Ανιγκό: «Το ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό σαν το Μαρσέιγ-Παρί»
Ο Ζοζέ Ανιγκό στις δηλώσεις που έκανε μετά τη μεγάλη νίκη του Ολυμπιακού, είπε πως η ομάδα στρέφει τη προσοχή της προς τον Παναθηναϊκό, παρομοιάζοντας το ''αιώνιο'' ντέρμπι με αυτό ανάμεσα σε Παρί και Μαρσέιγ.