Πολιτική

Γεραπετρίτης: Περισσότεροι σταθμάρχες, ολοκλήρωση του συστήματος τηλεδιοίκησης

Γεραπετρίτης: Περισσότεροι σταθμάρχες, ολοκλήρωση του συστήματος τηλεδιοίκησης

Πηγή Φωτογραφίας: Eurokinissi

Συνέντευξη Τύπου παραχώρησε ο κ. Γιώργος Γεραπετρίτης, ο οποίος παρουσίασε τις βασικές αλλαγές που αποφάσισε να κάνει η κυβέρνηση.

Συνέντευξη Τύπου παραχώρησε ο κ. Γιώργος Γεραπετρίτης, ο οποίος παρουσίασε τις βασικές αλλαγές που αποφάσισε να κάνει η κυβέρνηση.

Εισαγωγικά, ο κύριος Γεραπετρίτης ζήτησε συγγνώμη για το σιδηροδρομικό δυστύχημα. «Θέλω και πάλι να ζητήσω συγγνώμη εκ μέρους της κυβέρνησης και εμού προσωπικά απέναντι στις οικογένειες των θυμάτων, σε όλους τους Έλληνες πολίτες για το ότι δεν μπορέσαμε να αποτρέψουμε αυτό το απίστευτο δυστύχημα. Η συγγνώμη είναι εντελώς ειλικρινής, η συγγνώμη δεν είναι προσχηματική και εν πάση περιπτώσει, δεν προσπαθεί να αποσείσει οποιαδήποτε πραγματική ευθύνη».

Η «επόμενη ημέρα»

Στη συνέχεια, ο κ. Γιώργος Γεραπετρίτης τόνισε ότι  εάν είχαμε ένα πλήρες σύστημα τηλεδιοίκησης στη χώρα το δυστύχημα δεν θα είχε συμβεί. Και με αυτόν τον τρόπο έθεσε το ζήτημα ολοκλήρωσης των έργων που συνδέονται με τη λειτουργία του σιδηροδρόμου.

Παράλληλα, ο κ. Γεραπετρίτης ευχαρίστησε όλους όσοι ενεπλάκησαν στην αντιμετώπιση των συνεπειών της τραγωδίας από την πρώτη στιγμή.

Αναφορικά με την έλλειψη προσωπικού, ο κ.  Γιώργος Γεραπετρίτης αναγνώρισε το πρόβλημα, μίλησε για σημαντική μείωση προσωπικού, κατά τα τελευταία δεκαπέντε χρόνια.

Παράλληλα, μίλησε και για τις προσπάθειες αναπλήρωσης των κενών από την παρούσα κυβέρνηση.

Συγκεκριμένα, προσελήφθησαν περί τους διακόσιους εργαζόμενους με δελτίο παροχής υπηρεσιών, σταθμάρχες, κλειδούχοι και τεχνικοί, ενώ για πρώτη φορά δρομολογήθηκε η πρόσληψη μόνιμων εργαζομένων. Το 2021 έγινε διαγωνισμός για την πρόσληψη 117 ατόμων, από τα οποία 36 είναι σταθμάρχες. Και το 2022 πρόσληψη ακόμη 100 μονίμων.

Ο κύριος Γεραπετρίτης πρόσθεσε πως ο σιδηρόδρομος στην Ελλάδα στηρίχθηκε για 50 χρόνια στην χειροκίνητη ασφάλεια. Η αλλαγή στην ασφάλεια γίνεται με τη σύμβαση του 2014. Η αλλαγή αυτή περιλαμβάνει το σύστημα φωτισμού και την τηλεδιοίκηση, δηλαδή σε πραγματικό χρόνο ηλεκτροκίνητη διοίκηση, έγκαιρη προειδοποίηση.

Όμως, το 2017 διεκόπη η λειτουργία της σύμβασης. Το 2021, είχαμε επανεκκίνηση της σύμβασης αυτής και σήμερα, έχει παραδοθεί το 70% του έργου. Έως το τέλος του έτους αναμένεται να έχει παραδοθεί το υπόλοιπο 30% του έργου.

Τι κάνουμε σήμερα;

Ολοκλήρωση του έργου της σύμβασης θα γίνει το συντομότερο δυνατό, δεσμεύτηκε ο κ. Γεραπετρίτης. Ο πρωθυπουργός είχε τηλεφωνική επικοινωνία με την ανάδοχο εταιρεία και η επικοινωνία ήταν άριστη. Σύντομα, θα υπάρξει ανακοίνωση για τους χρόνους αποπεράτωσης του έργου για το σύστημα ηλεκτρονικής αναβάθμισης.

Έως ότου λειτουργήσει, θα υπάρχουν δύο σταθμάρχες σε κάθε σταθμό και θα ενισχυθούν τα οικονομικά του σιδηρόδρομου, ενώ ο τρόπος προσλήψεων και το πρόγραμμα της εκπαίδευσης θα εξεταστούν και πάλι. Τέλος, υπάρξει ένα αυστηρότερο πλαίσιο ως προς καταστροφές, δολιοφθορές στους σταθμούς των τρένων.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments