εμβέλειά τους, υπερβαίνοντας τη διανομή στον τόπο κατοικίας ή εργασίας και εξυπηρετώντας πλέον τους πελάτες τους ακόμη και αν βρίσκονται στο αεροδρόμιο ή στο σκάφος τους σε μια μαρίνα. Στοίχημα, πάντως, σε κάθε περίπτωση είναι το ποιος θα παραδώσει σε λιγότερο χρόνο την κάθε παραγγελία. Μετά την υπηρεσία του Gate Delivery που καθιέρωσε από την άνοιξη του 2022 η efood παρέχοντας τη δυνατότητα στους ταξιδιώτες που βρίσκονται σε πύλη αναχώρησης στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» να παραγγείλουν φαγητό μέσω της πλατφόρμας από τα καταστήματα της συγκεκριμένης περιοχής, ήρθε η σειρά της πλατφόρμας Pop Market να εγκαινιάσει μία νέα υπηρεσία, την Pop Marinas, η οποία αφορά την τροφοδοσία των σκαφών.

Η υπηρεσία παρέχεται για την ώρα στα σκάφη που βρίσκονται στις μαρίνες Αλίμου και Λαυρίου, ενώ προγραμματίζεται η επέκτασή της στις μαρίνες Αγίου Κοσμά, Παλαιού Φαλήρου, Φλοίσβου, Γλυφάδας και Ζέας. Για την πραγματοποίηση αγορών χρησιμοποιείται άλλη εφαρμογή, η Popmarinas, και ο χρήστης μπορεί να παραγγείλει ακόμη και συμπληρώνοντας τις απαιτούμενες ποσότητες που θέλει στον κατάλογο που διατίθεται σε μορφή Excel και να την αποστείλει με e-mail στην υπηρεσία.

Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται, την ίδια ώρα, η συνεργασία πλατφορμών με παραδοσιακές αλυσίδες σούπερ μάρκετ, προκειμένου οι τελευταίες να αυξήσουν τις ηλεκτρονικές τους πωλήσεις και να αποσπάσουν μερίδια αγοράς από καταναλωτές μικρότερων ηλικιακών ομάδων, οι οποίοι κυρίως παραγγέλνουν μέσα από τις πλατφόρμες και σπανιότερα θα μπουν στο ηλεκτρονικό κατάστημα που έχει η κάθε αλυσίδα.

Από τη στιγμή που εν μέσω πανδημίας, την άνοιξη του 2020, η efood προχώρησε σε συνεργασία με τη «Σκλαβενίτης» το τοπίο έχει αλλάξει σημαντικά. Και μπορεί η efood να μην έχει συνεργασία με άλλη αλυσίδα, παρά μόνο με μίνι μάρκετ, όμως δεν ισχύει το ίδιο για τις άλλες πλατφόρμες. Η Wolt έχει συνεργασία με τις αλυσίδες MyMarket, AB, Μασούτη και Κρητικό, η BOX του ομίλου Cosmote με Μασούτη, Κρητικό και με το ηλεκτρονικό κατάστημα e-fresh.gr, Instashop με τη MyMarket, την ΑΒ, αλλά και με την Bazaar και Θανόπουλος.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον προκαλεί η συνεργασία που ξεκίνησε πρόσφατα η MyMarket με το κορυφαίο ελληνικό marketplace Skroutz, με την οποία η αλυσίδα ποντάρει στο να προσελκύσει σημαντικό μέρος από τους επισκέπτες της τελευταίας. Αλλωστε, το Skroutz δέχεται σε μηνιαία βάση πάνω από 40 εκατομμύρια επισκέψεις. Οι χρήστες του Skroutz που έχουν καταχωρισμένη διεύθυνση στο κέντρο της Αθήνας μπορούν να δουν στη σελίδα του marketplace τα προϊόντα που διατίθενται από την αλυσίδα MyMarket (7.641 κωδικούς) και να παραγγείλουν μέσω αυτής.

Η ελάχιστη παραγγελία είναι 25 ευρώ, η επιβάρυνση των μεταφορικών είναι 2 ευρώ και οι παραδόσεις είναι δωρεάν για παραγγελίες πάνω από 59 ευρώ. Για την ώρα, δεν υπάρχει έκπτωση για τους συνδρομητές της υπηρεσίας Skroutz plus. Αν και η παραγγελία των προϊόντων από τη MyMarket μέσω Skroutz αφορά παραδόσεις μόνο για το κέντρο της Αθήνας, προβλέπεται στο μέλλον επέκταση και σε άλλες περιοχές. Ας σημειωθεί ότι η MyMarket πέρα από τις συνεργασίες με το Skroutz και τις ηλεκτρονικές πλατφόρμες, λειτουργεί ξεχωριστά και το δικό της ηλεκτρονικό κατάστημα, ενώ παρέχει και την υπηρεσία Speedy που διασφαλίζει την παράδοση της παραγγελίας εντός το πολύ μιας ώρας.

Με το θέμα της ταχύτητας να αποτελεί βασικό σημείο ανταγωνισμού μεταξύ των ηλεκτρονικών σούπερ μάρκετ, κίνηση προς την κατεύθυνση αυτή έκανε και η e-fresh.gr. H αλυσίδα πρόσφατα ξεκίνησε την παροχή της υπηρεσίας e-Fresh express. Μέσω της υπηρεσίας αυτής ο καταναλωτής μπορεί να επιλέξει από μια γκάμα περίπου 15.000 κωδικών που φέρουν τη σήμανση express, προϊόντα που είναι διαθέσιμα για άμεση παράδοση.

Πηγή: kathimerini.gr

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments