Γυναίκα

Σωστό ζύγισμα: Η συχνότητα, ο τρόπος και τα ρούχα

Σωστό ζύγισμα: Η συχνότητα, ο τρόπος και τα ρούχα
Μικρές, αλλά χρήσιμες συμβουλές για το πως πρέπει να γίνεται ένα σωστό ζύγισμα.

Σωστό ζύγισμα: Η ζυγαριά μπορεί να γίνει ο καλύτερος φίλος αλλά και ο χειρότερος εχθρός σας, όταν κάνετε δίαιτα. Επομένως, όλοι όσοι ή όσες προσπαθούν να χάσουν κάποια περιττά κιλά πρέπει να γνωρίζουν ποιος είναι ο σωστός τρόπος του ζυγίσματος.

Πόσο συχνά πρέπει να ζυγίζεστε

Κάποιοι άνθρωποι συνηθίζουν να ζυγίζονται σε καθημερινή βάση, μια συνήθεια που είναι αρκετά εμμονική και αγχωτική. Ακόμα, η διαφορά στο βάρος σας από τη μία ημέρα στην άλλη, έχει να κάνει με τα υγρά που έχετε πάρει ή χάσει και όχι με το λίπος, η απώλεια του οποίου πρέπει να είναι και ο στόχος σας.

Προσπαθήστε να ζυγίζεστε μία φορά την εβδομάδα και να τεστάρετε κάθε φορά κατά πόσο σας βοήθησε το πρόγραμμα που ακολουθήσατε.

Πότε πρέπει να ζυγίζεστε

Προτιμότερο είναι να ζυγίζεστε μόλις ξυπνήσετε, προτού πιείτε νερό ή φάτε κάτι και αφού έχετε επισκεφτεί την τουαλέτα. Τότε η ζυγαριά δείχνει το πραγματικό σας βάρος, καθώς το στομάχι σας είναι ακόμα άδειο λόγω ύπνου.

Μη ζυγίζεστε το βράδυ, καθώς η κατακράτηση υγρών, η κατανάλωση γευμάτων ή ακόμα και η κούραση, μπορεί να σας δείξουν έως και δύο κιλά παραπάνω.

Αποφύγετε μη ζυγίζεστε τις δύσκολες ημέρες του μήνα, αφού και πάλι η κατακράτηση υγρών έχει κάνει τα μαγικά της. Ιδανικά, να ζυγίζεστε την εβδομάδα προτού αδιαθετήσετε, αφού τότε ο οργανισμός σας καίει θερμίδες με μεγαλύτερη ταχύτητα.

Καταληκτικά, μη ζυγίζεστε μετά την προπόνησή σας. Ο οργανισμός σας έχει αποβάλει πολλά υγρά μέσω ιδρώτα και έχει αφυδατωθεί με αποτέλεσμα να ζυγίζετε λιγότερα κιλά από όσα είστε πράγματι.

Πώς πρέπει να ζυγίζεστε

Να ζυγίζεστε χωρίς ρούχα και πάντα στην ίδια ζυγαριά. Το ζύγισμα στην ίδια ζυγαριά είναι ο ασφαλέστερος τρόπος να υπολογίσετε τη διαφορά στα κιλά σας συγκριτικά με τις προηγούμενες φορές.

Συμβουλή: Πάντα να ελέγχετε ότι η ζυγαριά σας ακουμπάει στο πάτωμα.

Διαβάστε Eπίσης