Πολιτική

Μαρία Καρυστιανού – Ευρωκοινοβούλιο: Όλες οι οδηγίες του μπαζώματος δόθηκαν από Μητσοτάκη

Μαρία Καρυστιανού – Ευρωκοινοβούλιο:  Όλες οι οδηγίες του μπαζώματος δόθηκαν από Μητσοτάκη

Πηγή Φωτογραφίας: ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΑΝΑΦΟΡΩΝ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ *ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΟΝΟ EDITORIAL USE * (POOL PHOTO/ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ/EUROKINISSI)

Μαρία Καρυστιανού: Η συγκλονιστική ομιλία της στο Ευρωκοινοβούλιο

Συγκλόνισαν οι ομιλίες στην εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο Ευρωκοινοβούλιο, με πρωτοβουλία τη ευρωβουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Έλενας Κουντουρά και με τη συμμετοχή των Ευρωπαϊκών θεσμών.

«Σιδηροδρομική Τραγωδία των Τεμπών: Απαιτώντας Δικαιοσύνη, Διαφάνεια και Ασφάλεια», ήταν ο τίτλος της εκδήλωσης, στην οποία συμμετείχαν η πρόεδρος του Συλλόγου Πληγέντων Δυστυχήματος ΤΕΜΠΗ 2023, Μαρία Καρυστιανού η πρόεδρος της Επιτροπής TRAN του Ευρωκοινοβουλίου Karima Delli, ο Επικεφαλής Μονάδας Μεταφορών- Κινητικότητας της Κομισιόν Keir Fitch. Παρέμβαση έκαναν μεταξύ άλλων συγγενείς θυμάτων, επιζήσασα του σιδηροδρομικού δυστυχήματος Ευδοκία Τσαγκλή, καθώς και νομικοί, εκπρόσωποι εργαζομένων στον ελληνικό σιδηρόδρομο,ευρωβουλευτές και βουλευτές.

«Όλες οι οδηγίες μπαζώματος που έγιναν με σκοπό να αποκρύψουν και να καταστρέψουν σημαντικά στοιχεία της δικογραφίας, δόθηκαν, σύμφωνα με δημόσια παραδοχή σε συνεντεύξεις, από τον πρωθυπουργό» τόνισε μεταξύ άλλων στην ομιλία της η Μαρία Καρυστιανού. «Ακούγαμε για τεράστια ποσά που δαπανώνται για τον σιδηρόδρομο – για αναβαθμίσεις. Η Ευρωπαϊκή Ένωση από 2014 έχει δώσει 700 εκατομμύρια» είπε, υπογραμμίζοντας ότι ακούγαμε «ψέματα, ανήθικα και ξεδιάντροπα ψέματα στο κοινοβούλιο, σε συνεντεύξεις. Παντού».

Η πρόεδρος της Επιτροπής TRAN του Ευρωκοινοβουλίου Karima Delli παίρνοντας τον λόγο επισήμανε ότι αυτή η τραγωδία μας συγγινεί καθώς τα θύματα ήταν κυρίως φοιτητές, νέα παιδιά. «Πολλές κυβερνήσεις καθυστερούν να υιοθετήσουν το σύστημα που εξασφαλίζει έλεγχο υψηλού επιπέδου. Όμως πλέον δεν μπορούμε να καθυστερούμε άλλο γιατί διακυβεύεται η ασφάλεια των πολιτών. Στην τραγωδία των Τεμπών υπήρχε έλλειψη ελέγχου» συμπλήρωσε μεταξύ άλλων, υπογραμμίζοντας ότι θα επικρατήσει διαφάνεια για τη μνήμη των θυμάτων και για τους συγγενείς τους. Από πλευράς του ο Επικεφαλής της Μονάδας Μεταφορών- Κινητικότητας της Κομισιόν Keir Fitch, σημειώσε ότι η Η έρευνα θα έπρεπε να είχε ξεκινήσει αμέσως μετά την τραγωδία και ότι «θεσμικά ζητήματα» που υπήρχαν στην Ελλάδα το κατέστησαν δύσκολο. «Η Ευρωπαική Επιτροπή και η Ευρωπαϊκή υπηρεσία παρακολουθεί στενά την υπόθεση. Θα βρούμε τις βαθύτερες αιτίες της τραγωδίας» τόνισε, μεταξύ άλλων.

«Η ΕΕ έχει επενδύσει εκατομμύρια σε επιχορηγήσεις για σύγχρονους σιδηροδρόμους. Σήμερα, λόγω πράσινης μετάβασης, το τρένο είναι βασικό μέσο μεταφοράς στην Ευρώπη. Και η Ελλάδα έλαβε τεράστια ποσά για τον εκσυγχρονισμό δικτύου της», τόνισε η Έλενα Κουντουρά προσθέτοντας ότι «σήμερα, λίγες εβδομάδες μετά την ομόφωνη απόφαση της Επιτροπής Αναφορών να κρατήσει ανοιχτή την αναφορά της Μαρίας Καρυστιανού εκ μέρους των συγγενών του δυστυχήματος, παρέπεμψε στις δύο αρμόδιες επιτροπές του Ευρωκοινοβουλίου ΤΡΑΝ και LIBE, ζητώντας παράλληλα από Κομισιόν να τοποθετηθεί γραπτώς». «Ανέλαβα αμέσως πρωτοβουλία και ξεκίνησα διαδικασία για την αναφορά με τη μορφή κατεπείγοντος πριν από τη λήξη αυτής της κοινοβουλευτικής περιόδου (…) Χρέος όλων μας να πιέσουμε για λογοδοσία και δικαιοσύνη, να αποτρέψουμε κάθε απόπειρα συγκάλυψης και ατιμωρησία, να προλάβουμε τυχόν νέα Τέμπη. Μέχρι τέλους αυτόν τον αγώνα θα τον δώσουμε όλοι μαζί» συμπλήρωσε μεταξύ άλλων η ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ.

«Εάν δεν υπάρξει δικαιοσύνη στο έγκλημα των Τεμπών, τότε το σήμα που θα στείλουμε στην κοινωνία είναι ότι κάποιοι είναι υπεράνω των νόμων» τόνισε μεταξύ άλλων ο εισηγητής στην σχετική Εξεταστική Επιτροπή της Βουλής και βουλευτής Λάρισας του ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία ασίλης Κόκκαλης. Ο κ. Κόκκαλης έκανε λόγο για σειρά παραβιάσεων του κράτους δικαίου, εστιάζοντας μεταξύ άλλων στο ότι στην Εξεταστική Επιτροπή της Βουλής δεν κλήθηκαν όλοι οι εμπλεκόμενοι μάρτυρες, αλλά και στο ότι δεν ήρθε εγκαίρως στην Επιτροπή από τον Ειδικό Εφέτη Ανακριτή όλη η δικογραφία της υπόθεσης ως όφειλε. Και πρόσθεσε μεταξύ άλλων ότι «εάν δεν υπάρξει δικαιοσύνη στο έγκλημα των Τεμπών, τότε το σήμα που θα στείλουμε στην κοινωνία είναι ότι κάποιοι είναι υπεράνω των νόμων. Το άρθρο 86 θέτει συγκεκριμένα πλαίσια και αναφέρει «καμία έρευνα καμία δίωξη χωρίς άδεια της βουλής». Υπάρχουν δύο λύσεις: Η πρώτη είναι η προανακριτική επιτροπή. Το να προτείνεις όμως προανακριτική επιτροπή όταν λίγους μήνες νωρίτερα είχε ήδη απορρίψει η κυβερνητική πλειοψηφία είναι μία αρχή αμνήστευσης του κ. Καραμανλή, του κ. Τριαντόπουλου και των άλλων… Ως αξιωματική αντιπολίτευση λέμε ότι υπάρχει κατηγορητήριο. Να δεσμευτεί η κυβέρνηση σε αυτό.

Μαρία Καρυστιανού: Οι άνθρωποι μας και εμείς μαζί γίναμε θύματα μιας σκόπιμης παραπλάνησης

«Είμαι μια μητέρα από την Ελλάδα και μαζί με άλλους γονείς φέρουμε μαζί την απώλεια και το βαθύ αίσθημα της αδικίας και της αγανάκτησης για τη χρόνια παθογένεια του πολιτικού συστήματος που υπονομεύει τις ζωές μας» είπε η Μαρία Καρυστιανού, , με την ίδια να κάνει λόγο για «κατάφωρη οργή για την αποδόμηση θεσμών που διέπουν ένα κράτος δικαίου».

«Ένας σταθμάρχης σε θέση απόλυτης ευθύνης. Ο διορισμός του ήταν παράνομος και έγινε σε γνώση του υπουργείου Μεταφορών, κάτω από αδιαφανείς συνθήκες» τόνισε προσθέτοντας ότι αυτός ο κρατικός υπάλληλος ήταν μπροστά σε ένα απαρχαιωμένο πίνακα τηλεδιοίκησης που θα δυσκόλευε και τον πιο έμπειρο. «Πώς είναι δυνατόν ο ανθρώπινος παράγοντας να αποτελεί τη μόνη δικλείδα ασφαλείας στην μετακίνηση των επιβατών;» διερωτήθηκε επισημαίνοντας ότι «δεν θα προτρέπαμε τα παιδιά μας να αποφύγουν το σιδηρόδρομο, αν γνωρίζαμε την φρικτή πραγματικότητα».

Υπογράμμισε ακόμα ότι υπήρχαν προειδοποιήσεις, με την ίδια να λέει ότι «πολλαπλά υπομνήματα από τους μηχανοδηγούς είχαν φτάσει στο γραφείο του πρωθυπουργού, των υπουργών Μεταφορών και της ΡΑΣ χωρίς κανένα να απαντηθεί μιλούσαν για πιθανούς θανάτους, θανάτους πολιτών. Πώς μπορείς να αδιαφορείς για κάτι τέτοιο; (…) Δεν άλλαξε ποτέ τίποτα. Το υπουργείο Μεταφορών όφειλε να επισπεύσει τη θέσπιση των ευρωπαϊκών κανόνων ως όφειλε. Δεν το έκανε τίποτα».

Μίλησε παράλληλα για την τραγική κατάσταση που επικρατεί στον σιδηρόδρομο, κάνοντας λόγο για «μεγάλο και υπαρκτό κίνδυνο». «Οι άνθρωποι μας και εμείς μαζί γίναμε θύματα μιας σκόπιμης παραπλάνησης. Οι διαχειριστές της ζωής και των ευρωπαϊκών κονδυλίων, αποφάσισαν ότι οι πολίτες μπορούν να θυσιάζονται στο βωμό της υποτιθέμενης βελτίωσης» τόνισε.

«Ακούγαμε για τεράστια ποσά που δαπανώνται για τον σιδηρόδρομο – για αναβαθμίσεις – Η Ευρωπαϊκή Ένωση από 2014 έχει δώσει 700 εκατομμύρια» σημείωσε μεταξύ άλλων, υπογραμμίζοντας ότι ακούγαμε «ψέματα, ανήθικα και ξεδιάντροπα ψέματα στο κοινοβούλιο, σε συνεντεύξεις. Παντού». «Ο πρωθυπουργός της χώρας είχε προγραμματίσει να βρεθεί στα εγκαίνια για το νέο σύστημα τηλεδιοίκησης. Δεν υπήρχε κανένα σύστημα τηλεδιοίκησης για να εγκαινιαστεί. Πρόκειται για μια ακόμα κοροϊδία» επισήμανε. «Η σύμβαση έλαβε 7 παρατάσεις που τριπλασίασαν το κόστος και ακόμα δεν έχει ολοκληρωθεί (…) Η εταιρεία ζήτησε για λάθη που έκανε η ίδια σε 70 σημαία του δικτύου και είχε λάβει πρόστιμα αδικαιολόγητα ποσά» συμπλήρωσε μεταξύ άλλων, λέγοντας ότι οι ενστάσεις έγιναν δεκτές από τον υπουργό.

«Μπορούμε να καταλάβουμε πώς χάθηκαν 700 εκατομμύρια (…) Δεν είναι ανάγκη να ελέγξουμε και να ελέγξετε που πήγαν αυτά τα χρήματα;» διερωτήθηκε .Πρωθυπουργός και Υπουργοί είχαν το αποκλειστικό δικαίωμα αξιοποίησης αυτών των κονδυλίων. Χρήματα φορολογούμενων. Ελλήνων και Ευρωπαίων. Δεν έχει γίνει κανένας έλεγχος για το που κατέληξαν αυτά τα χρήματα και αν κατέληξαν ορθώς. Δεν έγινε καμία έρευνα για τυχόν παράνομο πλουτισμό. Δεν έγινε καμία έρευνα για ζημία δημοσίου. Ο σιδηρόδρομος πουλήθηκε ή για να το θέσω ορθά χαρίστηκε στους Ιταλούς. Στο συμβόλαιο αγοράς όμως, παρουσιάζεται μια σημαντική επένδυση ύψους 800 εκατομμυρίων που όφειλαν να πραγματοποιήσουν οι αγοραστές, για αναβάθμιση του δικτύου. Αρκούσε το υπουργείο μεταφορών να ολοκληρώσει τα συστήματα ασφαλείας. Το ποσό αυτό θα ενίσχυε σημαντικά το παρατημένο σιδηροδρομικό σύστημα και θα βελτίωνε τις συνθήκες λειτουργίας του. Εν ολίγοις, Θα είχαμε τα παιδιά μας στο σπίτι και έναν σημαντικά αναβαθμισμένο σιδηρόδρομο».

Και τόνισε ότι «ο πρώην υπουργός αδιαφόρησε για το αναφαίρετο δικαίωμα της μαζικής μεταφοράς των πολιτών, που είναι η ασφάλεια. Χάρισε στον αγοραστή το εν λόγω ποσό, μετατρέποντας τελικά την πώληση των ελληνικών σιδηροδρόμων, από μια αμφίβολη κίνηση, σε ένα μοναδικό σκάνδαλο παγκοσμίως».

Η Μαρία Καρυστιανού αναφέρθηκε επίσης στο φορτίο της εμπορικής αμαξοστοιχίας που είχε «εύφλεκτες μη δηλωμένες ύλες» και άρα παράνομες, με την ίδια να κάνει λόγο για «ταχύτατες και άμεσες προσπάθειες συγκάλυψης» – αναφερόμενη στο μπάζωμα του χώρο – επισημαίνοντας ότι «έχουμε άφθονα αποδεικτικά στοιχεία». Έκανε ακόμα λόγο για «αδικαιολόγητη μετακίνηση χωμάτων με υπολείμματα ανθρώπων και των παράνομων ουσιών» τα οποία σκορπίστηκαν με βιασύνη σε άλλες περιοχές. «Άγνωστες και αδήλωτες περιοχές φιλοξενούν μέλη των αγαπημένων μας». «Παραβιάστηκε κατάφωρα το πρωτόκολλο αντιμετώπισης τέτοιων καταστάσεων» επισήμανε.

«Όλες οι οδηγίες μπαζώματος που έγιναν με σκοπό να αποκρύψουν και να καταστρέψουν σημαντικά στοιχεία της δικογραφίας, δόθηκαν, σύμφωνα με δημόσια παραδοχή σε συνεντεύξεις, από τον πρωθυπουργό. Η όλη επιχείρηση ονομάστηκε επιχειρησιακό σχέδιο (…)» τόνισε η Μαρία Καρυστιανού, ενώ σε άλλο σημείο επισήμανε ότι στη χώρα μας «οι άνθρωποι στις μεγαλύτερες θέσεις ευθύνης, αρνούνται και αποφεύγουν την ευθύνη κρυμμένοι στη βουλευτική ασυλία τους. Και όταν τα πράγματα ζορίζουν, αντεπιτίθενται με επιχειρήματα ,του τύπου, έχουν ξανασυμβεί εγκλήματα κατά πολιτών με κυβερνητικές ευθύνες χωρίς να αποδοθεί τιμωρία. Γιατί τώρα; Τους φαίνεται λογικό και δίκαιο να συνεχίζει το σάπιο σύστημα να παραμένει σάπιο».

«Σε ένα κράτος δικαίου, είναι επιτρεπτό να γίνει τέτοια παρέμβαση από την εκτελεστική εξουσία; Σε ένα δημοκρατικό κράτος, θα αδιαφορούσε τόσο απροκάλυπτα για την μη τήρηση των πρωτοκόλλων και των νόμων, η δικαστική εξουσία; Βέβαια, σε ένα κράτος δικαίου και σε μια δημοκρατική κοινωνία , δεν θα διορίζονταν , οι ανώτατοι δικαστικοί από την εκάστοτε κυβέρνηση, όπως συμβαίνει δυστυχώς στην Ελλάδα εδώ και 10ετιες» επισήμανε.

«Το έγκλημα στα Τέμπη καταδεικνύει με τον χειρότερο τρόπο τη διαφθορά στο σιδηρόδρομο ως μέρος ενός γενικότερου διεφθαρμένου συστήματος» υπογράμμισε επίσης, τονίζοντας ότι «κατηγορούμαστε από πολιτικούς και δημοσιογράφους επειδή ακουγόμαστε, επειδή επιζητούμε την αλήθεια και τη δικαίωση των νεκρών μας, επειδή αγαπάμε και υπερασπιζόμαστε τα παιδιά μας είτε ζουν είτε είναι πεθαμένα. Επειδή επιδιώκουμε και εργαζόμαστε για την αποκατάσταση της δικαιοσύνης στη χώρα μας».

«Εδώ βρίσκονται 3 από τους γονείς των χαμένων μας παιδιών. Δυο μανάδες και ένας πατέρας. Δεν είμαστε όμως μόνοι μας. Έχουμε μαζί μας τον πόνο και την ψυχή όλων των υπόλοιπων οικογενειών που χάσαμε ό,τι πιο ιερό γεννήσαμε. Είμαστε ακόμη οι σχεδόν 1.400 εκατ., όσοι κατάφεραν τελικά, παρά τον αλγόριθμο, να υπογράψουν το ψήφισμα για την τροποποίηση του νόμου περί ευθύνης υπουργών. Είμαστε σχεδόν όλη η κοινωνία, είμαστε πλέον μια ομάδα, μια ελληνική ψυχή» επισήμανε τέλος η Μαρία Καρυστιανού.

Παύλος Ασλανίδης: Δολοφονήθηκε γιατί ήταν πολίτης της πιο διεφθαρμένης χώρας

«Δεν έφταιγε το ανθρώπινο λάθος, ούτε τα στοιχεία της φύσης. Έφταιγε το σάπιο και διεφθαρμένο πολιτικό σύστημα. Και η Ελευθερία του Τύπου ένα ανέκδοτο» στη χώρα επισήμανε ο Παύλος Ασλανίδης που έχασε το γιο του στο δυστύχημα, σημειώνοντας ότι το παιδί του «δολοφονήθηκε γιατί ήταν πολίτης της δεύτερης πιο διεφθαρμένης χώρας».

«Το σύστημα τρέμει τη φωνή μας» τόνισε μεταξύ άλλων στην παρέμβασή του λέγοντας ότι οι «άθλιοι δεν δίστασαν να χειροκροτήσουν στο κοινοβούλιο τον Καραμανλή βεβηλώνοντας τη μνήμη των θυμάτων».

«Έχετε αντιληφθεί ότι δεν σας μένει πολύς χρόνος πλέον. Να φοβάστε την οργή μας. Την οργή της κοινωνίας. Τη δικαιοσύνη. Τα ονόματά σας θα μείνουν στην ιστορία για τη διαφθορά. Σας αξίζει ένα τέτοιο μνημείο ντροπής» συμπλήρωσε μεταξύ άλλων ο κ. Ασλανίδης.

Μιρέλα Ρούτσι: Ένα προδιαγεγραμμένο κυβερνητικό έγκλημα

Για ένα «προδιαγεγραμμένο κυβερνητικό έγκλημα» έκανε λόγο η Μιρέλα Ρούτσι, μητέρα θύματος. «Πώς γίνεται δύο τρένα να βρίσκονται στην ίδια γραμμή θανάτου για 12 λεπτά και κανείς να μην έχει αντιληφθεί τίποτα;» διερωτήθηκε για να συμπληρώσει: «Αναμενόμενο για την Ελλάδα αφού τίποτα δεν λειτουργούσε σωστά και η σύμβαση 717 που αφορούσε τα συστήματα ασφαλείας, ακόμα δεν έχει ολοκληρωθεί».

«Η ευθύνη όμως του πρώην υπουργού είναι ακόμα μεγαλύτερη. Αν είχε επιδιορθώσει την τοπική τηλεδιοίκηση που κάηκε τα παιδιά μας θα ζούσαν. Ακολούθησε ένα δεύτερο έγκλημα, η συγκάλυψη των αποδεικτικών στοιχείων. Τι παράνομες εύφλεκτες ύλες μετέφερε το εμπορικό τρένο; Και που εμπλέκονται αυτοί που έτρεξαν να συγκαλύψουν με την ανοχή της δικαστικής εξουσίας; Πέταξαν βιαστικά τα χώματα με τα υπολείμματα των παιδιών μας] επισήμανε και συμπλήρωσε μεταξύ άλλων ότι:

«Δεν γνωρίζουμε τις λεπτομέρειες αφού κανένας εισαγγελέας δεν τολμά να ζητήσει εξηγήσεις. Ζούμε σε μια τόσο διεφθαρμένη χώρα που πλέον σκοτώνονται πολίτες και οι υπεύθυνοι είναι ελεύθεροι και ζουν με δημόσιο χρήμα. Με δημόσιο χρήμα έγινε και το μπάζωμα που ονομάστηκε «επιχειρησιακό σχέδιο». Πληρώσαμε και εμείς για τη συγκάλυψη. Μπορείτε να σκεφτείτε φανταστείτε μεγαλύτερη ανηθικότητα; Εμείς το ζούμε. Απαιτούμε δικαιοσύνη. Διαφάνεια. Δικαίωση. Ισονομία».

Ευδοκία Τσαγκλή: Ένα παράθυρο στη πιο σκοτεινή ώρα της ζωής μου

«Η φωτογραφία που κρατάω δεν είναι μόνο μια εικόνα. Είναι ένα παράθυρο στη πιο σκοτεινή ώρα της ζωής μου» επισήμανε η επιζήσασα του σιδηροδρομικού δυστυχήματος Ευδοκία Τσαγκλή δείχνοντας μια φωτογραφία από το διαλυμένο βαγόνι του τρένου, από το οποίο κατόρθωσε να ανασυρθεί ζωντανή.

«Όταν ζητήσαμε υποστήριξη βρεθήκαμε αντιμέτωποι με μια κυβέρνηση που επέλεξε να σταθεί εναντίον μας (…) Πρέπει να μετατρέψουμε το συλλογικό μας τραύμα διασφαλίζοντας ότι καμία άλλη ψυχή δεν θα υπομένει αυτή την αγωνία που αντιμετωπίσουμε εμείς» τόνισε, ενώ σημείωσε ότι το «ανθρώπινο λάθος», αποτελεί μια προσπάθεια να αποτείνουν κάποιοι τις ευθύνες τους.

«Ήταν αποτέλεσμα από έτη διαφθοράς, από αποφάσεις που έπρεπε να ληφθούν (…) Πρέπει κάποιο να λογοδοτήσουν για αυτό το φορτίο» τόνισε ακόμα και υπογράμμισε μεταξύ άλλων ότι «ζητάμε την άμεση δημοσιοποίηση της έκθεσης του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Σιδηροδρόμων (ΕΡΑ) σχετικά με τα αίτια καταστροφής του τρένου και την αλληλογραφίας μεταξύ ΕΡΑ και ελληνικού υπουργείο Μεταφορών».

Κώστας Γενιδούνιας: Δεν είχαμε καν φωτοσήματα και τηλεδιοίκηση

Ο πρώην πρόεδρος του σωματείο μηχανοδηγών στη διαδικτυακή του παρέμβαση μίλησε για την τραγική κατάσταση στον σιδηροδρομικό δίκτυο και για τις κινήσεις που έκαναν οι μηχανοδηγοί, οι οποίοι και μέσω από εξώδικα είχαν προειδοποιήσει για τον κίνδυνο. «Η πολιτική ηγεσία δεν δεχόταν ποτέ να συναντηθεί μαζί μας» είπε.

«Δεν είχαμε καν φωτοσήματα. Δεν είχαμε καν τηλεδιοίκηση. Μας έλεγαν σε 6 μήνες θα έρθουν τα συστήματα. Στείλαμε κανά εξώδικο γιατί έχουμε μικρά συμβάντα. Μας έλεγαν κάντε υπομονή» ανέφερε μεταξύ άλλων σημειώνοντας ότι «η κατάρρευση συνεχιζόταν με αμείωτο ρυθμό».

Αναφέρθηκε επίσης και στα μονταρισμένα υλικά, λέγοντας ότι επί τρεις ημέρες ήταν στην κατοχή της διοίκησης του ΟΣΕ. «Πώς είναι δυνατόν να μην υπάρχει ανεξάρτητη αρχή για να τα παραλάβει όλα αυτά, να τα ερευνήσει και να βγάλει ένα πόρισμα για τα αίτια;» διερωτήθηκε.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments