Πολιτική

Άδωνις Γεωργιάδης: Πολύς κόσμος στην αγορά – Προσοχή, είναι κρίμα να πάμε πίσω

Άδωνις Γεωργιάδης: Πολύς κόσμος στην αγορά – Προσοχή, είναι κρίμα να πάμε πίσω
Άδωνις Γεωργιάδης: «Πρέπει να προσέξουμε θα είναι κρίμα να πάμε πίσω. Πάντως η χαρά στην αγορά, σαν Γιορτές» έγραψε στο twitter ο υπουργός.

Την ικανοποίησή του για την τήρηση των μέτρων στην αγορά, αν και ο κόσμος ήταν πολύς, επεσήμανε ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων ‘Αδωνις Γεωργιάδης μετά από τη βόλτα που πραγματοποίησε στο Μαρούσι και στην Κηφισιά.

Ο υπουργός έγραψε στο twitter:

«Σήμερα έκανα μία μεγάλη βόλτα στην Αγορά στο Μαρούσι και στην Κηφισιά. ‘Απαντες φορούσαν μάσκα, οι επιχειρήσεις τηρούσαν τα μέτρα αλλά στους δρόμους υπήρχε πολύς κόσμος, ίσως και αναπόφευκτα. Πρέπει να προσέξουμε θα είναι κρίμα να πάμε πίσω…πάντως η χαρά στην αγορά, σαν Γιορτές!»

Η κατάσταση στα καταστήματα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη πραγματικά ανησύχησε

Ουρές σχηματίστηκαν έξω από καταστήματα στο κέντρο της Αθήνας αλλά και της Θεσσαλονίκης, καθώς οι πολίτες αποφάσισαν να επωφεληθούν του ανοίγματος του λιανεμπορίου την εβδομάδα που μας πέρασε σε συνδυασμό με τις εκπτώσεις που έχουν ξεκινήσει.

Στην πλειοψηφία τους, όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες, οι ουρές σχηματίστηκαν από νέους ενώ δεν τηρούνταν πάντα οι απαραίτητες αποστάσεις. Υπενθυμίζεται ότι όπως έχουν τονίσει επανειλημμένως οι ειδικοί ο «απολογισμός» του ανοίγματος της αγοράς σε διάστημα δύο εβδομάδων θα καθορίσει και την επαναλειτουργία ή μη άλλων δραστηριοτήτων.

Οι μετακινήσεις για τις αγορές γίνονται με την αποστολή του κωδικού 2 με SMS στο 13033 ή με τη συμπλήρωση εγγράφου. Οι καταναλωτές έχουν δύο ώρες για να κάνουν τα ψώνια τους ενώ το δίωρο αυτό δεν ισχύει για όσους επισκέπτονται κομμωτήρια και κέντρα αισθητικής.

Πάντως, σύμφωνα με την τελευταία εξαμηνιαία έρευνα για το ηλεκτρονικό εμπόριο, που πραγματοποίησε ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Λιανικής Πώλησης Ελλάδας (ΣΕΛΠΕ) σε συνεργασία με το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, τα κλειστά μέχρι πριν από λίγες ημέρες καταστήματα, ο φόβος του συγχρωτισμού με άλλους ανθρώπους, αλλά και η μεγαλύτερη εξοικείωση ολοένα και περισσότερων καταναλωτών με τις ηλεκτρονικές αγορές διατηρούν το ηλεκτρονικό εμπόριο σε υψηλά επίπεδα από πλευράς πωλήσεων.

Μάλιστα, το ποσοστό όσων κάνουν ηλεκτρονικές αγορές αυξάνεται, παρά το γεγονός ότι παραμένει χαμηλό το ποσοστό όσων δηλώνουν ικανοποιημένοι από την εξυπηρέτηση που είχαν. Το 50% δε όσων κάνουν τις αγορές τους μέσω Διαδικτύου θα συνεχίσει να ψωνίζει διαδικτυακά ακόμη και μετά το άνοιγμα των φυσικών καταστημάτων.

Ειδικότερα, το 61% των χρηστών Διαδικτύου έχει πραγματοποιήσει τουλάχιστον μία ηλεκτρονική αγορά το τελευταίο 15νθήμερο (σ.σ. η έρευνα πραγματοποιήθηκε τον Δεκέμβριο του 2020), ποσοστό πολύ υψηλότερο σε σύγκριση με αυτό που είχε καταγραφεί στην προηγούμενη έρευνα (δημοσιοποιήθηκε τον Ιούνιο) και ήταν 51%. Υπενθυμίζεται ότι το αντίστοιχο ποσοστό διαμορφώθηκε σε 30% στις αρχές του πρώτου lockdown, έφτασε το 44% τον Απρίλιο του 2020, ενώ το 2019 ήταν μόλις 21%.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments