Ελλάδα

Άνοιξαν οι σταθμοί του μετρό

Άνοιξαν οι σταθμοί του μετρό

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Προσθήκη του pagenews.gr
στο Google Discover
Τα επεισόδια στα Εξάρχεια είναι σε πλήρη εξέλιξη.

Άνοιξαν οι σταθμοί του μετρό “Πανεπιστήμιο” και “Σύνταγμα”, που είχαν κλείσει με εντολή της ΕΛ.ΑΣ λόγω των εκδηλώσεων για την επέτειο της δολοφονίας του Αλ. Γρηγορόπουλου.

Ωστόσο, τα επεισόδια στα Εξάρχεια είναι σε πλήρη εξέλιξη.