Μedia

Σπύρος Παπαδόπουλος: Η “μάχη” για τα ποσοστά τηλεθέασης Παραμονή των Χριστουγέννων

Σπύρος Παπαδόπουλος: Η “μάχη” για τα ποσοστά τηλεθέασης Παραμονή των Χριστουγέννων
Σπύρος Παπαδόπουλος: Κατάφερε να σημειώσει 26,7% στο γενικό σύνολο και 19,1% στο δυναμικό κοινό.

Σπύρος Παπαδόπουλος: Στη μάχη για την τηλεθέαση ρίχτηκαν το βράδυ της Παραμονής των Χριστουγέννων τρία τηλεοπτικά προγράμματα.

Ωστόσο οι τηλεθεατές επέλεξαν τη εκπομπή του Σπύρου Παπαδόπουλου, “Στην υγειά μας ρε παιδιά” αφού κατάφερε να σημειώσει 26,7% στο γενικό σύνολο και 19,1% στο δυναμικό κοινό.

Απέναντι βρισκόταν το Celebrity Rouk Zouk, όπου οι πρωταγωνιστές της καθημερινής δραματικής σειράς «Γυναίκα Χωρίς Όνομα» έπαιξαν για να ενισχύσουν και να στηρίξουν τα «Παιδικά Χωριά SOS». Η εκπομπή της Ζέτα Μακρυπούλια είχε μέσο όρο 14,2% στο γενικό σύνολο και 13,9% στο δυναμικό κοινό.

Στο Star είδαμε τον μεγάλο τελικό του MasterChef Junior. Το πρόγραμμα μαγειρικής του Star με τους λιλιπούτειους σεφ είχε ανεβασμένα νούμερα, σε σχέση με τα προηγούμενα επεισόδια, και σημείωσε μέσο όρο 13,3% στο γενικό σύνολο και 12,3% στο δυναμικό κοινό.

Η “μάχη” για τα ποσοστά τηλεθέασης Παραμονή των Χριστουγέννων

Γενικό Σύνολο

Στην υγειά μας ρε παιδιά – 26,7%

Celebrity Rouk Zouk – 14,2%

MasterChef Junior – 13,3%

Δυναμικό κοινό

Στην υγειά μας ρε παιδιά – 19,1%

Celebrity Rouk Zouk – 13,9%

MasterChef Junior – 12,3%

*Τα στοιχεία τηλεθέασης αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments